۹۳۳۰۷۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

قربانی: زمانی منتقد استقلال استراماچونی بودم!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که در این مقطع بالاتر بودن استقلال از پرسپولیس مهم نیست و کادرفنی آبی‌پوشان هم نباید به این موضوعات اهمیتی دهد.

خبرگزاری میزان: پیروز قربانی در خصوص برتری تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندارن، اظهار داشت: استقلال در هفته‎های اخیر آن شخصیتی را پیدا کرده که باید داشته باشد. به نظرم سیستم استقلال روی بازیکنان نشسته و بازیکنان خود را با آن به خوبی وفق دادند.

وی ادامه داد: زمانی یک مربی بر اساس تفکرات و سیستمی که مدنظرش است بازیکن جذب می‎کند و براساس آن چیزی که در ذهن دارد تیم را به زمین می‎فرستد. زمانی هم مثل امروز، مربی بازیکنان را جذب نکرده و براساس داشته‎هایش سیستم بازی تیم را مشخص می‎کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی منتقد این تیم بودم و در آن برهه زمان حرف‎هایم را براساس مستندات و موارد فنی می‌زدم. این موضوع تا پیش از بازی با فجرسپاسی ادامه داشت. بعد از آن بازی روند تیم عوض شد. در حال حاضر تیم خیلی بهتر از قبل شده و با طرح و برنامه وارد میدان می‎شود. مثل بعضی از دوستان نیستم که به دنبال محبوبیت در فضای مجازی باشم و برای جذب مخاطب حرف‎های متعصبانه بزنم. حرف حق را براساس مسائل فنی و کارشناسی می‌زنم که این ممکن است برای بعضی‎ها خوش‎آیند نباشد. الان هم می‎گویم که ضعف‎ها برطرف شده و استقلال واقعا تیم است.

قربانی تصریح کرد: اینکه می‎گویند استقلال در جدول بالاتر از پرسپولیس است و... اصلا جالب نیست. مهم جایگاه پایانی در لیگ است. فرض کنید در پایان لیگ پرسپولیس ششم شود و استقلال پنجم. این اصلا اتفاق خوبی نیست و جایگاه مناسبی هم برای دو تیم نخواهد بود. قطعا کادرفنی استقلال هم به این صحبت‌ها اهمیتی نمی‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دو، سه بازی اخیر استقلال با پرس از بالا، تیم حریف را تحت فشار می‎گذارد و با این کار، مدافعان تیم مقابل دچار اشتباه می‎شوند. به نظرم می‎توان به این تیم امیدوار بود. استقلال امروز تیمی یکدست است و تکیه به بازیکن خاصی ندارد. امیدوارم اتفاقات خوب ادامه داشته باشد و استقلال در کورس قهرمانی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیمان

      قربانی دو کلوم هم نمی تونه حرف فنی بزنه، تو برنامه فوتبال برتر با توانایی فنی شما آشنا شدیم آقای قربانی. دریغ از یگ حرف فنی و تحلیلی

    • بدون نام

      حرف حق اینکه امثال شما و علی کریمی و خداداد سواد فنی فوتبالی ندارین فقط میخاین با نق زدن به بقیه فراموش نشین به نظرم افرادی مثل شما سکوت کنین بهترین خدمت به فوتبال کردین کریمی و خداداد هم اینقد درباره کیروش نق زدن تا تیم ملی به این روز افتاد از شما چیز زیادی نمیخایم فقط لطفا سکوت کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج