۹۳۳۱۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سیمئونه: بازی امشب، جدال اتلتیکو و رونالدو نیست

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در آستانه دیدار امروز تیمش با یوونتوس می‌‌گوید معتقد نیست تنها خطر یووه برای اتلتیکو حضور کریستیانو رونالدو است.

ورزش سه"، در حالی که اتلتیکومادرید امشب به تورین رفته و در چارچوب چمپیونزلیگ با یوونتوس بازی می‌کند، دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو می‌گوید با اینکه کریستیانو رونالدو ستاره یووه را بازیکنی فوق‌العاده می‌داند ولی او و تیمش تنها نگران رونالدو نیستند بلکه یوونتوس را تیمی با کیفیت می‌دانند.

این در حالی است که رونالدو تا کنون در رقابت های مختلف ۲۵ بار دروازه اتلتیکو را باز کرده. ولی رونالدو در هفته‌های اخیر از آمادگی جسمانی کامل برخوردار نبوده و حتی حضورش در بازی امشب مقابل اتلتیکو در هاله ابهام قرار دارد.

سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب تیمش با یوونتوس با اذعان به اینکه رونالدو بازیکنی فوق‌العاده است گفت او و تیمش کل تیم یوونتوس را پرقدرت می‌دانند و تنها نگران روبرو شدن با یک بازیکن نیستند. سیمئونه در این باره گفت:" رونالدو همیشه در مقابل ما خیلی خوب بازی کرده. او بهترین است، یک بازیکن فوق‌العاده. رونالدو می‌داند چطور باید برای حریف مشکل ایجاد کند ولی من معتقد نیستم که بازی امشب تنها جدال اتلتیکو و رونالدو است".

سرمربی اتلتیکو در ادامه گفت:" ما بی‌صبرانه منتظریم تا در استادیوم فوق‌العاده یوونتوس به مصاف این تیم برویم و می‌خواهیم یک بازی عالی داشته باشیم. ما در مقابل یک تیم خیلی قوی و دشوار بازی عالی‌ای خواهیم داشت".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج