۹۳۳۴۴۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

فکری: گفته بودم شرایط استقلال آنطور نمی‌ماند

کاپیتان سابق استقلال معتقد است مشکلات مالی همیشه وجود داشته است و نمی‌تواند دلیل بزرگی برای عدم نتیجه گیری این تیم باشد.

ایلنا: محمود فکری کاپیتان سابق استقلال معتقد است استقلال شرایط خوبی را پیدا کرده و می‌تواند به عنوان یک تیم مدعی خودش را مطرح سازد فکری از هواداران استقلال خواست به سرمربی تیم‌شان زمان بدهند تا استقلال جدید را بسازد. با وی در خصوص شرایط آبی‌پوشان و همچنین باخت‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی به صحبت پرداختیم.

استقلال توانسته در این هفته‌ها نتایج خوبی را کسب کند.

پیش از شروع مسابقات لیگ گفته بودم که شرایط استقلال قطعا این گونه نخواهد ماند با توجه به بازیکنانی که در استقلال حضور دارند این تیم شرایطش تغییر خواهد کرد.

یعنی معتقدید تغییرات زیاد در تیم باعث افت این تیم نشده است؟

به هر حال تغییرات زیاد در یک تیم خوب نیست بخصوص برای تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس که هوادار دارند و آنها هم که همیشه پیگیر نتایج تیم هستند. به نظر من تغییرات زیاد در استقلال در ابتدای فصل کار خوبی نبود زیرا تا بخواهند با بازیکنان جدید به هماهنگی برسد بازی‌های زیادی را از دست می‌دهد و همین باعث می‌شود در جدول از سایر تیم‌ها عقب بیفتد.

آیا مشکلات مالی تاثیر زیادی روی عملکرد بازیکنان گذاشته است؟

به هر حال مشکلات مالی همیشه وجود داشته از زمانی که ما هم در استقلال بازی می‌کردیم مشکلات مالی وجود داشت. به هر حال مسئولان باشگاه هر چه زودتر این مشکل را حل کنند زیرا تاثیرش را روی تیم در درازمدت می‌گذارد. البته من شنیدم باشگاه مطالبات را پرداخت کرده است.

نظرتان در خصوص رفتن فتحی از استقلال چیست؟

وقتی تیم در حال نتیجه گرفتن است تغییرات زیاد فایده‌ای ندارد استقلال این روزها شرایطش خوب است و اتفاقات حاشیه‌ای باعث از دست رفتن تمرکز بازیکنان خواهد شد.

عملکرد استراماچونی را در این مدت چطور ارزیابی می‌کنید؟

استراماچونی نشان داد مربی بافکر و توانمندی است از همان روز اولی که آمد در وجودش تلاش و موفقیت وجود داشت به نظر من هواداران استقلال باید به استراماچونی زمان بدهند تا شرایط تیم را تغییر دهد البته که این استقلالی که من دیدم امسال می‌تواند یک جام کسب کند.

تیم ملی هم نتوانست در دو بازی اخیرش نتایج لازم را به دست بیاورد؟

تیم ملی شرایط خوبی در دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی نداشته به جز بازی مقابل کامبوج و آن هم حریف زیاد قوی‌ای برای تیم ملی محسوب نمی‌شود در سایر بازی‌ها آن صلابت همیشگی را نداشته است. به نظرم باید در تفکرات این مرد بلژیکی تغییراتی حاصل شود.

او باید در نحوه انتخاب بازیکنان به لیست تیم ملی تجدید نظر کند. بازیکنانی هستند که شایستگی حضور در تیم ملی را دارند اما به دلایلی نامعلوم دعوت نمی‌شوند. امیدوارم تیم ملی در دور برگشت مقدماتی جام جهانی شرایطش تغییر کند البته با توجه به اینکه سه بازی از بازی‌های حساس در تهران برگزار می‌شود تیم ملی شانس صعود به دور بعدی را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بيچاره ها تازه دارن زبان باز ميکنند

    • شیش درچار

      بزودی حباب کیسه میترکه میگی نه بشین تماشاکن ....

    • شیش درچار

      لعنت برعرب بیشرف که پرسپولیس رابه روزی کشوندکه این بچه های پرویزخسروانی ساواکی ازتوی غار دربیایند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج