۹۳۳۰۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیام ترامپ: شما می‌توانید قِسِر در بروید!

بالاترین مقام غیرنظامی نیروی دریایی آمریکا که بر سر پرونده جنجالی یک کماندوی نیروی دریایی ویژه این کشور اخراج شد، گفت تصمیم دونالد ترامپ برای عفو این نیروی خاطی و حفظ نشان او حامل این پیام است: «شما می‌توانید قِسِر در بروید!»

ایسنا نوشت: بالاترین مقام غیرنظامی نیروی دریایی آمریکا که بر سر پرونده جنجالی یک کماندوی نیروی دریایی ویژه این کشور اخراج شد، گفت تصمیم دونالد ترامپ برای عفو این نیروی خاطی و حفظ نشان او حامل این پیام است: «شما می‌توانید قِسِر در بروید!»

ریچارد اسپنسر اخراجی که ارشدترین مقام غیرنظامی پنتاگون محسوب می‌شد، از عملکردش در پرونده ادوارد گلگر، رئیس عملیات‌های یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا دفاع کرد. او در مصاحبه با سی‌بی‌اس از مداخله ترامپ در فرایندهای قضایی ارتش آمریکا به شدت انتقاد کرد.

ادوارد گلگر ماه ژوئیه در پرونده جرایم جنگی گناهکار شناخته شد. مقام‌های نیروی دریایی آمریکا هم در حال بررسی خلع درجه او بودند که پیشتر در یک دادگاه نظامی به جرم عکس گرفتن با جسد یک عضو داعش گناهکار شناخته شده بود. اتهام دیگر او قتل آن اسیر بود که از آن تبرئه شد. اما دونالد ترامپ ۲۱ نوامبر به طور علنی در این پرونده مداخله کرد و در توییتر نوشت که این نظامی از خدمت محروم نخواهد شد.

ریچارد اسپنسر گفت: «خب این اقدام حامل چه پیامی است؟ اینکه شما می‌توانید قِسِر در بروید. ما به نظم و مقررات مناسب نیاز داریم. این ستون فقرات کار ماست، بررسی خلع درجه آن نظامی از طریق مقام‌های ارشد حیاتی بود. مقام‌های ارشد، ستون فقرات ارتش ما هستند. آن‌ها کلید نظم و مقررات خوب هستند. آن‌ها می‌توانند این را مدیریت کنند، آن‌ها می‌توانند در هر یک از بخش‌هایشان این را مدیریت کنند.»

پنتاگون ۲۴ نوامبر در یک بیانیه رسمی اسپنسر را به دور زدن مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا متهم کرد و گفت که رئیس پنتاگون از او خواسته است تا استعفایش را تسلیم کند. فرمان عفو ترامپ با انتقادهای زیادی مواجه شده بود، از جمله اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ با عفو این افراد از اختیارات ریاست‌جمهوری "استفاده بی‌شرمانه" کرده و این پیام را منتقل کرده است که با جرائم جنگی برخوردی نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج