۹۳۳۷۶۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کالدرون درباره کمال ریسک می‌کند؟

با اینکه تصور می‌شد از بازی با صنعت نفت آبادان نام کمال کامیابی‌نیا را در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس ببینیم اما این اتفاق رخ نداد.

ایران ورزشی: با اینکه تصور می‌شد از بازی با صنعت نفت آبادان نام کمال کامیابی‌نیا را در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس ببینیم اما این اتفاق رخ نداد. کمال مدتی است در تمرینات گروهی پرسپولیس حضور دارد و به نظر می‌رسد آماده حضور در میدان است اما شاید پروسه بازگشتش به ترکیب زمان ببرد. پیش‌بینی می‌شود نام این بازیکن از دیدار با نساجی در لیست سرخ‌ها قرار بگیرد اما حتی اگر این اتفاق هم بیفتد ماجرای بازی کردن این بازیکن در ترکیب تیمش پیچیده خواهد بود.

با وجود اینکه ربیع‌خواه در دیدار با صنعت نفت آبادان توپ‌های زیادی لو داد اما از وقتی به ترکیب اصلی رسیده نمایش‌های قانع‌کننده‌ای ارائه داده است. در عین حال با توجه به اینکه کامیابی‌نیا از خردادماه امسال در هیچ مسابقه رسمی به میدان نرفته ورود یکباره او به ترکیب حتی برای دقایقی کوتاه ریسکی بزرگی به حساب می‌آید مگر اینکه شرایط و نتیجه بازی به سمتی برود که او کم کم وارد ترکیب اصلی شود.

با این حساب همچنان مشخص نیست که کمال به لیست بازی با نساجی برسد یا نه اما کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند تیم فعلی پرسپولیس بدون کمال مشکلات زیادی در خط حمله‌اش دارد و با حضور این بازیکن شرایط خط میانی سرخ‌ها تغییرات زیادی خواهد کرد.

کارشناسان معتقدند با توجه به تغییرات مداوم کالدرون در خط دفاع پرسپولیس و جابجایی‌های فراوانی که او داشته حضور هافبکی با توانایی‌های کمال که بتواند حلقه اتصال خط دفاع به زنجیره دفاعی چهار نفره باشد الزامی است و به خط دفاع کمک خواهد کرد تا کمتر تحت فشار قرار بگیرد اما باید دید کالدرون چنینی ریسکی را به جان خواهد خرید یا حضور کامیابی‌نیا در ترکیب حالا حالاها طول می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسلم

      کمال برسه بازیکنان دستشون بازتر میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج