جاباما
۹۳۳۸۱۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

آلمان درخواست آمریکا علیه ایران را رد کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد که این کشور برخلاف آمریکا رویکرد فشار حداکثری آمریکا علیه ایران را دنبال نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد که این کشور برخلاف آمریکا رویکرد فشار حداکثری آمریکا علیه ایران را دنبال نمی‌کند.

به نقل از روزنامه ینی شفق، آلمان روز چهارشنبه درخواست آمریکا مبنی بر ملحق شدن به کارزار بحث‌برانگیز «فشار حداکثری» علیه ایران در راستای واداشتن ایران به بازشگتن به میز مذاکره را رد کرد.

رینز برول، سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان که در یک کنفرانس خبری هفتگی سخنرانی می‌کرد، در این باره گفت: من فکر می‌کنم که بدانید ما دیدگاهی متفاوت با دیدگاه دولت آمریکا درباره ایران داریم.

برول افزود: ما رویکرد سیاسی فشار حداکثری را دنبال نمی‌کنیم و به طور مثال در زمینه چیزهایی همچون حفظ توافق هسته‌ای و ترغیب ایران به بازگشتن به تعهداتش فعالیت می‌کنیم. این رویکرد ما است و در این چند روز اخیر نیز تغییر پیدا نکرده است.

به گزارش ایسنا، اظهارات این مقام وزارت امور خارجه آلمان در پی این مطرح می‌شود که رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا به تازگی از دولت آلمان خواست تا به مبادلات بازرگانی و همکاری اقتصادی با ایران خاتمه دهد و "سیاست اعمال تحریم‌های شدید علیه جمهوری اسلامی ایران" را در پیش گیرد.

به عقیده اوبراین، آلمان نیز می‌بایست راهکار دولت دونالد ترامپ در قبال ایران را به عنوان الگوی خود برگزیند و اقدام به اعمال تحریم‌های اقتصادی شدیدی علیه ایران کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای عزیزم مرکل جون جواد فدات بشه حالا نقش پلیس خوبه به تو رسید نازی عزیزم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دست رو دست گذاشتنت یعنی اب تو اسیاب دشمن ریختن و خلف وعده کردن .دیگه چیو میخوای دنبال کنی ؟ رژيم امریکا گفته واستا کنار مثلا تو کاره ای نیستی ولی من انجام میذم توام با کاری نکردن ازم حمایت کن سعیتم بکن ایران تو برجام نگه داری تا خفه بشه اونجا .هه کور خوندی .حیف یسال زمان دادن بهتون تا رژيم امریکا چاه های نفتشو بروز کرده و شده تولید کننده اول جهان. و مشترهای ایران غر زده .حیف این یسال خفگی تو برجام

    • ناشناس

      مرگ بر اروپا منفعت طلب.. درود بر آمریکا

    • عباس گلدوست

      کافر ، کافر است ، به هر صورت باید مواطب نفوذ المان بود.

    • نشون به اون نشونی..تواون پیشونیت

      یواش یواش آلمان هم میپذیره چون کاری که نمیکنن اروپاییها ایران هم هر۲ماه۱بار که مهلت میده ومیبینه خبری نیست ۱قسمت ازبرجامو معلق میکنه کم کم ازبرجام چیزی نمیمونه واروپا میره سراغ مکانیزم ماشه وبا آمریکا یکی میشه موضعش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج