۹۳۳۸۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فن‌دایک: هیچ وقت بی‌دلیل روی زمین نمی‌افتم

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، معتقد است که این تیم در بازی هفته آخر خود مقابل سالزبورگ کار بسیار دشواری در پیش خواهد داشت.

ورزش سه: لیورپول دیشب در ورزشگاه آنفیلد میزبان ناپولی بود. این دیدار حساس در نهایت با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت تا صعود هر دو تیم به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. لیورپول با کسب یک امتیاز در بازی دیشب ۱۰ امتیازی شد و حالا حتی خطر حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را حس می کند. شاگردان یورگن کلوپ برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها به کسب امتیاز در بازی آخر خود مقابل تیم شگفتی ساز سالزبورگ نیاز مبرم دارند.

ویرژیل فن دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول، پس از پایان بازی درباره کسب نتیجه تساوی مقابل ناپولی گفت: " ما گل زودهنگامی دریافت کردیم که باعث شد تغییراتی در برنامه های ما ایجاد شود. در نیمه دوم نمایش به مراتب بهتری را از خود ارائه دادیم و موفق شدیم یک گل به ثمر برسانیم. با این وجود موقعیت های دیگری نیز داشتیم که البته موفق به گلزنی نشدیم. هیچ وقت بعد از خوردن گل عجولانه بازی نمی کنیم اما طبیعتاً دریافت چنین گلی حس بدی را به تیم القا می کند."

فن‌دایک: هیچ وقت بی‌دلیل روی زمین نمی‌افتم

فن دایک در ادامه درباره بازی سخت هفته آخر لیورپول مقابل سالزبورگ نیز گفت: " چالش بسیار سختی را در مقابل سالزبورگ خواهیم داشت. آن ها تیمی خوب و قدرتمند هستند اما با این وجود ما از روبرو شدن با چالش های سخت استقبال می کنیم."

در بازی دیشب دریس مرتنز، ستاره بلژیکی ناپولی، روی یک صحنه خطای نسبتاً شدیدی روی فن دایک انجام داد. ستاره هلندی لیورپول در پایان پیرامون این موضوع نیز گفت: " من صاحب توپ بودم و مرتنز فقط روی من خطا کرد و هیچ کاری به توپ نداشت. من هیچ گاه بی دلیل روی زمین نمی‌افتم. به طور کلی فکر می‌کنم که داور روز خوبی را سپری نکرد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج