جاباما
۹۳۳۴۳۱
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

تهیه بنزین برای آمبولانس‌ها سخت شد

قائم مقام اورژانس کشور با گلایه از افزایش قیمت بنزین گفت:سهمیه ای که دولت برای ما در نظر گرفته ۵۰۰ لیتر آن هم لیتری ۳ هزار تومان در ماه است! ما نفهمیدیم چگونه این عدد سهمیه حساب شده است.

خبرگزاری مهر: قائم مقام اورژانس کشور با گلایه از افزایش قیمت بنزین گفت:سهمیه ای که دولت برای ما در نظر گرفته ۵۰۰ لیتر آن هم لیتری ۳ هزار تومان در ماه است! ما نفهمیدیم چگونه این عدد سهمیه حساب شده است.

مجتبی سیف قائم مقام اورژانس کشور در جلسه پلیس راهور اظهار داشت: متأسفانه رشد بین ۶ تا ۸ درصدی بین مصدومان تصادفات داشته ایم. کل حوادث مرتبط با حمل و نقل ۴۴ عملیات بوده و حوادث غیرمرتبط به حمل و نقل ۴۰۶ مورد، بیمارستان های درگیر با این موضوع یک میلیون و ۴۰۰، تمام عملیات های ما در طرح زمستانه سال قبل ۲ میلیون و ۲۳۸ عملیات بوده است.

وی گفت: متأسفانه رشد ۸ درصدی مصدومین در تصادفات داشته ایم که باید برای آن تدبیری در نظر بگیریم. تعداد پایگاه های شهری را افزایش دادیم از هزار و ۲۰۴ پایگاه به هزار و ۲۴۶ پایگاه رسیدیم.

سیف تأکید کرد: ۵ پایگاه (میانه، ارومیه، ایران شهر، گیلان و آباده) به پایگاه های هوایی ما اضافه شده و در حال حاضر ۴۴ پایگاه هوایی داریم.

قائم مقام اورژانس کشور افزود: اورژانس موتوری ۱۹۱ عدد بوده که به ۳۴۶ ارتقاء یافت.

سیف با گلایه به افزایش قیمت بنزین یادآور شد: افزایش قیمت بنزین ما را در تأمین سوخت آمبولانس ها با مشکل مواجه کرده است. منابع خاصی هم به اورژانس ندادند و ما برای تأمین سوخت های آمبولانس مشکل داریم.

قائم مقام اورژانس کشور تصریح کرد: سهمیه ای که دولت برای ما در نظر گرفته ۵۰۰ لیتر آن هم لیتری ۳ هزار تومان است در ماه است! ما نفهمیدیم چگونه این عدد سهمیه حساب شده است و تعجب کردیم چون اگر قرار بود قیمت هر لیتر بنزین، ۳ هزار تومان باشد چرا دیگر عنوان سهمیه برای آن در نظر گرفته شده است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hjam

    • زهره

      سر کارشناسان امر سلامت

    • محمد

      واقعا ملت مسخره خودشون کردن هیچ جای دنیا مثل ایران نیست وهمه دولتا برا رفاه مردم تلاش میکنن اینجا برا خالی کردن جیب مردم تا کجا دروغ لا اقل به فکر سلامتی مردم باشید و به بخش خدمات پزشکی توجه کنید

    • محمد

      واقعا ملت مسخره خودشون کردن هیچ جای دنیا مثل ایران نیست وهمه دولتا برا رفاه مردم تلاش میکنن اینجا برا خالی کردن جیب مردم تا کجا دروغ لا اقل به فکر سلامتی مردم باشید و به بخش خدمات پزشکی توجه کنید

    • کرمان

      ذلتی که سر مسولان خودش کلاه میزاره، توقع دارین سر ملت کلاه نزاره

    • بدون نام

      برا هر چرت و پرتی آمبولانس نفرستین

    • بدون نام

      لااقل به امبولانسها وارژانس دلتان بسوزد ورحم کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج