۹۳۴۱۰۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آغاز هفته با تعطیلی مدارس در اصفهان

با تداوم شرایط آلودگی هوا، فردا مدارس برخی مقاطع تحصیلی اصفهان و شهرستان های استان تعطیل است.

خبرگزاری مهر: به نقل از صدا و سیما، مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: عصر امروز کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا با توجه به استمرار پایداری نسبی هوا و مهیا شدن انباشت آلاینده‌های جوی تشکیل شد.

منصور شیشه فروش افزود: در این کارگروه برای مدیریت وکنترل افزایش آلاینده ها مقرر شد ، فردا نهم آذر تمامی مهدهای کودک و مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دوره های اول و دوم ابتدایی نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش زرین شهر ، فولادشهر ، باغ بهادران ، خمینی شهر ،نجف آباد ،شاهین شهر، فلاورجان، پیربکران، برخوار ، مبارکه و شهر سجزی تعطیل است.

به گفته وی در سایر مقاطع تحصیلی نیز برگزاری برنامه صبحگاهی و درس تربیت بدنی در فضای باز ممنوع است.

در این نشست بر کنترل دقیق‌تر محدوده طرح ترافیک و تشدید برخورد با خودروهای بدون برگه معاینه فنی با نظارت پلیس راهور و اعمال قانون در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد در اصفهان تاکید شد.

کاهش فعالیت واحدهای آلاینده محیط زیست در محدوده مناطق مسکونی و شهرک های صنعتی پیرامون طرح، نظارت و کنترل مستمر اداره کل حفاظت محیط زیست استان بر فعالیت واحدهای صنعتی محدوده برنامه جامع کاهش آلودگی هوا، ممنوعیت تردد کامیونها و ماشین های سنگین در شب، هم از تصمیم های این نشست بود.

همچنین روزهای شنبه و یکشنبه هرگونه فعالیت خاکبرداری و ساختمانی و آتش زدن کاه و فعالیت ۳۵۰ واحد تولید آجر تا روز دوشنبه و فعالیت ۱۱ کوره تولید زغال هم ممنوع است.

خودداری از هرگونه فعالیت های ورزشی در فضای باز، توصیه به بیماران قلبی عروقی و تنفسی و گروههای آسیب پذیر مبنی بر رعایت اصول ایمنی و بهداشتی و خود مراقبتی رعایت الگوی مصرف سوخت در بخش‌های خانگی اداری صنوف و دیگر بخش های مصرف، همکاری عموم در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و استفاده نکردن از خودروهای تک سرنشین از توصیه های این کارگروه برای سلامت عمومی به گروه های هدف دراین نشست بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج