جاباما
۹۳۳۹۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خطیبی: مربیان تیم ملی، بازیکنان ما را ببینند

سرمربی ماشین‌سازی معتقد است تعدادی از بازیکنان این تیم شایسته دعوت به تیم ملی هستند.

ورزش سه: رسول خطیبی پس از برتری ماشین‌سازی برابر سایپا عنوان کرد: برای اولین بار باید بگویم که در نیمه اول بازی مقابل سایپا، ضعیف‌ترین نمایش خود را در این فصل داشتیم و واقعیت این است که ما حتی می‌توانستیم گل هم بخوریم و سایپا می‌توانست پیش بیفتد چون چند فرصت خیلی خوب به دست آوردند.

او ادامه داد: بعد از نیمه اول، دیدم که سر بازیکنان در رختکن پایین است و خودشان هم متوجه شده بودند که ضعیف کار کردند. بازیکنان قبول داشتند که ضعیف‌ترین بازی امسال را به نمایش گذاشتند ولی با صحبت‌هایی که انجام گرفت و تعویض‌هایی که انجام شد، در نیمه دوم واقعا بچه‌ها عالی کار کردند و مطابق انتظار کادر فنی و خودشان بودند.

سرمربی ماشین‌سازی اضافه کرد: خوشبختانه موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و به گل هم رسیدیم تا به سه امتیاز دست پیدا کنیم؛ در دقایق آخر طبیعی بود که سایپا می‌خواست جبران کند و یک مقدار هم فشار آورد.

خطیبی یادآور شد: من فقط می‌توانم درمورد این مسابقه و چند بازی اخیر که بازیکنان ماشین‌سازی انجام دادند، این را بگویم که سرمربی و مربیان تیم ملی باید چند بازیکن ما را به تیم ملی دعوت کنند، به ویژه حامد لک که حرفه‌ای کار می‌کند و تغییر و تحولات زیادی در درون خود و زندگی فوتبالی‌اش ایجاد کرده که یک فوتبالیست حرفه‌ای است.

او تاکید کرد: مربیان تیم ملی نباید فقط از تیم‌های بالای جدولی بازیکنی را دعوت کنند؛ تیم ما در میانه جدول است ولی واقعا حامد لک برای ما خیلی خوب و با تمام وجود بازی می‌کند و شایسته دعوت به تیم ملی است.

سرمربی ماشین‌سازی با اشاره به عملکرد سایر بازیکنان تیمش گفت: احمد زنده‌روح نیز یکی دیگر از بازیکنان پُرتلاش، با تعصب و با کیفیت از نظر فنی است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند؛ یکی، دو بازیکن دیگر ماشین‌سازی نیز شرایط خوبی دارند که می‌توانند ملی‌پوش شوند. امیدوار هستم این اتفاق بیفتد.

خطیبی مجددا به تمجید از حامد لک پرداخت و گفت: بازیکنی که ساعت ۸ صبح از ما اجازه می‌گیرد و به تمرینات اختصاصی می‌رود، یعنی به آینده خود فکر می‌کند و به دنبال پیشرفت و رسیدن به آرزوهای خود است. از حامد لک تقدیر و تشکر می‌کنم که واقعا برای ما خوب کار می‌کند و امیدوار هستم همین روند را ادامه دهد.

او با بیان اینکه بازیکنان جوان و با انگیزه زیادی داریم، ابراز کرد: امیدوار هستم این روند خوب را ادامه دهیم. در چهار مسابقه اخیرمان عملکرد خوبی داشتیم و گلی دریافت نکردیم؛ در فاز دفاعی نمایش خوبی داشتیم و می‌خواهیم این شرایط را حفظ کنیم؛ به دنبال جمع کردن امتیازات هستیم تا به بالای جدول برسیم؛ البته تا همین الان نیز به هدف خود دست پیدا کردیم.

سرمربی ماشین‌سازی درخصوص داوری دیدار با سایپا اظهار کرد: نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم، اما پس از اینکه فیلم بازی را دیدیم، متوجه شدیم که در دقیقه ۲ یک پنالتی باید برای ما اعلام می‌شد ولی به نظرم داوری بیشتر به ضرر ما بود، تا به نفع ما. در کل به نظرم داوری نمره پایینی نمی‌گیرد و قضاوت خوبی داشت.

خطیبی درخصوص تعویض مسیح زاهدی به دلیل مصدومیت و آخرین وضعیت او گفت: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کنند؛ مسیح زاهدی در اوایل فصل با وجود مصدومیت در چند مسابقه برای ما به میدان رفت و این موضوع نشان می‌دهد مسیح زاهدی در خدمت تیم است و خوب کار می‌کند. با این شرایط هم خیلی به ما کمک کرد ولی امروز از ناحیه‌ای که مصدوم بود، مجددا آسیب دید و بخاطر اینکه اذیت می‌شد، به ما گفت نمی‌تواند در ترکیب بماند.

او اضافه کرد: تعویض اجباری شرایط ما را برهم می‌زند ولی جایگزین ایشان(فرید بهزادی‌کریمی) نیز خوب کار کرد. مسیح زاهدی نیز مشکل خاصی ندارد و می‌تواند به تیم کمک کند.

سرمربی ماشین‌سازی درباره غیبت جفرسون در لیست تیمش گفت: این‌ها بازیکنان حرفه‌ای هستند و زندگی حرفه‌ای برای آنها اهمیت دارد؛ او در تمرینات اخیر نیز خیلی خوب کار کرده بود و جزو نفرات ما در ترکیب قرار داشت ولی دیروز به ما اعلام کرد یک گرفتگی در ران پای خود دارد و آسیب دیده است؛ ما نیز پس از مشورت با پزشک تیم تصمیم گرفتیم جفرسون در لیست نباشد.

خطیبی تاکید کرد: تمام بازیکنان ما در اختیار تیم هستند و همه بچه‌ها با تمام وجود و صمیمیت برای تیم زحمت می‌کشند؛ حتی نیمکت‌نشینان را می‌بینید که بعد از گل زدن تیم، بچه‌های تیم را چقدر تشویق می‌کنند و این نشان می‌دهد که نفر اول تا بیست و پنجم ما هیچ تفاوتی ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج