۹۳۴۰۴۱
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

نوبخت: کالا‌های اساسی در سال ۹۹ ارز دولتی می‌گیرند

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تامین کالا‌های اساسی در سال ۹۹ با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی خبر داد و گفت: دولت خواهان مهار تورم است.

خبرگزاری خانه ملت: محمدباقر نوبخت درباره قیمت دلار در لایحه بودجه ۹۹، گفت: قیمت دلار برای کالاهای اساسی در لایحه بودجه ۹۹ همچنان چهار هزار و ۲۰۰ تومان پیش بینی شده است.

وی، تصمیم دولت را برای استفاده از ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی قطعی عنوان کرد و درباره دلایل استفاده از ارز ارزان قیمت برای کالاهای اساسی توضیح داد: دولت به دنبال مهار تورم است و اگر به جای دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی، از ارز نیمایی استفاده شود، یعنی پذیرفته‌ایم از ابتدای فرودین ماه ۹۹، مرغ و شکر با دلار حدود ۱۱ هزار تومانی تامین شود که در این شرایط همه چیز گران خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این پرسش که آیا دولت در لایحه بودجه ۹۹ از کالابرگ الکترونیک که یکی از روش‌های مجلس برای تامین کالاهای اساسی در بودجه ۹۸ بود، استفاده نمی‌کند، توضیح داد: در حال حاضر تامین کالاهای اساسی با دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی در کشور به رویه‌ای عادی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: در یک دوره، با وجود استفاده از ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی، قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کرد، اما در حال حاضر این روش مسلط شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از کجا معلوم که راست میگی دولت دروغگو

    • بدون نام

      توفقط خاموووووش

    • علیرضا موسوی

      یعنی کسی هم هس که دیگه شما دولت مردا رو باور کنه؟

    • ali

      بابا ارز دولتیو ندید ب این شرکتا ک وارد کنن کالا یا ارزون بدن بدید ب خود مردم بذارید ب قیمت ازادش بگرن این همه کلاهبرداریو و اختلاس نشه اصلا هر چی ک بهش یارانه میدید پول یارانشو بدید ب خود مردم بذارید با قیمت واقعیش بخرن اینجوری خیاگلی از مشکلات کم میشه

    • بدون نام

      کم چاخان بگو چوپان دروغگو تو زلفتو سشوار بکن

    • مرتضی علی

      والا دروغگویی هم حد و حسابی دارد آقای نوبخت کدام کالا یا دارو یا کالای اساسی با قیمت 4200 تومان بدست مردم بدبخت می رسد نون سنگک از 800 تومان شده 3000 تومان و بی کیفیت با شن و ماسه .. دارو سر به فلک کشیده .. رب گوجه قوطی 15000 هزار تومان .. شما مردم ایران را چه فرض کرده اید با این اظهارنظر های بچه گانه تان؟ حالا هم با بنزین سه برابر می گویید هیچ چیزی گران نمی شود.. سرتان را مانند کبک درون برف فرو کرده اید

    • بدون نام

      دوباره دزدی ها شروع میشه

    • عبدالله

      ارزدولتی رارانت خواران می گیرند قندوشکرباارزدولتی ایا قیمتش می شودکیلویی شش الی هشت هزارتومان ؟اقا دست بردارید ساکت باشیدبرای خودتان هم بهتراست ایا مثلا بالاامدن اب دریاچه ارومیه دراثربارانهای سیل اسا است یا مبالغ هنگفتی که بعنوان این کارازبودجه چپاول شده ومی شود صداقت راشما شهیدکردید وجای انرابه رذالت دادید

    • بدون نام

      تورا میبینم فشارم میره بالا تورا جان بچه هات کمتر جلوی دید بیا

    • بدون نام

      لطفا،،،،بسه دیگه هم امسال ارز دولتی دادین بسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج