۹۳۳۰۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نامجومطلق: صحبت‌های استراماچونی قابل تأمل است

مجید نامجومطلق، پیشکسوت فوتبال ایران و تیم استقلال، اظهارات آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان را قابل تأمل دانست.

خبرگزاری تسنیم: مجید نامجومطلق درباره برتری ۲ بر یک استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی بود و در عین حال برای هر دو تیم سنگین. نساجی و استقلال فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های زیادی را خلق کردند.

تنها نقطه تاریک و منفی بازی، چمن مصنوعی ورزشگاه بود. برگزاری بازی در چمن مصنوعی در دنیا منسوخ شده‌ است، چون عوارض خاص خودش را دارد. با وجود اینکه بازی در چمن مصنوعی برگزار شد، دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و سرعت بازی بالا بود.

استقلال در بازی سخت، سه امتیاز گرفت

«هر دو تیم با تفکر پیروزی وارد زمین شدند و سعی در گرفتن سه امتیاز بازی داشتند.» وی با بیان این جمله افزود: خوشبختانه استقلال از موقعیت‌هایش استفاده کرد و توانست به پیروزی دست پیدا کند. بردن در چمن مصنوعی و مقابل نساجی کار هر تیمی نیست، اما استقلال موفق شد در این بازی سخت، سه امتیاز را بگیرد.

صحبت‌های استراماچونی قابل تأمل است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اظهارنظرهای استراماچونی که گفته بود بالاتر از پرسپولیس ایستادن، هدف استقلال نیست، گفت: استراماچونی مربی حرفه‌ای با تفکرات حرفه‌ای است. او بازیکنان را به سمت پیشرفت‌های بالاتر سوق می‌دهد و با این چند پیروزی اجازه نمی‌دهد بازیکنان دچار غرور شوند. استراماچونی حرفه‌ای است و صحبت‌هایش قابل تأمل و پذیرش است.

دیدار سپاهان و استقلال بازی جذابی می‌شود

نامجومطلق در رابطه با دیدار شنبه آینده استقلال با سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: پیروزی مقابل نساجی قائمشهر، استقلال را از نظر روحی - روانی در شرایط بهتری قرار دارد و آنها اکنون در آستانه رسیدن به صدر جدول قرار دارند. دیدار با سپاهان کمک می‌کند که استقلال به هدفش نزدیک‌تر شود. این بازی سنگینی برای آبی‌پوشان خواهد بود، چرا که امیر قلعه‌نویی شناخت خوبی از استقلال دارد.

سپاهان تیم پرمهره‌ای است و از نظر کیفیت فنی، شرایط خوبی را به نمایش می‌گذارد. سپاهانی‌ها روی ضربات ایستگاهی خیلی خطرناک هستند و می‌توانند به خوبی از روی ارسال‌ها به گل برسند. استقلال باید در این چند روز روی این مسئله کار کند. قطعا بازی استقلال و سپاهان بازی جذاب هفته دوازدهم و لیگ برتر است.

استراماچونی با این مهره‌ها نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته است

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اکنون می‌توان استقلال را مدعی قهرمانی معرفی کرد، گفت: صد در صد همینطور است. اوایل فصل با وجود عدم نتیجه‌گیری، سبک بازی استقلال نشان از پیشرفت تیم می‌داد و هواداران را به آینده امیدوار می‌کرد. پازل استقلال در حال تکمیل است و از نظر فنی و امتیاز‌گیری شرایط خوبی را بدست آورده تا یک تیم مدعی شود.

از نوع فوتبال و سبک بازی استقلال قابل پیش‌بینی بود که در آینده تبدیل به تیم مدعی شود. با این حال، هنوز اعتقاد دارم استقلال برای بهتر شدن نیاز به چند بازیکن دارد و به نظرم استراماچونی با این مهره‌ها نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده است.

خیلی زود است درباره برکناری ویلموتس تصمیم بگیریم

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص اختلافات بین فدراسیون فوتبال و ویلموتس و بحث انتخاب برانکو برای سرمربیگری تیم ملی گفت: خیلی زود است که در این شرایط بخواهیم سرمربی تیم ملی را تغییر دهیم، چرا که زمان زیادی نیست که ویلموتس به فوتبال ما آمده است. از طرفی، تنها در فوتبال ما از این اتفاقات می‌افتد که سرمربی تیم ملی بیشتر زمان‌ قراردادش در خارج از ایران است. به همین خاطر، زمان زیادی برای بازسازی تیم ملی از دست رفته است.

نامجومطلق ادامه داد: وقتی تیمی شکست می‌خورد، باید همه اعضای تیم از نظر روجی - روانی به یکدیگر نزدیک شوند و با تمرینات و در کنار هم بودن، شرایط بهتر خواهد شد. اینجا می‌بینیم که تیم ملی مقابل عراق شکست می‌خورد، اما سرمربی بعد از بازی در ایران حضور ندارد. هیچ جای دنیا چنین چیزی مرسوم نیست.

این مسئله دو حالت دارد، یا مسئولان فدراسیون فوتبال بلد نیستند، چطور قرارداد بنویسند یا برای‌شان مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد. کی‌روش هم در زمان اوایل حضورش در ایران، نتایج درخشانی نگرفت و با گذشت زمان، توانست از فوتبال ایران شناخت پیدا کرده و بهترین و درخشان‌ترین نتایج تیم ملی را رقم بزند. بنابراین، اکنون نیز زود است درباره ویلموتس نظر بدهیم که مربی موفقی بوده یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج