۹۳۳۱۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جمشیدی: اسماعیلی‌فر را به هیچ تیمی نمی‌دهیم

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه درباره بازیکنان اخراجی این تیم در جلسه هیات مدیره تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: دانیال اسماعیلی‌فر را به هیچ تیمی نمی‌دهیم.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد در دیداری حساس برابر فولاد خوزستان با یک گل به پیروزی برسد تا ضمن کسب دومین برد این فصل خود، با ۱۰ امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کند.

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در این خصوص گفت: خوشبختانه نتیجه جلسه هیات مدیره در هفته های گذشته مثبت بود و تلنگری به تیم وارد کرد. آقای منصوریان در جلسه هیات مدیره تاکید کرد که می تواند تیم را نجات بدهد و ما هم شرط کسب ۱۰ امتیاز تا پایان نیم فصل را برای این مربی در نظر گرفتیم. بازی با فولاد استارت خوبی بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره تقابل با نفت مسجد سلیمان تیم بدون شکست لیگ برتر در هفته دوازدهم لیگ برتر تصریح کرد: تیم ما با این روحیه می تواند در مسجد سلیمان هم نتیجه بگیرد و امیدواریم اولین باخت این تیم را رقم بزنیم. ذوب آهن وقتی راه بیافتد می تواند در هر بازی موفق باشد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت محمدباقر صادقی و زبیر نیک نفس دو بازیکن اخراجی این تیم تصریح کرد: در آینده ای نزدیک جلسه هیات مدیره تشکیل می شود و نظرات را در این ارتباط جمعبندی می کنیم.

جمشیدی درباره احتمال بازگشت این دو بازیکن اخراجی یادآور شد: ما نمی توانیم به کادر فنی بازیکن تحمیل و یا به اجبار زمینه بازگشت بازیکنی را فراهم کنیم. کنار گذاشتن این بازیکنان نظر آقای منصوریان بوده است و بازگشت آنها هم با نظر ایشان صورت می گیرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر احتمال کنار گذاشتن مدافع و مهاجم خارجی ذوب آهن گفت: جدایی مدافع خارجی تقریبا قطعی است. با آقای منصوریان شفاهی صحبت کردیم که ایشان از عملکرد این بازیکن رضایت ندارد ولی مهاجم خارجی دارد خودش را خوب نشان می دهد و تردیدهایی را ایجاد کرده است. به هر حال باید تصمیم در این مورد تا قبل از نیم فصل گرفته شود.

جمشیدی در مورد تبعات مالی کنار گذاشتن مدافع خارجی اظهار کرد: قرار شد آقای منصوریان با رابط این بازیکن صحبت کند و نتیجه را به ما بگوید.

سخنگوی ذوب آهن در پایان در خصوص پیشنهاد سایر تیم ها از جمله سپاهان به دانیال اسماعیلی فر بازیکن ذوب آهن گفت: اسماعیلی فر بازیکن ما است و به ذوب آهن تعهد دارد. این بازیکن را به هیچ تیمی نمی دهیم. دنبال تقویت ذوب آهن هستیم نه تضعیف آن. من هم چیزهایی درباره پیشنهاد و مذاکره سایر تیم ها شنیده ام که امیدوارم صحت نداشته باشد چون کار غیر اخلاقی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج