جاباما
۹۳۲۸۷۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

واکنش دله آلی به شوخی جالب مورینیو

دله آلی، ستاره انگلیسی تاتنهام در مورد شوخی خبرساز ژوزه مورینیو با خودش صحبت کرد.

ورزش سه: مورینیو در همان بدو در دست گرفتن هدایت تاتنهام به دله آلی تشر زده و برای یادآوری افت این ستاره جوان، به طعنه از او پرسیده آیا این دله آلی است که برای تاتنهام بازی می کند یا برادرش. حالا دله آلی در نشست خبری پیش از بازی با المپیاکوس در رابطه با این موضوع و البته جدایی مائوریسیو پوچتینو صحبت کرده است.

دله آلی گفت: "دستاوردهای مورینیو خود گویای همه چیز است. خوشحالم که او سرمربی تاتنهام است و ما هنوز فرصت زیادی برای کار کردن زیر نظر مورینیو نداشته ایم. ما مدت ها زیر نظر مائوریسیو پوچتینو کار کردیم و شرایط برای ما تازگی دارد. این اولین بار است که ما تغییر سرمربی را تجربه کرده ایم.

واکنش دله آلی به شوخی جالب مورینیو

ما می دانیم که باید کجا باشیم و چه استعداد و قدرتی داریم و مهم این است که این موضوع را به همه نشان دهیم. عملکرد این فصل بیانگر کیفیت ما نیست و به همین دلیل ما نگران نیستیم. شما می خواهید همه را تحت تاثیر قرار دهید اما در عین حال می خواهید پیروز بازی ها شوید. ما همیشه همه توان خود را برای کسب پیروزی صرف کرده ایم.

من فکر می کنم این خیلی واضح است که مائوریسیو برای بازیکنان چه معنایی داشت. پوچتینو به من خیلی کمک کرد تا رشد کنم. من به عنوان یک جوان 18 ساله به اینجا آمده ام و فراز و نشیب زیادی در اینجا داشتم. وقتی ناراحت بودم می خواستم با پوچتینو صحبت کنم. من او را بیش از خانواده ام در طی پنج سال گذشته دیده ام. بعد از شنیدن خبر جدایی پوچتینو، من نمی توانستم صبر کنم تا او را ببینم و خیلی ناراحت بودم."

شوخی مورینیو در مورد اینکه آیا برادرم برای تاتنهام بازی می کند یا دله آلی؟ "بامزه بود. این اولین چیزی بود که مورینیو به من گفت و من نیز خندیدم. چند نفر دیگر نیز به من گفته بودند در سطح خودم بازی نمی کنم. خوشحالم که مورینیو این موضوع را به خودم گفت نه پشت سرم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج