۹۳۳۴۰۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توخل: ناواس فوق‌العاده و شانس هم با ما یار بود

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید شانس با تیم تحت‌هدایتش یار بود که مقابل رئال مادرید به تساوی دست یافت.

خبرگزاری تسنیم: توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه رئال مادرید، در ۱۰ دقیقه پایانی بازی شکست ۲ بر صفر را با تساوی ۲-۲ عوض کردند، پس از این بازی گفت: رئال مادرید تیم برتر میدان برای دقایق زیادی از بازی بود. ما هم پیچیده بازی کردیم، به اندازه کافی سریع نبودیم و اعتماد به نفس لازم را نداشتیم. رئال مادرید اما در مقابل با اعتماد به نفس بالایی بازی کرد. آنها نشان دادند که چرا سه بار متوالی قهرمان لیگ قهرمانان شد‌ه‌اند.

وی افزود: ما اما در این بازی دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای به نام کیلور ناواس داشتیم. شانس هم بار ما یار بود. بعد از زدن گل هم آزادتر بودیم. نکات مثبتی هم در بازی ما وجود داشت از جمله ذهنیت بازیکنان در دقایق پایانی بازی و کیفیت بازی بازیکنانی که به عنوان بازیکنان تعویضی به بازی آمدند. نیمار، دارکسلر و سارابیا با ورودشان به زمین تفاوت را رقم زدند. ما حالا از پنج بازی ۱۳ امتیاز داریم.

سرمربی آلمانی فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن همچنین درباره نیمکت‌نشینی‌ ستاره برزیلی‌اش در این دیدار اظهار داشت: من از تغییرات نمی‌ترسم اما فکر نمی‌کنم نیمار را از دست بدهیم. ما رابطه خوبی با هم داریم و با هم صادق هستیم. پیش از بازی با نیمار صحبت کردم و گفتم که ترجیح می‌دهم از او در نیمه دوم استفاده کنم. درباره کیلیان امباپه هم در بازی خارج از خانه با گالاتاسرای همین کار را کردیم.

توخل تصریح کرد: نیمار ۶ هفته به دور از میادین بود و پیش از این دیدار تنها در یک بازی به میدان رفته بود و من نمی‌خواهم در چنین شرایطی ریسک کنیم. هر ماه نیمار چند روز را از دست می‌دهد و من به خاطر سلامتی او تصمیم گرفتم تا او را در ترکیب اصلی قرار ندهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج