جاباما
۹۳۳۷۵۵
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

انصاری‌فرد: ادامه همکاری با ویلموتس به صلاح نیست

این روزها وضعیت هدایت تیم‌ملی فوتبال کشورمان به یکی از مجهول‌ترین مسائل در سطح فوتبال کشور تبدیل شده است و هر روز یک موضوع جدید از آینده تیم‌ملی فوتبال کشورمان می‌شنویم.

فرهیختگان: این روزها وضعیت هدایت تیم‌ملی فوتبال کشورمان به یکی از مجهول‌ترین مسائل در سطح فوتبال کشور تبدیل شده است و هر روز یک موضوع جدید از آینده تیم‌ملی فوتبال کشورمان می‌شنویم. در این شرایط صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس که خودش از جنس فوتبال است و با حضور در راس کادر مدیریت باشگاه پرسپولیس از زیر و بم فوتبال آگاه است، می‌تواند جذاب باشد. گفت‌وگو با محمدحسن انصاری‌فرد را در زیر می‌خوانید.

حتما از حواشی اطراف تیم‌ملی آگاه هستید!

بله، متاسفانه اخبار خوبی از تیم‌ملی کشورمان نمی‌شنویم با اینکه در روزهای حساس و سرنوشت‌سازی حضور داریم. در این شرایط امیدوارم روسای فدراسیون بهترین تصمیم را برای آینده تیم‌ملی بگیرند. در هر صورت هیچ‌کس به اندازه آقای تاج و همکارانش در جریان امور مربوط به تیم‌ملی و قرارداد با ویلموتس نیستند و آنها هستند که می‌دانند چه بندهایی در قرارداد سرمربی تیم‌ملی وجود دارد و شرایط فسخ قرارداد، مبلغ قرارداد و قوانین جاری در قرارداد چه چیزهایی است. به همین دلیل ما چون از این موارد خبر نداریم نمی‌توانیم اظهارنظر دقیقی راجع‌به مشکلات موجود و راه‌حل‌هایش داشته باشیم.

مساله مهم صعود به جام‌جهانی 2022 قطر است که با این حواشی و کشته شدن زمان به‌نظر می‌آید کار روزبه‌روز سخت‌تر می‌شود!

ما نباید سقف آرزوهایمان را کوتاه کنیم. تیم‌ملی کشورمان در دوره قبلی جام‌جهانی به‌دنبال صعود از گروهش بود و بعد از بازگشت از روسیه همه بر این باور بودیم که اگر قرعه آسان‌تری نصیب‌مان می‌شد می‌توانستیم صعود کنیم، حالا نباید خودمان را کوچک کنیم و سقف آرزوهایمان را حضور در جام‌جهانی قرار دهیم.

حرف شما قبول، اما با این اتفاقاتی که افتاد و قهر سرمربی تیم‌ملی قبل از مهم‌ترین بازی مرحله رفت گروهی، دیگر نباید انتظار داشته باشیم که به‌راحتی مجوز حضور در قطر را کسب کنیم.

من هم قبول دارم که صحبت‌های مارک ویلموتس بد زمانی مطرح شد و درست در زمانی که ما باید خودمان را برای جدال با عراق آماده می‌کردیم و اردو برگزار می‌کردیم، با طرح مشکلات زمان را از دست دادیم. ما اگر عراق را می‌بردیم خیلی وضعیت‌مان نسبت به الان بهتر بود. درست است که همه می‌گویند از اینجا به بعد همه‌چیز دست خودمان است، اما به‌نظر‌من تیم‌ملی همچنان درگیر اما و اگر است و باید در چهار بازی پیاپی پیروز شویم و این فشار را روی تیم زیاد می‌کند. ای‌کاش ویلموتس زمان دیگری را برای طرح مشکلاتش انتخاب می‌کرد.

با این شرایط فکر می‌کنید اصلا امکان ادامه همکاری با ویلموتس برای فدراسیون وجود دارد؟

ببینید من اول صحبت‌هایم گفتم که ما از بندهای قرارداد بی‌خبریم و شاید در قرارداد ویلموتس مواردی وجود دارد که در‌صورت فسخ، فدراسیون از لحاظ مالی ضرر زیادی کند، اما با توجه به اتفاقات رخ داده و پیغام و پسغام‌هایی که در این مدت رد و بدل می‌شود، فکر می‌کنم ادامه همکاری به مصلحت نباشد، ولی باز هم تاکید می‌کنم که فدراسیون بیشترین اطلاع را از قرارداد با سرمربی تیم‌ملی دارد و امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود به‌نفع تیم‌ملی باشد.

البته بعد از فسخ، موضوع مهم دیگری مطرح می‌شود که انتخاب جانشین برای ویلموتس است.

من هم مثل شما حرف‌های زیادی درخصوص سرمربی بعدی تیم‌ملی می‌شنوم و حتی برخی معتقدند سرمربی آینده انتخاب هم شده است. درمجموع امیدوارم هر تصمیمی اتخاذ می‌شود به‌نفع تیم‌ملی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما می خواهید از شر شکایت وبدهی خود به برانگو راحت شوید و توپ را در زمین فدراسیون فوتبال بیندازید تا بدهی شما را در قالب همان قرارداد سه ساله با برانگو بپردازد می گوید بهترین گزینه برانگو است، جا طلبی را به موقع داری اجرا میکنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن، برانکو باید برگرده به پرسپولیس، مشکل تیم ملی با خودش

    • بدون نام

      و همچنین ادامه همکاری با کالدرون نیز به صلاح پرسپولیس

    • خلیلی قوشچی

      تو به تیمت فکر کن حاشیه درست نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج