۹۳۳۵۶۴
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

«سیبرگ» در آستانه اکران؛

نگاهی به زندگی هنرپیشه پرحاشیه فرانسوی

فیلم سینمایی «سیبرگ» به کارگردانی «بندیکت اندورز» اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را سیزدهم ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری میزان: فیلم سینمایی «سیبرگ» به کارگردانی «بندیکت اندورز» اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را سیزدهم ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

نگاهی به زندگی هنرپیشه پرحاشیه فرانسوی

سیبرگ یک فیلم آمریکایی با بازی کریستن استوارت و کارگردانی بندیکت اندروز است. این فیلم زندگی جین سیبرگ هنگامی که تحت نظر اف‌بی‌آی و پروژه کوینتلپرو بود را به تصویر می‌کشد. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به از نفس افتاده، فرودگاه و ژان مقدس اشاره کرد.

تاریخ اکران این فیلم در ایالات متحده آمریکا در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ توسط آمازون استودیوز است. مارتینا اکتون، فرد برگر، کیت گیروود، استیون هاپکینز، برایان کاوانا، بردلی پیلز و آلن ریچسون به صورت مشترک تهیه کنندگی فیلم سینمایی سیبرگ را بر عهده داشته‌اند.

علاوه بر کریستن استوارت که نقش اصلی اثر را بر عهده گرفته بازیگرانی همچون جک اوکانل، مارگارت کوالی، زازی بیتز، آنتونی مکی وینس وان در فیلم سینمایی سیبرگ به ایفای نقش پرداخته اند.

استوارت هم اکنون اکران فیلم فرشتگان چارلی را در برنامه دارد، فیلم سینمایی «فرشتگان چارلی» به کارگردانی «الیزابت بنکس» اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را پانزدهم ماه نوامبر یعنی جمعه هفته جاری آغاز خواهد کرد، فرشتگان چارلی اثری کمدی بوده و تمامی بازیگران اصلی آن زن هستند.

الیزابت بنکس، جی باسو، کریگ مازن، سمی چلاس نویسندگی این اثر را بر پایا «فرشتگان چارلی» اثر ایوان گاف بر عهده داشته اند، الیزابت بنکس، اما شخصاً این متن را تبدیل به فیلمنامه کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج