۹۳۳۶۵۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تبعات حضور عجیب اسطوره مالمو در همربی؛

توالت فرنگی از دست زلاتان آویزان شد!

طرفداران مالمو در سوئد خشم خود را از انتخاب عجیب زلاتان و خرید سهام باشگاه همربی با تخریب مجسمه او نشان دادند.

ورزش سه: طرفداران مالمو در سوئد خشم خود را از انتخاب عجیب زلاتان و خرید سهام باشگاه همربی با تخریب مجسمه او نشان دادند.

زلاتان ابراهیموویچ به عنوان سرمایه گذار به باشگاه همربی سوئد ملحق شد. این در حالی است که او فوتبال خود را از یکی دیگر از تیم های سوئدی یعنی مالمو آغاز کرده بود. از این رو، حضور وی در باشگاه همربی در سوئد به عنوان یک خیانت به مالمو تلقی می شود.

توالت فرنگی از دست زلاتان آویزان شد!

عصبانیت هواداران مالمو از این اتفاق، اثرات خود را روی مجسمه تازه رونمایی شده زلاتان نشان داده است و مردم نگران هستند که این خشم به ویرانی کامل مجسمه وی منجر شود.

پیتر لینده، مجسمه ساز سوئدی و سازنده تندیس زلاتان ابراهیموویچ درباره این اتفاقات گفت: امیدوارم که از مجسمه حفاظت کنند. وحشتناک بود. فوتبال کاملا به یک جایگزین برای جنگ تبدیل شده است. در حالی که باید لذت و تفریح باشد، نه اینکه فقط مشکل باشد.

توالت فرنگی از دست زلاتان آویزان شد!

اولین خرابکاری، انداختن یک صندلی توالت فرنگی دور دست مجسمه بود. بعد از این اتفاق نیروهای پلیس در نزدیکی تندیس زلاتان حاضر شدند. بعد از ظهر همان روز، تخریب مجسمه ادامه یافت. ابتدا یک کیسه زباله روی سر آن انداخته شد و بعد یک پارچه نوشته به قسمت پایه آن متصل شد.

پیتر لینده پیشنهاد می دهد که یک مجسمه دیگر هم برای باشگاه همربی از زلاتان ساخته شود. پیشنهاد او این است که این مجسمه در حالتی که زلاتان یک ضربه آکروباتیک می زند، ساخته شود. از نگاه او، ساختن یک مجسمه دیگر، بهتر از نابودی مجسمه اول است.

توالت فرنگی از دست زلاتان آویزان شد!

اما در واکنش به این حوادث، فریدا ترولمیر، مشاور شهرداری در مسائل فرهنگی، تفریحی و سلامت عمومی گفت: مجسمه به هیچ جا منتقل نمی شود. ما یک هدیه از فدراسیون فوتبال سوئد گرفتیم که پذیرفتیم و آن را رونمایی کردیم. چرا باید این همربی را تحت تاثیر قرار دهد؟ از نظر ترولمیر، رابطه زلاتان با باشگاه مالمو واضح است و بحث سیاسی ای نیست.

او افزود: من فکر نمی کنم که این یک موضوع سیاسی باشد. کاری که زلاتان به عنوان یک شخص انجام می دهد، چیزی نیست که من به عنوان یک سیاستمدار درباره آن نظری بدهم. اما زلاتان اینجا متولد شده و ما مجسمه را داریم. هیچ ربطی هم ندارد به اینکه او چه کار می کند. او به مالمو مربوط است و یک الگو برای کودکان و مردم جوان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج