جاباما
۹۳۳۹۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طاهری: چون تیم ما طرفدار ندارد، باید سرش را ببرند؟!

بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال سایپا به دنبال شکست تیمش مقابل ماشین‌سازی از نحوه قضاوت داوران در مسابقات لیگ برتر ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری تسنیم: بیژن طاهری، مربی سایپا بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته دوازدهم لیگ برتر, اظهار داشت: درباره بازی حرفی نمی‌زنم. همه دیدید در نیمه اول چه شرایطی بر بازی حاکم بود. ما فقط نگران داوری‌ها هستیم. ما الان بیایم از داوری حرف بزنیم چه کسی می‌آید ترتیب اثر بدهد؟ اینکه بگوییم در این بازی خوب بودیم و مثلاً‌ موقعیت‌های بیشتری از حریف داشتیم، چه فایده‌ای دارد؟

طاهری: چون تیم ما طرفدار ندارد، باید سرش را ببرند؟!

مربی تیم فوتبال سایپا همچنین خاطر نشان کرد: در بازی‌های لیگ همین یک گل‌ها تیم برنده را مشخص می‌کند. حالا چون تیم ما طرفدار ندارد، باید سر‌ش را ببرید؟! صحنه‌ای مشابه که برای ماشین‌سازی پنالتی اعلام شد برای ما هم در محوطه جریمه حریف رخ داد و داور پنالتی نگرفت. تو را به‌ خدا این‌گونه نکنید.

وی ادامه داد: داور پشت دروازه چه کاره‌ است؟ او نباید در گوشی به داور اطلاع بدهد؟ ما هم زحمت می‌کشیم و یک تیم جوان جمع کرده‌ایم و اگر این اتفاقات ادامه پیدا کند, جوانان فوتبال از بین می‌روند و دیگر کسی به خودش این اجازه را نمی‌دهد تا از بازیکنان جوان استفاده کند.

طاهری درباره اینکه آیا دلیل باخت سایپا را فقط مشکل داوری می‌داند, گفت: بله, حتی در بازی با شاهین نیز پنالتی محرز ما را نگرفتند که کارشناسان هم به آن اذعان داشتند. در این بازی هم اگر بگوییم که برای ما پنالتی گرفته نشده است، هیچ اتفاقی نمی‌افتد و هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج