جاباما
۹۳۳۳۰۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سه تفاوت بودجه ۹۹ شهرداری تهران

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران با اشاره به تغییرات بودجه سال ۹۹شهرداری تهران اعلام کرد که ارائه لایحه سرمایه‌گذاری، احداث پروژه‌های محلی و اجرای اولویت‌های شورای شهر سه تغییر عمده بودجه سال ۹۹ شهرداری خواهد بود.

ایسنا: مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران در مورد تغییرات بودجه سال ۹۹ با بیان اینکه همواره الزامات و سیاست‌های بودجه در شورای شهر مشخص می‌شود گفت: الزامات و سیاست‌های بودجه ۹۹ نسبت به قبل چند تفاوت عمده داشته است که در بودجه ۹۹ شهرداری تهران، با توجه به تاکید شورای شهر به موضوع سرمایه گذاری، نگاه ویژه‌ای در این زمینه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه برای سال آینده دو بودجه سنواتی به شورای شهر ارائه می‌شود افزود: در قالب اول بودجه منابع و مصارف و در لایحه دو که بودجه خاص سرمایه گذاری است به روش‌های جذب و احترام به سرمایه گذاران، برای تکمیل و ساخت پروژه توجه شده است که برهمین اساس شهرداری علاوه بر لایحه بودجه، می‌بایست لایحه جداگانه سرمایه‌گذاری ارائه کند.

سه تفاوت بودجه ۹۹ شهرداری تهران

فراهانی افزود: در بودجه سال آینده شهرداری تهران، به موضوع الزام شهرداری برای احداث پروژه‌های کوچک مقیاس در راستای توسعه محلی توجه شده است و سعی داریم با کمک شورایاران و نخبگان محلی، در بودجه سال آینده علاوه بر پروژه‌های بزرگ، پروژه‌های محلی را نیز برای رضایت شهروندان تعریف کنیم؛ به عبارت دیگر هم راستا با توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی و توسعه اتوبوس و واگن‌ها، توسعه پلازاهای محلی را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه بودجه ۹۹ شهرداری تهران براساس برنامه سوم توسعه شهرداری نگارش خواهد شد، گفت: شورای شهر در حال احصاء اولویت‌های شهری، در راستای تدوین برنامه عملیاتی تحقق پذیر است تا براساس آن در دو سال باقی مانده، فعالیت خود را ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج