جاباما
۹۳۳۹۴۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جونیور: قلبم را به درد آوردند، اما دوباره برمی‌گردم!

مهاجم برزیلی پس از فسخ قراردادش با پرسپولیس مطالبی را بیان کرد.

جونیور براندائو در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به برخی سوالات پاسخ داد و برخی نکات مدنظرش را هم بیان کرد. جونیور درباره جدایی خود از جمع سرخپوشان و این سوال که چه صحبتی با هواداران پرسپولیس دارید اظهار کرد: ابتدا باید از هواداران پرسپولیس تشکر کنم به خاطر این زمانی که در ایران بودم. می‌دانم که آنها انتظار بیشتری از من داشتند. بخاطر مشکلاتی که وجود داشت نتوانستم آن طور که باید آنها را راضی کنم. با این وجود آنها خیلی با من مهربان بودند و هر موقع در خیابان من را می‌دیدند با احترام رفتار می‌کردند و سعی می‌کردند به من روحیه بدهند.

وقتی آمدم درگیری ذهنی خیلی زیادی داشتم

او ادامه داد: دوست داشتم توضیح مختصری بدهم که چرا در ایران موفق نبودم. وقتی آمدم درگیری ذهنی خیلی زیادی داشتم. به نظر می‌آمد که پرسپولیس تمایل زیادی به جذب من دارد و به همین خاطر با وجود همه مشکلاتم به ایران آمدم. سه روز قبل از اینکه به ایران بیایم فرزندم به دنیا آمد. هر روز نگران او و مشغول صحبت با همسرم بودم. او مجبور بود بخاطر نبودن من یک‌تنه با مشکلات زندگی کنار بیاید و ناراحتی‌های او خیلی روی روحیه من تاثیر می‌گذاشت.

جونیور: قلبم را به درد آوردند، اما دوباره برمی‌گردم!

زمانی دوباره به ایران بازخواهم گشت

جونیور در ادامه گفت: این حس را دارم که زمانی دوباره به ایران بازخواهم گشت و کاری می‌کنم که همه افرادی که حرف‌های ناجوانمردانه‌ای درباره من زدند پشیمان شوند. من واقعا از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که بازی‌های پرسپولیس را دنبال کنند. من در سری آ یا ب برزیل بازی خواهم کرد و کیفیتم را نشان می‌دهم.

باشگاه لودوگورتس ۱.۵ میلیون یورو پول انتقال من را داد

مهاجم 24 ساله برزیلی گفت: الان که دارم می‌روم باید بگویم، در فصل 2018، در سری ب برزیل 9 گل در 18 بازی لیگ و همین‌طور 5 گل در جام حذفی زدم. بزرگترین انتقال سری ب برزیل در 10 سال اخیر بودم. باشگاه لودوگورتس 1.5 میلیون یورو پول انتقال من را داد و شما می‌دانید که باشگاه‌های اروپایی برای هر پولی که هزینه می‌کنند برنامه دارند. قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم در تیم گویاس در سری آ برزیل بازی می‌کردم. یعنی یکی از بهترین تیم‌های برزیل. نه در لیگ‌های استانی و نه لیگ سه یا دو کشورم بلکه سطح اول فوتبال برزیل.

این حرف‌ها واقعا قلب من را درد می‌آورد

او ادامه داد: از همان لحظه اولی که وارد بازی‌ها شدم به من اتهام زدند که او اصلا فوتبالیست نیست و شبیه یک پرنده‌فروش است. کجا او را پیدا کرده‌اند و یا او را با پولشویی آورده‌اند. این حرف‌ها واقعا قلب من را درد می‌آورد. طبیعی است که فوتبالیست با ذهنش بازی می‌کند و من با این حرف‌ها نمی‌توانستم تمرکز لازم را داشته باشم. می‌گفتند که من حتی یک کنترل توپ ساده نمی‌توانم انجام دهم در حالی که قبل از اینکه به ایران بیایم در سری آ برزیل حضور داشتم.

او گفت: در پایان باید درباره قراردادم باید بگویم که من فقط با دریافت حقوق ماهیانه پرسپولیس را ترک می‌کنم. در صورتی که هر بازیکن دیگری بود می‌گفت حداقل 70-60 درصد پولم را بدهید تا بروم. این بخاطر این است که مدیربرنامه‌‌ها و خود من احترام زیادی برای پرسپولیس قائل هستیم.

من یک بازیکن جوان هستم و این سال آخر فوتبال من نیست. من نمی‌خواهم فقط یک پول بادآورده بگیرم و به خاطر احترامی که برای پرسپولیس قائلم فقط حقوق ماهیانه‌ام را می‌گیرم. من ایران را با حس خوب و خاطره‌های خوب ترک می‌کنم. یک روز به ایران برمی‌گردم و آن افرادی که حملات ناجوانمردانه‌ای به من کردند یک روز از حرف‌های خود پشیمان می‌شوند. منتظر بازگشت من به لیگ ایران باشید و بازی‌هایم در ادامه فصل را ببینید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپهروز

      چرت نگو بابا. خب تو مگه نمیدونستی زنت زایمان داره.چرا اصلا اومدی.پیش خودت گفتی میریم اینجا ایرانه ی صد هزار دلار کاسب میشیم آینده بچه تامین میشه.

      اون پولم حرومت باشه.لعنت ب اون عرب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج