۹۳۳۸۰۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

والورده: با شایستگی صدرنشین هستیم

سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی برابر بوروسیا دورتموند به ستایش از مسی پرداخت و تیمش را شایسته صدرنشینی و صعود دانست.

ایسنا: به نقل از الموندو، بارسلونا در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از بوروسیا دورتموند پذیرایی کرد. آبی اناری ها در این دیدار توانستند با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسند تا صعود خود را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کنند.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا بعد از بازی گفت: ما در سخت‌ترین گروه قرار داشتیم اما شخصیت تیمی خود را در هیچ دیداری از دست ندادیم. دورتموند فشار زیادی به ما آورد اما به خوبی مقاومت کردیم و با ارائه یک بازی گروهی خوب توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. شایسته پیروزی بودیم و به غیر از ۱۵ دقیقه پایانی تیم برتر میدان بودیم.

او ادامه داد: دی یانگ بار دیگر نشان داد که چه بازیکن خوب و با کیفیتی است. او همه در بازی هجومی خوب است و هم در کارهای دفاعی به تیمش کمک می‌کند. دی یانگ از نظر بدنی کمک زیادی به ما می‌کند. مسی خیره کننده ظاهر شد و در صعود ما نقش زیادی داشت.

والورده درباره گریزمان هم گفت: مسی و گریزمان ارتباط زیادی با هم دارند و این باعث خواهد شد تا به هماهنگی هم برسند. قول می‌دهم در آینده این دو بازیکن با هماهنگی بیشتری بازی کنند. مسی و سوارس مدت‌هاست که کنار هم بازی می‌کنند و به همین خاطر به هماهنگی بالایی دست پیدا کرده‌اند اما طبیعی است که گریزمان و مسی به وقت بیشتری نیاز داشته باشند.

سرمربی بارسلونا درباره آسیب دیدگی دمبله گفت: پرش دمبله عجیب بود و به همین خاطر مصدوم شد. همه ما از آسیب دیدگی این بازیکن ناراحت هستیم. او در شرایط بدنی خوبی قرار داشت.

والورده در پایان گفت: از عملکرد تیم در سخت‌ترین گروه راضی هستم. در این بازی اذیت شدیم اما الان در صدر جدول رده بندی جای داریم و این مهم است. در بعضی از دیدارها خوب نبودیم اما همیشه شخصیت تیمی خود را حفظ کردیم. گاهی اوقات با بحران مواجه شدیم اما سربلند بیرون آمدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی احمدی

      اصلا در حد بارسا نیس و از وقتی اومده بارسلونا تو اروپا حرفی برا گفتن نداره و فقط در حد لیگ پیشرفتش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج