جاباما
۹۳۳۵۷۰
۱۲۵ نظر
۵۰۰۵
۱۲۵ نظر
۵۰۰۵
پ

از حاجی‌مایلی به روحانی: تا دیر نشده، کاری کنید

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در نامه‌ای سرگشاده به حسن روحانی، رئیس جمهوری به بیان مشکلات این روزهای کشور و مردم پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: مشکلات اقتصادی و معیشتی این روزهای کشورمان پس از گرانی بنزین و برخی اعتراضات نسبت به این تصمیم دولت مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده است که از همین رو محمد مایلی‌کهن، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در نامه‌ای سرگشاده خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهوری به بیان این مشکلات پرداخته است.

این نامه به شرح زیر است:

«به نام خدا
نامه سرگشاده محمد مایلی‌کهن به رئیس جمهور

جناب روحانی رئیس محترم جمهوری
با سلام و احترام؛
در چند روز گذشته در فرمایشات‌تان اعتراض را حق همه‌ی مردم ایران دانسته بودید. یقیناً این مرقومه را از باب اغتشاش و اختلال نمی‌نگرید، بلکه همان حقی است که جنابعالی به آن قائل هستید و من نیز احدی از آحاد همین مردمی هستم که برای این انقلاب متحد شدیم و نه آشوبگر و اغتشاش‌گر.

آقای رئیس جمهور در شبی که تصمیم گرفتید به یکباره قیمت بنزین را 300 درصد افزایش دهید قطعاً مردم را محرم ندانستید که برخلاف تمام صحبت‌هایی که پیش از آن عنوان کرده بودید برنامه‌ای برای گران کردن بنزین وجود ندارد به یکباره مردمی که همواره محرم نظام شمرده می‌شدند، شوکه شوند.

آقای روحانی! قشر زیادی از مردم من در تنگنا زندگی می‌کنند و بعضاً از سوی مسئولان محترم عنوان می‌شود که آنان از مشکلات زندگی مردم باخبرند، اما باخبر بودن تا لمس این تنگناها با پوست و استخوان متفاوت نیست؟

آقای رئیس جمهور! آیا تا به حال برای پیدا کردن یک دارو برای خود و خانواده‌تان آواره داروخانه‌ها شده‌اید؟ آیا تا به حال برای بستری کردن عزیزان‌تان در بیمارستان‌ها به مشکل برخورده‌اید؟ آیا برای خرید مایحتاج زندگی به خرید رفته‌اید؟ آیا میادین خاروبار و میوه و تره‌بار را به چشم دیده‌اید؟ درک مشکل مردم یعنی مواجه شدن با واقعیت‌هایی که در زندگی مردم جاری است. بدیهی است برای جنابعالی و مسئولین پیدا کردن ارزاق عمومی، دارو و امثالهم معنایی ندارد، چرا که بدون مشکل در اختیارتان قرار می‌گیرد. یقیناً شما مردم را در جامعه نمی‌بینید و یا برای خرید نمی‌توانید به سطح شهر بروید، اما من برای تهیه ارزاق عمومی همانند هموطنانم به نقاط مختلف شهر با وسایل مختلف اعم از اتوبوس BRT، تاکسی، مترو و خودرو شخصی می‌روم که عموماً با لطف و محبت هموطنانم مواجه می‌شوم. خصوصاً هنگامی که به میادین میوه و تره‌بار شهرداری می‌روم عموماً با عنایت و بزرگواری کارگران زحمتکش میادین مواجه می‌شوم که می‌خواهند اجناس بهتری را اختیار من قرار بدهند و من هم با دیدن این همه محبت شرمنده می‌شوم و عموماً اجازه نمی‌دهم با من متفاوت از سایر مردم برخورد شود، زیرا اعتقاد دارم همه باید با هم برابر باشیم، اما هزاران اسف که مسئولین ما خواسته یا ناخواسته از جامعه جدا شده و این جدایی باعث شده است که مشکلات هموطنان را نه تنها لمس، بلکه حتی حس هم نکنند.

جناب روحانی! عنوان فرمودید کسی حق گران کردن کالا و خدمات را ندارد، آیا فقط دولت مجاز به گرانفروشی است؟ آن هم فقط کالایی که در انحصار خودش است و آن هم به یکباره به میزان 50 الی 300 درصد؟

آقای رئیس جمهور! حتی اگر قیمت بنزین 500 تومان افزایش پیدا می‌کرد چگونه انتظار دارید هموطن شریف من که تاکسی دارد و یا به هر نحوی مسافرکشی می‌کند، قیمت کرایه‌اش را افزایش ندهد؟ از طرفی طبیعی خواهد بود که در کنار افزایش قیمت بنزین نرخ سایر کالاها و خدمات نیز افزایش یابد و دیگر با ناظر، بازرس و ... نخواهید توانست حتی به صورت نمایشی قیمت‌ها را ثابت نگه دارید. هر چند اگر مدت کوتاهی هم این امر صورت پذیرد آیا ماحصل آن قراردادن مردم در مقابل یکدیگر نیست؟ هر چند علی‌رغم تمامی نظارت‌ها و بازرسی‌ها در طی این نزدیک به دو هفته اغلب کالاها افزایش قیمت داشته است.

آقای رئیس جمهور! با این همه نهادهای نظارتی و بازرسی که بعضاً به صورت موازی هم عمل می‌کنند، چرا بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی در انجام بسیاری از کارها عاجز مانده‌ایم؟ ما که توانایی انهدام موشک را در آسمان داریم آیا واقعاً با این همه سازمان‌های نظامی، امنیتی و نظارتی نمی‌توانیم مانع از قاچاق سوخت شویم؟

قاچاق سوخت که قاچاق مواد مخدر نیست تا بتوان آن را در کمترین و کوچک‌ترین مکان جاسازی کرد و از طرفی مدام ابراز می‌شود که یکی از اصلی‌ترین دلایل برای گران شدن حامل‌های انرژی قاچاق آن است و مقایسه کردن آن با قیمت برخی از کشورها، اما در نظر گرفته نمی‌شود که درآمد سرانه مردم آن کشورها چقدر است و مردم عزیز ما چه میزان؛ چنانچه قیمت بنزین در آن کشورها مثلاً معادل لیتری 10 هزار تومان است، آیا حقوق دریافتی کارگران و کارمندان‌شان معادل حقوق دریافت هموطنان ماست؟

آقای رئیس جمهور! آیا با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب لیاقت هموطنان عزیز ما خانه‌هایی است که در سرپل‌ذهاب، ازگله، کرمانشاه و اخیراً آذربایجان شرقی با زلزله‌هایی همطراز با زلزله‌هایی که در برخی کشورها کمترین آسیب را برای‌شان به همراه دارد بر سر مردم عزیزمان آوار شود و بعد از گذشت مدت زمان طولانی علی‌رغم همه‌ی تلاش‌های مردم و دولت هنوز با مشکلات عدیده‌ای روبرو باشند.

آقای رئیس جمهور!‌ در این سال‌ها به گونه‌ای عمل شده که صاحبان سرمایه و صنایع مختلف به دلایل گوناگون ترجیح داده خارج شوند و یا چنان در پیچ و خم‌های خود ساخته تصریح در امورشان ناگزیر به زد و بند با برخی از اشخاص و شرکت‌های دولتی و بانک‌ها شوند و سپس به خاطر همین زد و بندها متهم و زندانی شوند. به راستی چگونه می‌شود که بی‌حد و حصر و بدون هیچ برگشت و بازخواستی پول مردم در اختیار بعضی از افراد قرار گیرد که هموطن ما هم نیستند، اما برای بازسازی سکوهای ورزشگاه شهیدعضدی رشت و شهید پیشگاه‌هادیان انزلی با گذشت بیش از دو سال عنوان شود که اعتبارات بسیار محدوده شده است و به همین لحاظ هنوز در مراحل ابتدایی آن باشد؟

آقای رئیس جمهور! من نه سیاسی‌ام و نه من بعد در هیچ انتخاباتی اعلام موضع خواهم کرد، لذا حرف من سیاسی و یا با اغراض سیاسی نیست، اما آیا در سال‌های پس از انقلاب هیچ تصمیم اشتباهی چه در بعد داخلی و چه در بعد خارجی گرفته نشده است که فقط عنوان شود که اشتباه بوده؟ فقط به مردم اعلام می‌شد که اشتباه کردیم، حتی نیاز به عذرخواهی هم نبود.

آقای رئیس جمهور! چرا یک روز می‌گوییم خس و خاشاک و یک روز می‌گوییم اغتشاش‌گران عددی نیستند؛ آیا این افراد هموطن ما نیستند؟ آیا اگر درست عمل می‌شد طی این سال‌ها از خس و خاشاک و اغتشاش‌گران کم نمی‌شد؟

آقای رئیس جمهور! در ناآرامی‌های اخیر به هر طرف که آسیب وارد شد و یا خدای نا کرده جان هر کسی به مخاطره افتاد و یا از دست رفت، هموطن ماست.

آقای رئیس جمهور! بعد از تصمیمات برای افزایش قیمت بنزین هر که بگوید قیمت اجناس یا خدمات اضافه نشده و یا نخواهد شد یقین بدانید نه دوستار شماست و نه ملت. تنگناهای زندگی مردم هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. امروز هم دیر است، اما تا دیر نشده به داد مردم عزیز، دوست‌داشتنی و نجیب‌مان برسید و اگر تصمیمات‌تان اشتباه بوده آن را اصلاح کنید.

چون ایران نباشد تن من مباد
محمد مایلی‌کهن».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا پدرت و بيامرزه درود به شرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودش روضه خونه مایلی کهن رانتی مثل خود روحانی

      • بدون نام

        مردم دیگه خسته شدن هیچ کس رو قبول ندارن

      • بدون نام

        اعتراضات وسیع عمیق و گسترده بوده برو تا تهش

      • یک ایرانی

        من برای انسولین تا حالا چند فقره دعوا با پزشک داروخانهها در مازندران داشتم . تف بر مسیولین خدا لعنتشون کنه

      • بدون نام

        حاجی دیر شده دیگه وقتشه مردم آقایی کنند بسه دیگه

      • انسانم آرزوست

        درود به شرفت ، فقط فرداامکان داره به جرم اقدام علیه امنیت ملی بگیرنت

      • فریدون زندی

        دقیقا گل گفتی

      • بدون نام

        يعني واقعا ملت نمیفهمن که رئیس جمهور هیچ کاره هست یا خودشون را به نفهمی زدن

    • بدون نام

      درود به شرف و غیرتت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه کم هم از جنوبی های بدبخت می گفتین که رو نفت خوابیدن ولی جزو محرومترین استان های کشور هستن. جنوبیا چقد مظلومن واقعا :(((((((((

    • مش قاسم

      مایلی کهن فقط روحانی

    • علی

      به به این نامه و نوشته درست اما جناب مایلی کهن عزیز کو گوش شنوا . شما فکر میکنید مسئولین نمیدانند؟ این مطالب رو. ولی خیلی خوب کردید نوشتید . دمت گرم

      پاسخ ها

      • کیان

        . گوش تمی کنند چون منافع انها به خطر می افتد

      • بدون نام

        انسان فراموشکاره باید براش تکرار کنی که خیلی زود دیر میشه.دیگه هیچ عذر و بهانه ای تو کت مردم نمیره

    • مهرداد

      احسنت

      پاسخ ها

      • ناشناس

        من سالمندم.دقیقا همسن مایلی کهن.هرچه گفته درسته.اما مطمئنا به دلیل برخی مسائل خیلی ازموارد رانگفته.بابا بیش از۶۰ درصد مردم زیرخط فقر هستند.دوستی که نظامی بازنشسته است میگفت چندروز قبل فردفقیری به من گفت ۷ساله جلو قصابی نرفتم.یعنی ۷ساله گوشت نخورده

    • بدون نام

      درود بر مرد بزرگ

    • k.m

      درود ب حرف حق

    • باقري

      دمت گرم

    • بدون نام

      دمت گرم

    • بدون نام

      خودش زمانی از همینادفاع میکرد حالا شده منتقد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هزارناهم اینجوربنویسی بی فایدس اینااگه به فکرایران وایرانی بودن به نطرت بودجه منابع شغل حدود۲۰ملیون افغانی میدادن ۲۰۰سال بودجه کشورمردم بااین بیکاری فقرنجومی کجای دنیااینجورچراروحانی برعکس خاتمی واحمدی نژلدکه راه نمیدادن واخراجی کردن وامریک طالبان ۳۰سال اومده توافغانستان این توجیحها الکی قبول نیست وعوام فریب علاقه فراوان به افغانیادارامتیازمیده ومرزوبازکرده ملیون ملیون قاچاقی میاداین چه قاچاقی که ملیون ملیون میان مگه خودعراقچی نگفت ۳۰۰هزارمیلیاردتومان خرج۳ملیون افغانی میکتیم یعنی۱۰برابرپولی که دولت ازگران کردن بنزین به دست اوردچه انصاف منطق عقل وسیاستی میگه۳۰۰هزارمیلیاردضررکنیدولی۳۰هزار میلیاردضررنکنیدو۲ملیون شغل میش۲۰سال فروش نفت وگاز مملکت البته ضربدر۶کنیدتعدادواقعی اتباع خارجی افغانی وچرابه دروغ میگین۳ملیون پس خودتونم میدونیدضرردارن

      • بدون نام

        هر آدمی اشتباه میکنه

      • بدون نام

        مهم الانه که تو این موقعیت چی میگه. الان ... میخواد از این حرفا بزنی

    • بدون نام

      حاجی یه دونه ای

    • بدون نام

      روحانی احمدی نژاد با بقیه شون مثل همند

    • خدا

      دولتمردان این مرزو بوم چیزی بنام مردم نمی شناسن،فکرمیکنن حاکمیت و مملکت ارث پدرشونه!!!

    • علی

      زنده باد.کو گوش شنوا

    • بدون نام

      خدمت کردن به مردم افتخاره ما خادم ملتیم یه شعاره تو ایران امروز

    • خودم_ یک ایرانی

      رحمت به شیری که خوردی ولی اینها خودشون و زدند به بلا نسبت ........

    • بدون نام

      دمت گرم

    • بدون نام

      هرجور ادمی هستی
      باش
      حداقل این جسارت را داری
      ممنون ازتون
      اما بدان روحانی خداقل امروز یک کارگر بی اختیار است
      ان بالاها را بگیر
      البته روحانی جز 4نفر اول انقلاب بوده تا حالا ولی اکنون جز نامحرمان خواهد بود

    • بدون نام

      افرین مثل همیشه . حرف راست تماما

    • بدون نام

      نداریشونو باید از جیب ملت در بیارن. تفهیم خیلی سادس. احتیاجی به این همه نامه نگاری نبود. چون خودشون از من و شما بهتر میدونن ملت چقدر وضع مالیشون خرابه

    • بدون نام

      درود و هزاران درود.یه مقداری از حرف دل مردم بی کس بود

    • bahram mosazadeh

      آقای مایلی کهن.دستور مقام معظم رهبری بوده نه شخص رئیس جمهور.ایشون در حد تدارک چی ام نیستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به هیچ وجه دستور رهبر نبوده اگرم رهبر دفاع کردند به خاطر این بود مملکت به هم نریزه

      • علی

        در این شرایط دو راه داشتند یکی مذاکره با امریکا بود یکی گران کردن بنزین واسه خروج از بحران که رهبری نظرش به گرانی بنزین بود جهت اطلاع ان دسته از نادانان !!!!!!!

      • بانام

        درود به شرفت برترین‌ها

      • بدون نام

        همون حمایتش باعث شد بعضیا جرئت کنن بگن دست و پای معترض رو ببرید

    • بدون نام

      درود بر شرف تو ای مرد بزرگ از انزلی.

    • هادی

      درود بر شرفت

    • سیروس

      احسنت

    • ۵۵۵۵

      حرف دل مرومو زد درود بر شرفت

    • سجاد محمدی

      #روحاني انگليسي

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به من كه به روحاني راي دادم

      • عاشق محیط زیست

        انگلیسی یا تازی؟

    • یوسف قم

      کو گوش شنوا شکمهایی که از پول حرام پر شده است این حرفها در آن اثر ندارد پول مردم بیچاره.بیت المال.واقعا شب راحت سر روی بالش بگذار

    • ممد

      درود بر شرفت مایلی کهن

    • بدون نام

      دمت گرم مرد

    • امین

      درود بر شرفت مرد

    • بدون نام

      منتقدت بودم اما این نامه تصویر واقعی از جامعه بود

    • بدون نام

      خدا هر کی به این مردم ظلم می‌کنه رو نابود کنه به حق ال علی ع

    • بدون نام

      فکر کردی براشون مهمه .خدا جای حق نشسته تا کی ظلم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب مایلی کهن عزیز گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر انچه هست گیرند

    • ایرانی

      درودبرجناب مایلی کن گوش مسولین وسرمداران ما پر از این حرفها اصلا ملت ایران برشون ارزشی ندارند فقط بفکر اقازاده ها ودیگران هستن

    • بدون نام

      حرف مردم زدی.ما همه اغتشاشگرو خس و خاشاکیم

    • بام ایران کوهرنگ

      شیر دات حلالت احسنت ما قشر کارگر چکار کنیم واریزی حمایت معیشتی به ما نرسید کجا بریم کی ببینیم چکار بکنیم چکار میتوان بکنیم چ کاری از دستمون میاد

    • بدون نام

      چو ایران نباشد تن من مباد. یه حرف درست

    • علی

      شیر پاک خورده ای ممد مایلی کهن

    • کاظم کیانی

      ای کاش همه هنرمندان و ورزشکاران و شخصیت های بزرگمان حداقل کار رو انجام میدادن .همین حرف زدن .آقای مایلی کهن حرف دل ما رو زدی

    • قلندر

      درود بر شرفت جناب مایلی کهن

    • بدون نام

      مایلی کهن دلسوز اشک منو دراوردی خدا اجرت بده مرد بزرگ.

    • r.....a

      یکی ازکسانی بودم که بخاطراداانقلابی دراوردن مایلی کهن ازش بدم میومدولی بعدهامتوجه شدم واقعادردمردمومیدونه درودبرشرفش

    • بدون نام

      درود بر جناب آقای مایلی کهن گل گفتی .

    • بدون نام

      درد دل مرد م گفتی حقا مردی اخه مردم فقیر اعتراض میکنند میگن اشرار مگر همین مردم به قول شما شرار نبودن در جنگ خط مقدم بودن حالا مردم مظلوم وندار شدن اشرار واقعا برا شما متاسفم درک ندارین

    • پژمان حیدری

      اقای روحانی خیلی بی درک و شعوری همه متنفرن ازت فکر نکنم خرابکاریات درست بشه دیگه لعنت ب تو

    • مجید

      باز هم دردو بلات بخوره تو سر خیلی از هنرپیشه ها و ورزشی ها که سکوت کردن و دم نمیزنن

    • بدون نام

      دائم روحانی داره به مردم دروغ میگه دائما مردمو فریب میده

    • ویزیتور داروی

      درود بر شرف وغیرتد
      آیا من که ماهانه بالای سیصد لیتر بنزین میزنم برای پیمایش مسیرها و رساندن دارو به تمام شهرستانهای استانم
      انتظار اضافه حق ایاب زحاب نداشته باشم
      در صورت انتظار اضافه حقوق بمراتب
      باید دارو هم گرانتر شود به همین خاطر
      اضافه قیمت میخورن
      وگرنه دیگه توان رساندن دارو نیست

    • امین

      درود برشما ولی حیف که قانون وجود ندارد اگر قانون بود حتما این مشکلات نبود ولی افسوس که مسئولین خدا و قیامت را فراموش کردن

    • بدون نام

      جناب مایلی کهن شایدبنده طرفدارتیمی خاص بودم وازشرایط اعتراضات حضرتعالی دلگیرویااعتراض شماراتعصب از تیمی میدانستم که سالها عضوآن باشگاه بودید ولی درخصوص نگارش فوق بینهایت ممنونم که دردل ملیونها ایرانی رادرج نمودیدبازهم سپاس

    • بدون نام

      این همون حرفی هست که مردم میزدند نه اون راهپیمایی بیخودی که راه انداختن و همه چیز رو انداختن گردن اغتشاشگرا

      اتفاقا همون اغتشاشگرا هم اجیر کرده خوشون بودن . که باز به نفع خودشون تموم بشه خدا خودش جواب همشونو بده

    • رضا

      درود به شرفت حرف دل مردم را گفتید

    • sajad S2

      اقای مایلی کهن مثل اینکه خبر نداری اینا شکماشون از پول بیت المال و حروم پر شده دگه گوشی هم‌واسه شنیدن اینحرفا ندارن بدبخت ترین مردم روی این کره ی خاکی هستیم

    • بدون نام

      درود برشرفت که حرف دل مردم روزدی.امامطمئنا روحانی جوابی به شما نخواهد داد.احتمال اینکه جزو مربیان منشوری وستاره دارشوید زیاده

    • a b

      خداانشالله مسوولان روهمدرد مابکنه درود بر شرفت آقای مایلی کهن

    • محمد کریمی

      کو گوش شنوا.خدا وکیلی مردم ما بی نظیرنند.اما بهشون کم لطفی میشه.نصف مروم نا تو امرار معاش موندنند وای به حال کسی که مریض هم داشته باشه.خدایا نعمت سلامتی را اقلا ازمون نگیر.آمین

    • حامد

      عالی نوشتی

    • بدون نام

      درودبرتوبه جرات این حرف ۸۰میلیون ایرانی هست،بابابه خداهرکسی که اومدبیرون ازسرناچاری وبیچارگی اومدبیرون،به ولله هیچ کس ازسرشکم پری نمیادسروصداواعتراض کنه،البته کسانی که تواین چنددوره نگذاشتن اعتراض ملت بجایی برسه وبلندشدن اماکن واموال مردمواتش زدن خدانیامرزدشون،خدالعنتشون کنه باعث شدن مردمی که واقعن نیازدارن ،مشکل دارن صداشون بجایی نرسه،هیچ ادم عاقلی به خدادوست نداره ذره ای به اموال مردم دست درازی کنه یابشه،بابابه ولله برای این نظام خیلی خون داده ایم،ازهمون اولش تاهمین دیروز،مسولین تورابه قران به فکراین مردم باشین،بخداایران مردمش خیلی نجیبه.به ولله حقمون این نیست.

    • kordook

      رحمت بر پدر و مادرت که حرف ول ملتو گفتی

    • بدون نام

      چوخ یاشا

    • بدون نام

      من رای میدهم با ده تا شناسنامه اصلا کار 40 ساله ای که انجام دادم وبازیچه قرار میگیریم چون ایرانییم

    • فریدون زندی

      ایووووول حاجی مایلی
      تومثل شیر غریدی
      خداکنه گوش شنوا داشته باشند
      وپنبه ها را ازگوششون بیرون کنند

    • همفری بوووووگارت

      ممدمایلی لنگ پول بنزینشه که نامه نوشته
      خخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخاطر همین بنزین من همیشه کرایه بارم شیصد میشد ولی دیروز برام باراوردن یک میلیون ودویست ازبوشهر ماهی اوردن منم دوبرابر جنس فروختم والا چطور میگن جنس گرون نمیشه صادقانه حرفم زدم دوبرابر فروختم تازه علاوه برکرایه سودهم کردم

    • بدون نام

      دست از عوامفریبی بردار
      روحانی کاره ای نیست
      ما خط اعتدال و اصلاحات و توسعه را ادامه خواهیم داد
      درود بر اصلاحات
      درود بر اعتدال
      از دولت تدبیر و امید در برابر شما تندروها دفاع خواهیم کرد

    • بدون نام

      دمت گرم حاجی
      باید بنزین ارزون بشه
      هههههه

    • سرزمینم ایران

      حیف حیف اسم این روحانی و لباس روحانی تن این هست واقعا ننگ برتو . یکی بود حرف مردم رو برسونه من نمیدونم این مردم چرا امروز رفتن پیشواز این . خدا با مردمان غیور و پاک این ملت هست شک نکنید خدا همه کسیایی که سر سوزنی به مردم داره خیانت میکنه مجازات میکنه خدا از خودشون و تک تک خانواده هاشون نگذره

    • بدون نام

      درودبه شرفت حاجی مایلی

    • یعقوبی

      احسنت

    • بدون نام

      استقلالی هستم امادردودوبلات بخوره توی سرکچل منصوریان که موقع انتخابات خودشوواسه روحانی جرمیداد

    • بدون نام

      درود بر محمد مایلی عزیز

    • بدون نام

      درود بر محمد مایلی عزیز

    • ععععععع

      خدا وکیلی دمت گرم حاجی ولی به قران چه مردم چه یک مشت گوسفند از نظر اقایون

    • رضا

      احسنت مملکت به امثال مثل شما نیاز دارد که درد مردمش و با گوش جان احساس کنه

    • هومن هان

      تفکرات مایلی کهن رو قبول ندارم ولی انسان شریف و یک رنگی است و دو رو نیست

    • ایران داغون

      دم شما گرم

    • یک کزد

      درود بر شرفت مرد

    • یک کزد

      درود بر شرفت مرد

    • هموطن

      خدا پدرتوبیامورزه که به فکر مردم هستین ..سلطان مایلی کهن

    • هموطن سلطان

      دمت گرم.سلطان ...بشنوروحانی

    • بدون نام

      حاجی مایلی واقعآ حرف دل مردمو زدی .. درضمن مسعولین مشکلات بیشتر از این هاست

    • بدون نام

      رهبری باید کاری کند نه روحانی، روحانی جز خرابکاری چکاری می تواند بکند. رهبری بایستی جلوی افزایش قیمت سوخت را می گرفت و دستور می دادند از طریق مجلس به فوریت بررسی شود نه اینکه از روحانی خائن حمایت می کردند ،رهبری ابروی روحانی را خرید وان را نجات داد اما ان این درک را ندارد که برای مردم کاری کند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مذاکره کنند تنها راه حل

    • بدون نام

      دمتگرم ممد مایلی

    • یه ایرانی ذلیل

      یکی باید حرف دل مردم رو میزد ... دمت گرم

    • یه ایرانی ذلیل

      یکی باید حرف دل مردم رو میزد ... دمت گرم

    • بدون نام

      درود به انسانیتت حاج محمد

    • بدون نام

      درود به انسانیتت حاج محمد

    • بدون نام

      گل گفتی داداش واقعا حرف دل ایران و ایرانی رو گفتی

    • گلسنگ

      نمیدونم سیاسیه یا نه ولی دمت گرم

    • حسین

      آقای مایلی کهن همه جا باید شما نظر بدهید از کشتی گرفته تا فردوسی پور و ...‌
      همه این حرفا را بلدند . شما بیشتر دنبال مطرح شدنی
      راهکار شما چی بود صادرات نفت شده یک پانزدهم . مشکلات کشور با فشار خارجی و بی تدبیری که از سال ۱۳۸۴ و تغییر مسیر سیاسی و اقتصادی کشور را به این تنگنا کشانده ‌ واقعیتی که نمی توانیم ندید بگیریم.

    • بدون نام

      خداخیرت بده حاجی...بتزهم مرام خودت ..ایکاش همه پبشکسوتها وسلبریتی هاهمین کارشمارومیکردن ..لااقل دل ماخوش میشد...حاجی به خدادیگه بریدم..یه شب نیست که به سرم نزنه..یه تیغ ویه رگ..تمام..اماچشمم به دوتابچه ام میفته پشیمون میشم اماهمیشه شرمندشونم..باورمیکنی چندهفته ای میشه دخترموروزسه شنبه مدرسه نمیفرستم تازنگ ورزش به خاطر نداشتن کفش ورزشی ازمعلم وهمکلاسی ها خجالت نکشه...دیگه نمیدونم چیکارکنم

    • a.a

      حلالت باشه شیر مادرت خیلی مردی

    • فرهاد

      کسی رو که خوابیده میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو به خواب زده، نه. مسئولین خودشون رو به خواب زدن.

    • بدون نام

      آقای روحانی فقط به ملت توهین کرد و شهرو بهم ریخت بعدم رفت قایم شد . تو مثلا رییس جمهور منتخب این مردمی بعد میای براشون لات بازی در میاری ! یادت رفته برای یه رای بیشتر التماس میکردی

    • بدون نام

      به خدا رهبری پا پیش نذاشته بود مردم روحانی رو خام خام میخوردن

    • بدون نام

      قرمزتو.

    • بدون نام

      اقای مایلی کهن به که میگی اینا خودشون یک پا دزدند
      یک دزد وقتی میخواد برد دزدی اخرشب وبدونه سروصدا میرد که کسی نفمدبه کسی هم چیزی نمیگد
      این دولت ماهم اخرشب بنزین راگرون میکند بدونه سروصدا که کسی نفهمد به کسی هم.چیزی نمیگد

    • بنده خدا

      زمین راگرشوی مالک طمع برآسمان داری دم مردن نه این داری ونه اون داری

    • بدون نام

      خسته ایم خسته

    • یاشار

      درود بر مرد بزرگ

    • بدون نام

      خدا لعنت توش کنه با مردم چی کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج