۹۳۳۸۴۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تردد و ورود کامیون به تهران ممنوع شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت ۲۴ ساعته ورود کامیون‌ها به سطح معابر پایتخت و نیز ترددشان در معابر در شرایط آلودگی هوا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت ۲۴ ساعته ورود کامیون‌ها به سطح معابر پایتخت و نیز ترددشان در معابر در شرایط آلودگی هوا خبر داد.

سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به آلودگی هوای شهر تهران و تصمیمات جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: نظر به تداوم آلودگی هوا در پایتخت تصمیم برآن شد که امشب تردد و ورود کامیونها به سطح معابر شهر ممنوع شود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس راهور در مبادی ورودی و خروجی شهر مستقر هستند، افزود: همکاران من در صورت مشاهده کامیون‌ها از ورود آنها به داخل شهر جلوگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین تردد کامیون‌ها در معابر داخلی شهر نیز توسط ماموران رصد شده و با آن برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: ماموران پلیس بر حسب قانون با موارد خودروهای دودزا، آلاینده و فاقد معاینه فنی نیز برخورد خواهند کرد.

وی از شهروندان خواست که در این شرایط از انجام سفرهای غیرضروری در شهر خودداری کرده و اگر مجبور به انجام کاری هستند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران نیز در گفت‌وگو با ایسنا، از ممنوعیت تردد کامیون‌ها در سطح شهر تهران تا اطلاع ثانوی خبر داد.

وی در تشریح محدودیت اعمال شده در تردد کامیون‌ها گفت: از امشب تردد کامیون‌ها در سطح شهر تهران از ساعت ۱۰ شب تا شش صبح تا اطلاع ثانونی ممنوع خواهد بود.

وی افزود: این تصمیم براساس افزایش آلایندگی هوای شهر تهران اتخاذ شده است و قطعا در صورت ادامه روند آلایندگی فردا با بررسی شاخص‌ها تصمیمات دیگر اتخاذ و به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به دولت بر می خوره که با وجود بنزینی که استاندهرد تر از دوره احمدی نزاد هست مدهرس رو زودتر تعطیل کنه تمام اطلاعات خبری تون به شب میکشه در صورتی که هوا شناسیت ن میتونه چند روزجلوتر اطلاع یده یه عده شهر رو تو اون تایم الودگی میتونند ترک کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج