۹۳۴۰۶۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

مردم اجازه سوءاستفاده به آشوبگران را نمی‌دهند

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مردم اجازه سوء استفاده به آشوبگران را نمی‌دهند و صف مردم از آن‌ها جدا است، گفت: بزرگترین ضربه به آشوبگران توسط مردم زده شده است.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران اظهار کرد: بزرگ‌ترین افتخار برای انسان این است که بنده خالص خدا باشند و پیامبران به این موضوع افتخار می‌کردند.

وی با توصیه به تقوی نمازگزاران، تصریح کرد: خدا را طوری عبادت کنیم که زمان ملاقات رو سفید باشیم.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: ما باید به صورت جدی از خدا بترسیم و نسبت به اعمال خودمان حساسیت داشته باشیم.

این مسؤول در ادامه با اشاره به خدمات نیروی دریای کشور، گفت: خدمت زیادی توسط این نیروی انقلاب برای حفظ امنیت کشور کرده و در دفاع مقدس تلاش‌های زیادی برای دفاع از کشور داشتند.

محمدی‌لائینی با اشاره به تلاش‌های انجام شده توسط مدیران جهادی کشور، یادآور شد: یکی از اقدامات در نیروی دریایی جوان‌گرایی و توجه به جذب جوانان بوده است، ایجاد رشته‌های جدید و بسیاری از ادوات مورد نیاز در این نیرو توسط جوانان این نیرو ساخته شده است.

وی با اعلام اینکه باید به جوانان بها داد، گفت: با بها دادن به جوانان در صنایع خودرو با توجه به پیشینه‌ای که در ساخت ادوات نظامی داریم تحول اساسی ایجاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مردم برای انتخاب اصلح صحبت‌های داوطلبان نمایندگی را به خوبی بشنوند تا فرد اصلح را برای قانون‌گذاری به مجلس بفرستیم.

این مسؤول در ادامه برخی از بندهای گام دوم انقلاب را قرائت کرد و گفت: دشمنان اسلام برای جلوگیری از اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند که اهداف انقلاب اسلامی را منحرف کنند.

محمدی‌لائینی جدائی دین از سیاست، نگاه به غرب، پیوستن به معاهدهای جهانی که زنجیر اسارت و تحریم را به دست خودمان می‌بندیم، عدم حمایت از کشورهای مسلمان دربند، جلوگیری از دست‌یابی به دانش‌های فاخر و اثر بخش از جمله مباحثی است که غرب تلاش می‌کند مردم را وسوسه کند، اگر این وسوسه‌های عملی می‌شد و ملت قبول می‌کرد، کرامت ملت از بین می‌رفته است.

وی ادامه داد: دشمنان از آغاز انقلاب تا امروز تلاش‌های زیادی برای ایجاد وسوسه و پذیرش اهداف خودشان در کشور انجام دادند، تحریم‌های شکننده از جمله برنامه‌ریزی دشمن برای عملیاتی کردن وسوسه‌های دشمنان در کشور است.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه تحریم و آشوب‌های خیابانی از جمله شگردهای بنی‌امیه است، افزود: تحریم مسلمانان ریشه‌ای تاریخی داشته و از صدر اسلام تاکنون هم بوده است، مردم ایران فتنه‌های زیادی را در سال‌های اخیر پشت‌سر گذاشته است.

این مسؤول ادامه داد: مردم با کرامت خودشان در برابر این وسوسه‌ها ایستادگی کرده است، مقام معظم رهبری در صحبت‌های خویش درباره حوادث و وقایع اخیر صحبت کردند.

محمدی‌لائینی خاطرنشان کرد: دشمن بنزین را بهانه‌ای برای ایجاد ناامنی در کشور در برنامه‌ کاری خویش قرار داده است، مردم استان مازندران با بصیرت و هوشیاری حساب خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند، رسانه‌ها باید نقدهای مردمی را منتقل کنند، اما اجازه سوء استفاده به آشوب گران نمی‌دهند و صف مردم از آنها جدا است، بزرگترین ضربه به آشوبگران توسط مردم زده شده است، نیروهای نظام و انتظامی در صحنه حضور پیدا کرده و توطئه‌های آنها را خنثی کردند.

وی با اعلام اینکه تقدیر رهبر معظم انقلاب به معنی نادیده گرفتن مشکلات مردم توسط مسؤولان اجرای کشور نیست، افزود: مسؤولان نظارت بر بازار حساسیت‌ها را جدی بگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مردم به عشق رهبر معظم انقلاب در صحنه آمدند، گفت: ملت حمایت از رهبر و شهدا را برای همیشه در سرلوحه کاری خویش دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم انشاالله بانیامدن پای صندوق رای اعتراض خودرا اعلام خواهند کرد بنزین باید ارزان وتک نرخی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج