۹۳۳۵۱۲
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

قربانی: برانکو در این شرایط گزینه بدی نیست

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال بر این باور است که در شرایط کنونی بهتر است ویلموتس از تیم ملی جدا شود، چرا که نکته امیدوارکننده‌ای در بازی این تیم دیده نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم: پیروز قربانی با اشاره به شرایط مبهم مارک ویلموتس برای ادامه همکاری با تیم ملی و انتقادهایی که بعد از شکست برابر عراق و بحرین از این مربی صورت گرفت، گفت: بهتر است که تیم ملی و ویلموتس از هم جدا شوند. زمانی که کی‌روش در تیم ملی حضور داشت در مورد اردوها، انجام تمرینات و همچنین پیاده کردن تفکراتش در تیم ملی وقت می‌گذاشت و توانست شکل خوبی به تیم ملی بدهد، ولی با جدایی این مربی، شرایط عوض شد. در حال حاضر نکته امیدوارکننده‌ای در بازی تیم ملی نمی‌بینیم و انسجام تیمی‌مان هم تحلیل رفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فدراسیون نباید بعد از رفتن کی‌روش در انتخاب سرمربی تیم ملی وسواس بیشتری به خرج می‌داد؟»، تصریح کرد: باید شرایط فدراسیون، مشکلات اقتصادی و برخی مسائل دیگر را هم در نظر بگیریم. با شرایطی که داریم، خیلی از مربیان مطرح خارجی خیلی سخت به ایران می‌آیند و این موضوع کار را سخت می‌کند. طبیعتاً فدراسیون باید فردی را انتخاب می‌کرد که از لحاظ سبک بازی و خیلی مسائل دیگر به تیم ملی ما می‌خورد.

قربانی ادامه داد: من برای ویلموتس احترام قائلم، ولی اعتقاد دارم که این مربی از لحاظ فنی هرگز در سطح کی‌روش نیست. شاید خیلی‌ها سبک کی‌روش را دوست نداشته باشند، ولی این مربی در پیاده کردن تفکرات و سبک موردنظرش در دنیا جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود.

قربانی در واکنش به اینکه گفته می‌شود برانکو ایوانکویچ اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی ویلموتس است، به تسنیم گفت: برانکو با فوتبال ایران آشنایی کامل دارد و در این شرایط گزینه بدی نیست. من به این موضوع هم اشاره کردم که شرایط اقتصادی فدراسیون سخت است و برخی مسائل دیگر هم باعث می‌شود که خیلی از مربیان به سختی به ایران بیایند. برانکو با فوتبال ایران آشناست و در این شرایط گزینه بدی نیست.

مدافع سابق استقلال درباره نتایج درخشان این تیم در هفته‌های اخیر گفت: استقلال خوشبختانه به شرایط خوبی رسیده است و شناخت استراماچونی از فوتبال ایران و تیمی که در اختیار دارد، به مروز زمان بیشتر شد. نتایجی که استقلال بازی به بازی گرفت، اعتمادبه‌نفس بازیکنان این تیم را بالاتر برد و امیدوارم این روند در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد. استقلال با ادامه این روند می‌تواند خودش را به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی مطرح کند. بازی با سپاهان هم در این شرایط بسیار مهم است و پیروزی در این بازی استقلال را در شرایطی بسیار خوب قرار خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rahim

      اگر ایران میخواهد نتیجه بگیرد باید گل محمدی باید هر چه زودتر پای کار بیاید

      پاسخ ها

      • امید

        آدم به یاد ضرب المثل «یکی رو به روستا راه نمی دادن سراغ خونه کدخدا رو می گرفت» می افته. طرف رو از تیم باشگاهی عربستان اخراج کردن بعد می خوان بیارن بذارن سرمربی تیم ملی ما. حالا خوبه بخوریم به عربستان و ازشون ببازیم ببینم کاررررشناسان و خبرناهارهای ورزشی نظرشون چیه؟

    • بدون نام

      آقای قربانی
      اگه شفر یا مظلومی یا استراماچونی بود، حتما گزینه خوبی بود!

      چون برانکو پرسپولیسی هست، گزینه بدی نیس!!!!

      همین برانکو تو چهار سال، شش تا جام آورد کوچولو...

    • بدون نام

      خوشم میاد پروفسور همه جوره کیسه ها را سوزونده طوری که حتی با اسمش کهیر میزنن

    • بی نام

      این بابا اصلا ربطی به استقلال نداره.

    • شیش درچار

      دقت کردیدهمه کیسه کشا بابرانکوبرای تیم ملی موافق شدند.اصلاازاین که برانکوبرگرده پرسپولیس نترسیدند .اصلا ...

    • بدون نام

      این برانگواگرمربی بود عرباشوتش نمیکردند بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج