۹۳۴۱۷۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تاج و ویلموتس با هم دیدار می‌کنند

در روزهایی که بحث بر سر فوتبال باشگاهی داغ است، آتش زیرخاکستر تیم‌ملی همچنان روشن مانده و چه‌بسا اتفاقاتی طی امروز و فردا بیفتد که همه اخبار را تحت‌الشعاع قرار دهد.

فرهیختگان: در روزهایی که بحث بر سر فوتبال باشگاهی داغ است، آتش زیرخاکستر تیم‌ملی همچنان روشن مانده و چه‌بسا اتفاقاتی طی امروز و فردا بیفتد که همه اخبار را تحت‌الشعاع قرار دهد. هر اتفاقی که برای نیمکت تیم‌ملی بیفتد خبر آن می‌تواند تا چند روز اخبار مربوط به تیم‌ملی را در حوزه ورزش و چه‌بسا در سایر حوزه‌ها داغ‌تر از هر خبر دیگری نگه دارد.

جلسه تاج و ویلموتس؛ احتمالا امروز اما نه در بلژیک

طبق گفته‌های علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال مقرر شده بود تاج و ویلموتس برای مذاکرات درخصوص ادامه همکاری سرمربی بلژیکی با یکدیگر جلسه‌ای را برگزار کنند. علوی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد این جلسه قبل از برگزاری مراسم بهترین‌های آسیا که قرار است دوشنبه در هنگ‌کنگ برگزار شود، بین رئیس فدراسیون و سرمربی تیم‌ملی انجام شود.

در همین راستا قرار است تاج یکشنبه و یک روز قبل از برگزاری مراسم بهترین‌های سال آسیا در جلسه هیات‌رئیسه کنفدراسیون فوتبال شرکت کند و بر همین اساس فقط امروز برای برگزاری این جلسه باقی می‌ماند اما مکان برگزاری همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. طبق شنیده‌های «فرهیختگان» اگر این ملاقات تحت هر شرایطی در تهران برگزار نشود، در یکی از کشورهای همسایه انجام خواهد شد و تاج برای ادامه مذاکرات به بلژیک نخواهد رفت.

مذاکرات پیاپی تا همین دیروز

مباحث ارتباطی و مذاکرات طرفین همچنان در جریان است. جالب است بدانید تا همین دیروز (روز جمعه) مکاتبات ویلموتس با فدراسیون ادامه داشته و مباحث مختلف با محوریت رایزنی بر سر خواسته‌های هر دو طرف انجام شده است. این مذاکرات در هفته جاری به جمع‌بندی رسیده و تصمیم‌گیری نهایی درخصوص سرنوشت ویلموتس با تیم‌ملی براساس تاکیدات فدراسیون و برنامه‌هایی که برمبنای قرارداد وی مدنظر دارد، مشخص خواهد شد.

نکته مغفول‌مانده از مفاد قرارداد راهبری تیم‌های پایه

در حال حاضر نکته‌ای که از قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال مغفول‌مانده می‌توان به بحث راهبری و سرپرستی سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان درخصوص سایر تیم‌های ملی (رده‌های سنی) اشاره کرد. ویلموتس برخلاف کی‌روش در این خصوص خیلی امیدوارکننده نشان داد و به محض آغاز کارش در ایران، جلسه‌ای را برای سرمربیان تیم‌های پایه برگزار و ضمن تاکید بر همسان‌سازی تاکتیکی تیم‌های ملی، حمایت خود از این تیم‌ها را به‌نوعی اعلام کرد.

وی حتی بعد از ۲۰ سال دیدار مهم بین تیم‌های ملی بزرگسالان و امید را برنامه‌ریزی کرد تا به این ترتیب امیدها را هم زیر نظر بگیرد. حالا اما این موضوع که اتفاقا در راس قرارداد ویلموتس به‌صورت پررنگ به آن اشاره شده از سوی کادرفنی تیم‌ملی مورد بی‌توجهی قرار گرفته و رفته‌رفته این عدم توجه مشهود شده تا جایی که قرار است در جلسه پیش‌روی وی با تاج، فدراسیون نسبت به این موضوع تاکیدات ویژه‌ای داشته باشد و اتفاقا نسبت به تعهد به تیم‌های ملی رده‌های سنی به‌خصوص تیم امید توسط ویلموتس اهمیت این موضوع را به وی هشدار دهد.

پیش‌شرط مهم برای تیم امید

امیدها قرار است از دی‌ماه امسال در جریان رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در تایلند به میدان بروند. بر همین اساس یکی از پیش‌شرط‌های ادامه همکاری با ویلموتس، همکاری و همراهی وی با تیم امید در مسابقات مذکور و سپس حمایت و توجه او از سایر تیم‌های رده‌های سنی در اردوها و مسابقات بعدی یاد شده و تاج نسبت به این موضوع تاکید ویژه‌ای خواهد داشت.

فسخ با کمترین ضرر

ویلموتس می‌خواهد خیالش نسبت به دریافتی‌های بعدی راحت شود و تاج نیز می‌خواهد پیش‌شرط‌هایش برای ادامه همکاری به اضافه حضور پررنگ سرمربی تیم‌ملی در تهران (بخوانید پروازی‌نبودن) از جانب سرمربی بلژیکی رعایت شود. در همین راستا نیز مفادی در قرارداد وجود دارد که اگر به هر دلیلی طرفین برای ادامه همکاری به توافق نرسند، این قرارداد با کمترین ضرر و زیان مالی به سود فدراسیون فوتبال فسخ خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همسر ویلموتس وکیل بین المللی ورزش است .واقعا فکر میکنید زورتان به اینها خواهد رسید .مطمئنا این پرونده هم به ضرر ایران خواهد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج