۹۳۳۷۲۳
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

محرومیت فرزند ملکه از شرکت در مراسم ناتو

فرزند ملکه انگلیس پس از کناره‌گیری از مسئولیت‌های عمومی به دلیل ارتباط با یک قاچاقچی انسان، از لیست افراد حاضر در مراسم بزرگداشت ناتو در کاخ باکینگهام خط خورد.

خبرگزاری فارس: نام شاهزاده «اندرو» فرزند ملکه انگلیس، در لیست مدعوین کاخ «باکینگهام» که قرار است میزبان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و سران «پیمان آتلانتیک شمالی» (ناتو) باشد، حضور ندارد.

به نوشته روزنامه «میرر»، کاخ ملکه انگلیس روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ «علیاحضرت ملکه، به‌همراه دیگر اعضای خانواده سلطنتی، در مراسم بزرگداشت ۷۰ سالگی ناتو، میزبان رهبران ناتو و همسرانشان یا شرکا و نمایندگان‌ آن‌ها خواهد بود».

محرومیت فرزند ملکه از شرکت در مراسم ناتو

در ادامه این بیانیه آمده است: «ملکه، شاهزاده ولز و دوشس کورنوِل به‌طور رسمی از رهبران ناتو و همراهانشان استقبال می‌کنند»؛ اما نامی از اندرو آورده نمی‌شود.

اندروی 59 ساله، ماه گذشته پیش در مصاحبه با شبکه «بی‌بی‌سی» درباره دوستی با «جفری اپستین»، پس از متهم شدن او به قاچاق انسان با مقاصد جنسی گفت: «من با او (اپستین) دوست ماندم و بعد از آن هر روز خودم را سرزنش کردم که به‌عنوان عضو خانواده سلطنتی که باید بالاترین استانداردها و رفتارها را داشته باشد، موجب سرافکندگی [این خانواده] شدم. به همین سادگی».

شاهزاده اندرو هفته گذشته اعلام کرد: «طی چند روز اخیر برایم محرز شد که وضعیت پیرامون ارتباط من با جفری اپستین موجب اختلال عمده در فعالیت‌های خانواده من و کارهای ارزشمند سازمان و موسسات خیریه‌ای شده است که مفتخر به حمایت از آن‌ها هستم».

وی افزود: «بنابراین از علیاحضرت (ملکه) درخواست کردم اگر ممکن است از مسئولیت‌های عمومی خود در آینده نزدیک کناره‌گیری کنم و ایشان اجازه این کار را دادند».

جسد بی‌جان اپستین ۱۹ مردادماه در حالی که ملحفه‌ای به دور گردن وی پیچیده شده بود، پیدا شد. بعد از اینکه تلاش‌های پزشکان زندان برای احیای وی به نتیجه نرسید، اپستین به بیمارستانی محلی منتقل گردید اما مشخص شد چند ساعتی است که ایست قلبی کرده است و جان خود را از دست داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر با صداقت صحبت می کنند

      پاسخ ها

      • طاها

        آره خداییش با مردم کشورشان صادق بودند در بهشت زندگی میکنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج