۹۳۳۳۲۵
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

پشتِ سردار به آمارش گرم است

آزمون می‌تواند اولین قربانی حضور احتمالی برانکو در تیم ملی باشد! ولی سردار به خاطر عملکرد عالی‌اش در روسیه نگران تغییر سرمربی تیم ملی نیست و خوب می‌داند فعلاً مرد اول خط آتش ماست.

خبرورزشی: دو قطبی کی‌روش- برانکو در سال‌های گذشته در فوتبال کشورمان تا حدودی اتحاد را بین هواداران فوتبال نابود کرد و حتی باعث شد که برخی، آرزوی شکست تیم ملی کشورشان را داشته باشند.

البته با رفتن کی‌روش و برانکو از فوتبال ایران، این نگاه بین هواداران فوتبال کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شد تا این روز‌ها که اخباری مبنی بر احتمال حضور دوباره برانکو در تیم ملی منتشر شده و می‌تواند مانند آتش زیر خاکستر باشد.

پشتِ سردار به آمارش گرم است

اولین پیامد منفی حضور برانکو در تیم ملی، زنده شدن دوباره دو دستگی بین هواداران کی‌روش و برانکو است. با این تفاوت که قبلاً برخی هواداران برانکو، آرزوی شکست و عدم موفقیت تیم ملی را داشتند، اما حالا آن‌ها طرفدار تیم ملی خواهند شد!

پیامد منفی نگران‌کننده‌تر حضور برانکو در تیم ملی، مشکلات سابق برخی بازیکنان تیم ملی با این مربی کروات است؛ مشکلاتی که می‌تواند باعث ایجاد حواشی فراوانی در بدنه تیم ملی و بین بازیکنان و کادر فنی شود. قطعاً مهم‌ترین مشکل را در بین بازیکنان ملی‌پوش سردار آزمون با برانکو خواهد داشت.

برانکو در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و سایپا در فروردین سال ۹۷ در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنانش را برای آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی به مدت ۴۰ روز در اختیار کی‌روش قرار می‌دهد یا نه؟ صحبت‌های کنایه‌آمیزی راجع به عملکرد لژیونر‌های فوتبال ایران انجام داد.

او در صحبت‌هایش گفت: «بله دیروز متوجه شدم لژیونر‌ها خیلی آماده‌اند و آن‌ها در زمین پرواز می‌کردند. طارمی، انصاری‌فرد و آزمون پرواز می‌کردند، بعد از نیم ساعت آن‌ها را دیگر در زمین ندیدم. آیا لژیونر‌ها هم ۴۰ روز همراه تیم ملی به اردو می‌روند یا نه؟!» این طعنه اصلاً به مذاق خانواده آزمون خوش نیامد و پدر سردار با ارسال پیامکی تهدیدآمیز برای سرمربی پرسپولیس، فضای رسانه‌ای را برای چند روز اشغال کرد.

پدر سردار در این پیامک با زبان انگلیسی از عباراتی نظیر «با تو برخورد خواهم کرد»، «یک روز تو را به پایین می‌کشم»، «به چه حقی در مورد پسرم حرف زدی»، «دهانت را ببند» و... استفاده کرده بود.

این پایان کار نبود و حتماً به یاد دارید در جریان جدال همه‌جانبه برانکو و کی‌روش، سردار آزمون یکی از بازیکنانی بود که بی‌محابا وارد گود شد و از مربی پرتغالی دفاع کرد. او چندین بار به برانکو طعنه زد و حتی مدعی شد عمده انتقادات از او بعد از جام جهانی روسیه، از سوی هواداران پرسپولیس و به خاطر طعنه‌های برانکو طراحی شده است.

مهدی طارمی، رامین رضاییان و اشکان دژاگه نیز دیگر بازیکنانی بودند که در این سال‌ها با برانکو دچار چالش شدند ولی هیچ کدام از آن‌ها به اندازه آزمون و پدرش با سرمربی کروات پیشین پرسپولیس به مشکل برنخوردند.

به نظر می‌رسید از آنجا که برانکو نشان داده با افرادی که دچار چالش شود، به راحتی آبش در یک جوی نمی‌رود، اولین قربانی حضور احتمالی برانکو در تیم ملی آزمون باشد! ولی سردار به خاطر عملکرد عالی‌اش در روسیه نگران تغییر سرمربی تیم ملی نیست و خوب می‌داند فعلاً مرد اول خط آتش ماست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سردار ترکمن

    • بدون نام

      برانکو قبلا خوب بود از اون موقعی که وزارت ورزش و شخص سلطانی فر رفتن تو نخش و اونو جزو مافیای خودشون کردن گندش دراومد

    • s

      نویسنده این خبر قطعا یه استقلالیه!
      هیچ وقت یه پرسپولیسی ارزوی باخت تیم ملی رو نداشته ولی مثل این که از الان استقلالی ها دوست دارن تیم ملی رو وارد حاشیه کنن و تیم ببازه این از همین خبری که خبرنگار شون تهیه کرده معلوم شد !
      خدا به داده برانکو برسه با این جماعت... البته خوده برانکو راجع به این خبرنگارا قبلا توضیحاتی داده بود :))

    • مالد

      امارچی دوتاگل زده به هندوکامبوج منم میبردن میزدم این مترسک سرجالیز اگه به کره ژاپن گل زد بعدگرم باشدبه پشتش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ یادتون رفته فکر کنم

    • بدون نام

      سردار بهترین بازیکن ایران است اگر برانگو می خواهد بخاطر اظهار نظر پدرش با او برخورد کند ماهم با او بربخاطر فرار از تیم ملی درگذشته برخورد خواهیم کرد قدرت مردم را دست کم نگیرد فعلا فدراسیون محلی برای دلالی وفساد شده است اما اوضاع همینطوری نمی ماند روسای سابق فیفا را بخاطر همین فسادها دستگیرکردند تاج وسفیر ایران در کرواسی که عددی نیستند.

    • ساناز

      خط آتش خوب اومدی خخح

    • بدون نام

      همه ماازسردارحمایت میکنیم

    • علی

      همه ما سرداریم

    • یونس

      میخای با این نوشتنات ببری ب حاشیه.اولا ک برانکو مربی ایران نخاهد شدد.دوما سردار بهتر نداریم مطمعن باش.سردار سالار ترکمن صحرا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج