جاباما
۹۳۳۶۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دروغی که آقای گل پرسپولیس نگفت!

علی علیپور پس از بازی با صنعت نفت حاضر به مصاحبه نشد؛ شاید مهاجم سرخ ها از نیمکت نشینی ناراضی بود و شاید هم دوباره گلایه هایی در دل داشت که ترجیح داد آن ها را مخفی نگه دارد.

ورزش سه: ساعاتی پس از پایان مسابقه، وقتی بازیکنان میکسدزون را به سمت اتوبوس ترک می‌کردند، علی علیپور با چهره ای اخمو و سر به زیر از مقابل خبرنگاران گذشت و به سوالات آن ها پاسخ نداد و به یک جمله اکتفا کرد: «نمی‌خواهم دروغ بشنوید». این جمله پس از آن مطرح شد که وی برای نخستین بار در این فصل بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته موفق به شکست تیم صنعت نفت آبادان شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که دوباره یک هافبک برای سرخ ها گلزنی کرد و علیپور برای سیزدهمین بار در این فصل، از به ثمر رساندن گل ناکام ماند. این آمار عجیب در حالی برای بهترین گلزن تاریخ لیگ برتری پرسپولیس رقم خورده که پیش از شروع فصل بسیاری او را کاندیدای جدی آقای گلی در لیگ نوزدهم می‌دانستند.

علی علیپور در کنار این ناکامی، برخلاف همیشه حاشیه هایی را نیز به همراه داشته است. این چیزی است که کمتر از این بازیکن شاهد بودیم و همین سبب شده تا هواداران پرسپولیس نیز انتقادهایی به آقای گل اسبق خود داشته باشند. پیش از شروع فصل ماجرای پیشنهاد از اروپا و در طول فصل گلایه های مختلف از طرفداران و مدیران باشگاه، چهره ای جدید از علیپور سر به زیر را به معرض نمایش گذاشته است؛ هرچند که بررسی این رفتار، او را دوباره در میان باانضباط ترین شاگردان گابریل کالدرون قرار می‌دهد.

اما آن چیزی که مهاجم شماره ۷۰ پرسپولیس در میکسدزون قصد مخفی نگه داشتنش را داشت چه بود؟ بسیاری اعتقاد دارند که علیپور از حضور روی نیمکت ناراحت بود و اگر می‌خواست حقیقت را بگوید، باید این ناراحتی را نیز ابراز می‌کرد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در نشست خبری پیش و پس از بازی، انتقاداتی را نسبت به مهاجم خود مطرح کرد که از نگاه هواداران پرسپولیس هم بسیار تند بود. جایی که او جمله ای مشابه با انتقاداتش به براندائو جونیور را به زبان آورد و گفت: «یک تیم بزرگ همیشه یک مهاجم سطح بالا نیاز دارد. علیپور الان مهاجم ماست اما از لحاظ روحی در شرایط خوبی نیست».

البته این یک بخش ماجراست. امکان دارد علیپور قصد داشت تا پاسخی جدید به منتقدان خود در جبهه هواداری و رسانه ای بدهد. هرچند که شاید چیزی از هر دو احتمال در ذهن علیپور وجود داشت که هواداران پرسپولیس باید خوشحال باشند که این بازیکن جوان، حرفه ای عمل کرد و هیچ حرفی در این خصوص نزد و برای جامعه فوتبال نیز چه خوب که علیپور بدون استفاده از کلیشه ها و بی پنهان کاری، چنین صحبتی را مطرح کرد.

ماجرای علیپور و پرسپولیس از لیگ چهاردهم و با حمید درخشان آغاز شد و در دوران برانکو ایوانکوویچ به اوج خود رسید. اما حالا عملکرد علیپور از لیگ چهاردهم (گلزنی در دو بازی نیم فصل دوم) هم ضعیف تر بوده و باعث نگرانی کادرفنی هم شده است. اما شاید با بهبود اوضاع روحی - روانی این بازیکن، او بار دیگر به دوران اوج بازگردد؛ شاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج