۹۳۳۳۸۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

توخل: ترسی از نیمار ندارم

سرمربی پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر رئال مادرید راضی نیست. او به ستایش از ناواس پرداخت و تاکید کرد که ترسی از نیمار و نیمکت نشین کردن او ندارد.

ایسنا: به نقل از مونت کارلو، جدال حساس رئال مادرید برابر پاری سن ژرمن در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا که در برنابئو برگزار شد با تساوی دو بر دو به پایان رسید. این نتیجه باعث شد تا پاری سن ژرمن به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کند.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: عملکرد خوبی نداشتیم. VAR پنالتی ما را لغو کرد که می توانست روند بازی را تغییر دهد. در چنین دیدارهای بزرگ باید بازیکنان از نظر ذهنی آمادگی بالایی داشته باشد. متاسفانه بازی را خوب آغاز نکردیم و از عملکرد بازیکنان راضی نیستم با این حال یک امتیاز ارزشمند و خوشحال کننده را کسب کردیم چرا که باعث صدرنشینی ما شد.

او ادامه داد: رئال تیم بزرگی است و تفکر بالایی دارد. بازیکنان رئال در سطح بالایی بازی می کنند و انگیزه لازم را دارند. در نیمه نخست خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم عملکرد ما بهتر شد. این بازی درس بزرگی برای ما داشت. برابر تیم بزرگ رئال در دو بازی پیاپی تن به شکست ندادیم و این بسیار خوب است. رئال مادرید تیم برتر میدان بود این درحالی بود که ما سرعت و اعتماد به نفس لازم را نداشتیم. بازیکنان رئال با اعتماد به نفس بالایی بازی کردند. آنها نشان دادند که چرا سه فصل پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند.

توخل درباره نیمکت نشینی نیمار گفت: من از نیمار نمی ترسم. ترسی از خراب شدن رابطه ام با این بازیکن ندارم. من همیشه با نیمار در ارتباط هستم. پیش از این هم با ام‌باپه چنین برخوردی را داشتم. بازی سختی بود. نیمار نزدیک به یک ماه مصدوم بود و نمی توانستم درباره او ریسک کنم. من به خاطر مصلحت خود نیمار تصمیم گرفتم که نیمکت نشین شود.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان به ستایش از ناواس پرداخت و گفت: ما یک دروازه‌بان بزرگ و آماده داریم که سد محکمی در برابر رئال بود. در این بازی خوش شانس هم بودیم. نشان دادیم که ناامید نمی شویم. نیمکت نشینی ها ما تفاوت را رقم زدند. الان زمان آرامش است. ۱۳ امتیاز جمع کردیم و به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیدونم چه کمتیه رئال بدشانسه .گل اول پی اس که رو اشتباه ساده واران شد هازارد هم مصدوم شد .ناواس بهترین بازیهاش انجام داد .سارابیا که خودش رئالیه بهترین بازیش اتجام داد و گل زد .اصلا هميشه رئال باید با همه چیز بجنگه حتی شانس و وار و داور و شرایط .اگه یه دهم شانس شانسلونارو داشت هرسال قهرمان میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوکی حرف حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج