جاباما
۹۳۳۵۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بدشانسی اتلتیکو در موقعیت لحظه آخر

اتلتیکومادرید در چهار بازی می‌توانست در لحظه آخر گلزنی کند اما هر بار توپ به شکل عحیبی وارد دروازه نشد.

ایسنا: به نقل از آس، اتلتیکومادرید دیشب (سه‌شنبه) در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا شایسته نتیجه بهتری برابر یوونتوس بود اما بی دقتی در ضربات نهایی باعث شد از کسب حداقل امتیاز هم باز بماند. آلوارو موراتا می‌توانست در لحظات پایانی دروازه تیم تورینی را باز کند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد اما به توپی که آنخل کورئا فرستاده بود نرسید، این در حالی بود که همه ورزشگاه تصور کردند توپ وارد دروازه می‌شود. چنین شرایطی چند بار در طول فصل جاری برای روخی بلانکو تکرار شده است.

اتلتیکو در بازی قبل برابر گرانادا می‌توانست نتیجه را ۲ بر یک کند اما داریو پوودا در مقابل خط دروازه نتوانست به توپ ضربه بزند و آن توسط ویکتور دیاس سد شد. حرکت بازیکن حریف مشکوک بود و برخی معتقد بودند باید داور پنالتی اعلام می‌کرد. با این حال مدیه خیمنس بازی را ادامه داد و حتی درخواست VAR نکرد. اگر بازیکن جوان اتلتیکو توپ را وارد دروازه می‌کرد تیمش به جای یک امتیاز سه امتیاز کسب کرده بود.

چند هفته پیش نیز اتفاق مشابهی رخ داد. اتلتیکو توانست در دیدار برابر سویا در نیمه دوم بازی را به تساوی برساند. روخی بلانکو در سانچس پیسخوان، تیم برتر میدان بود و در آخرین لحظه بازی دیگو کاستا صاحب یک فرصت خوب شد. مهاجم تیم مادریدی نتوانست با یک ضربه مناسب دروازه حریف را باز کند. بازی ادامه پیدا کرد و بازیکن سویا توپ را روی خط دروازه متوقف کرد. دو امتیاز مهم دیگر نیز برای شاگردان دیگو پابلو سیمئونه از دست رفت.

در لیگ قهرمانان هم نحسی در گلزنی دیده شد. این اتفاق برابر لورکوزن رخ داد. اتلتیکو با وجود یک نمایش خوب با دو گل شکست خورده بود که موراتا در وقت‌های اضافه اختلاف را به حداقل رساند. در حالی که به نظر می‌رسید بازی تمام شده است مهاجم اسپانیایی در محوطه جریمه صاحب فرصت شد و به سمت دروازه شوت زد اما دروازه‌بان لورکوزن توپ را مهار کرد تا بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان نرسد.

یوونتوس، لورکوزن، سویا، گرانادا؛ چهار بازی که اتلتیکو می‌توانست در لحظه پایانی گلزنی کند اما این اتفاق رخ نداد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج