۹۳۳۲۱۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

رنگرز: میزبانی ایران لغو نشده است

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص لغو میزبانی ایرانی از رقابت های کشتی فرنگی و اردو‌آماده‌سازی فرنگی کاران صحبت کرد.

ایلنا: حسن رنگرز درواکنش به لغو میزبانی ایران از مسابقات کشتی فرنگی اظهار داشت: میزبانی ایران لغو نشده است بلکه تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است در جلسه ای که چند روز پیش درکمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد رای به این اتفاق داده‌ شد اما نماینده‌ای از کشور ایران در این جلسات حضور نداشت تا بخواهد از مواضع ما دفاع کند آنها از ما نه از ما توضیحی نخواستند و نه نماینده‌ای هم برای رصد کردن شرایط اجرای مسابقه به ایران نفرستادند. ما هم در این چند روز از آقای صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک و آقای سلطانیفر وزیر ورزش درخواست کردیم تا در این مورد مکاتبه و این موضوع را پیگیری کنند.

رنگرز در خصوص اینکه گفته شده که لغو این میزبانی به دلیل مسائل امنیتی بوده است ادامه داد: خوشبختانه ما هیچ مشکلی در خصوص اجرای باشکوه این رقابتها در داخل کشور به دلیل مسائل امنیتی نداریم، کمااینکه قبل از زمان شروع این مسابقات رقابت های جام‌جهانی شمشیربازی ،مسابقات فوتبال و فینال لیگ برتر کشتی را به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ مشکلی مثل همیشه برگزار کردیم وجای تعجب دارد که بحث لغو میزبانی مسابقات در ایران چگونه تصمیم‌گیری شده است زیرا همانطور که گفتم نماینده ای از کشور ما در این جلسه حضور نداشته است، پس از نامه نگاری‌ که در سه روز گذشته انجام دادیم هنوز اطلاع دقیقی در خصوص زمان اجرای مسابقات به ما داده نشده است و همچنان منتظر پاسخ نامه هستیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص لغو اردوآماده‌سازی تیم‌ملی کشتی فرنگی توسط محمد بنا گفت: تا زمانی که زمان بندی دقیق مسابقات را متوجه شویم اردوآمادهسازی کشتی فرنگی تعطیل شد. بعد ازآن هم در خصوص حضور و عدم حضور در این رقابت و زمان دوباره برگزاری اردوآماده سازی تصمیم گیری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خداکنه

    • ناشناس

      خداکنه

    • بدون نام

      تو هم دروغ گفتنو یاد گرفتی! مرد حسابی رسانه ها اعلام کردن اردوی تیم ملی لغو شده و کشتی گیرا فرستاده شدن خونه چون میزبانی ایران لغو شده بعد تو اومدی میگی نه میزبانی لغو نشده ! پس اردو برا چ لغو شده اگه میزبانی لغو نشده ! مونده بود این بچه بیاد به ملت دروغ بگه ! ظاهرا هر کی منصب میگیره زبون دروغشم باز میشه! شرمم نمیکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج