۹۳۴۲۳۱
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه 9 آذر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

سالروز تولدتان را تبریک می‌گوییم. در سالی که در پیش‌رو دارید سعی کنید بیشتر شنونده باشید تا گوینده و هواس‌تان حسابی به حرف‌ها و رفتارتان باشد چرا که این حرف‌ها در تمام طول سال در ذهن اطرافیان‌ باقی خواهد ماند. عقل و منطق را در سالی که انتظار شما را می‌کشد سرلوحه کارهای خود قرار دهید و فراموش نکنید که رفتار و گفتار عاقلانه، شما را به سنگ‌صبورِ اطرافیان تبدیل خواهد کرد. در ماه بهمن یکی از همکاران یا دوستان ایده‌های پرسودی را با شما در میان می‌گذارد، این ایده‌ها را جدی بگیرید و خودتان را آماده درآمد بیشتر کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

دل‌مشغولی‌های زیادی برای زندگی دارید، امروز با فردی عارف و زاهد ملاقات می‌کنید و گفتگوی میان شما و این فرد دل‌مشغولی‌‌هایتان را آرام می‌کند. احتمال اینکه در محل کار یا منزل عصبانی شوید و از کوره در بروید بسیار زیاد است، در نتیجه بر اعصاب‌تان مسلط باشید تا خدای ناکرده کسی از شما دلخور نشود. فراموش نکنید بدرفتاری شما در محل کار، خطر بیکارشدن را به دنبال دارد. همسر یا شریک‌زندگی‌‌ شما امروز حسابی سر کِیف است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید به او عشق بورزید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

مشکلات مالی دست از سر شما بر نمی‌دارد و تا خرخره قرض بالا آورده‌اید، برای حل این مشکل به کسی که مدت‌ها پیش به او پول قرض داده‌بودید رو بیاندازید و درخواست کمک کنید. اهل وقت‌گذراندن با اعضای خانواده نیستید و قبل از اینکه صدای اهل منزل در بیاید و از شما گله کنند، فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید. اوضاع در محل کار بر وفق مراد شما پیش نمی‌رود و وقت زیادی را برای انجام کارها از دست می‌دهید، برای حل این مشکل از راهنمایی‌های مشاوری متخصص و زبده کمک بگیرید. دوستی عزیز یا محبوبی قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

روز ساکت و خلوتی را درپیش دارید، روزهای خلوت را به فال نیک بگیرید وبه جای خیال‌پردازی، برنامه‌ای جدی برای آینده‌ ترسیم کنید. قصد فراگیری هنر یا تخصص جدیدی را دارید اما اطرافیان بر این باور هستند که سن‌و‌سال شما از این حرف‌ها گذشته و آمادگی لازم برای فراگیری مطالب جدید را ندارید، گوش‌تان به این حرف‌ها بدهکار نباشد و آموزش‌پذیری و هوش‌ سرشار خود را دست‌کم نگیرید. اوضاع مالی بدی ندارید اما اجازه ندهید ولخرجی‌ و اسراف شرایط مالی‌تان را به‌ خطر بیاندازد، انسان خوش‌مشرب و شوخ‌طبعی هستید و این روحیه شما را به فردی محبوب در میان اطرافیان تبدیل کرده است.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

روزی بسیار پرانرژی را شروع کرده‌اید و اگر فرصت دارید این انرژی را به تفریح و خوش‌گذرانی اختصاص دهید. دختر یا پسر شایسته‌‌ای را زیر نظر دارید و می‌خواهید ازدواج کنید، اما بهتر است قبل از هراقدامی ابتدا تمام جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. یکی از دوستان قدیمی را ملاقات خواهید کرد و خاطره‌های خوش گذشته برای‌تان زنده می‌شود. امروز روز خوبی برای خانه‌ماندن نیست چرا که احتمالاً میان اعضای خانواده کدورتی پیش‌می‌آید و به‌رغم اینکه دخالتی در این دلخوری نداشته‌اید، روزتان خراب خواهد شد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز تصمیم بسیار مهمی را باید اتخاذ کنید و به همین دلیل هم حسابی نگران و مضطرب هستید، در اتخاذ این تصمیم دقت کنید و منفعت اعضای خانواده را در نظر بگیرید. عشقی سوزان و آتشین به دل شما می‌افتد و سرانجام این عشق تنها به شما بستگی دارد. دوستان یا اعضای منزل مراسمی را برای شما ترتیب داده‌اند، این مراسم را به فال نیک بگیرید و قدردان زحمات افرادی باشید که به شما اهمیت می‌دهند.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

نفرت وجود شما را فرا گرفته و به همین دلیل هم از عالم و آدم بد‌تان می‌آید، اما با کینه و نفرت راه به جایی نمی‌برید و در عوض گذشت و محبت را جایگزین نفرت کنید و مردم‌دار باشید. روز خوبی برای کاروکاسبی است و سود چشمگیری به جیب خواهید زد. رازی مهم دارید و می‌خواهید آن را با همسرتان درمیان بگذارید، اما بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سربه‌مهر باقی بمانند، در غیر‌این‌صورت احتمال برملاشدن این راز در میان همگان وجود دارد. امروز بهترین برای عشق‌ورزی و محبت به دیگران است و همین الان گوشی را بردارید و با یک تماس تلفنی، به افرادی که خیلی دوست‌شان دارید ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

انسان ولخرجی هستید و پول در جیب شما بند نمی‌شود،‌ فراموش نکنید که جلوی ضرر را از هر کجا که بگیرید منفعت است و با کنار گذاشتن ولخرجی،‌ اجازه ندهید مشکلات مالی به شما غلبه کند. بیش‌ازحد سربه‌سر دوستان یا همسرتان می‌گذارید، ادامه این رفتار چیزی به ‌غیر از دلخوری به دنبال ندارد. به لحاظ ظاهری به خودتان رسیده‌اید و مدل مو یا لباس جدیدی انتخاب کرد‌ه‌اید، مطمئن باشید ظاهر جدید شما در نظر اطرافیان جلوه خواهد کرد و جذاب‌تر از همیشه به نظر می‌رسید. امروز از آن روزها است که اگر به همسر یا دوست خود محبت کنید، ده‌ برابر این محبت را از او دریافت خواهید کرد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

قصد سرمایه‌گذاری دارید اما بازار را مناسب نمی‌بینید و نگران هستید، بهترین گزینه در چنین شرایطی برای شما این است که قسمتی از سرمایه خود را در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید. بعد از ظهر یک یا چندنفر از دوستان صمیمی به دیدن‌تان در منزل می‌آیند و دورهمی حسابی خوش خواهید گذراند، این دوستان از چیزی که فکرش را بکنید بیشتر هوای شما را دارند و اگر خدای نکرده در آینده با مشکلی روبرو شدید، برای حل این مشکل از آنها کمک بگیرید. مدتی است که از مادر، پدر یا بزرگ‌ترهای فامیل خبر نگرفته‌اید و حسابی دلشان برای شما تنگ شده است، سری به آنها بزنید و از تمامی لحظه‌های بودن در کنارشان لذت ببرید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

پول و دارایی‌های خود را راکد نگذارید و در پروژه‌ای سرمایه‌گذاری کنید که سودسرشاری داشته باشد. امروز فردی را می‌بینید و در نگاه اول عاشق‌اش خواهید شد. مراقب رفتار خود در بیرون از منزل باشید چرا که احتمال جر‌و‌بحث میان شما و فردی ناشناس وجود دارد. برای التیام‌ نگرانی‌ و اضطراب هیچ چیزی بهتر از آرامش و مدیتیشن نیست. بعد‌ازظهر امروز را به هم‌صحبتی با دوستان اختصاص دهید و خوش‌ بگذرانید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

بیماری ناخوشایندی گریبان همسر یا یکی از نزدیکان شما را گرفته و بهتر است امروز را مرخصی بگیرید و به جای رفتن به سر کار، از بیمارتان پرستاری نمایید. امروز در جلسه یا نمایشگاه مهمی باید شرکت کنید، در این مراسم تا می‌توانید اطلاعات جدید کسب کنید و با افراد مهم و شخصیت‌های برجسته آشنا شوید. بعدازظهر فرصت خوبی برای بیرون‌رفتن و خرید با همسر یا عشق‌زندگی‌تان است تا به این بهانه اوقات خوشی را در کنار هم سپری کنید. اهل فخرفروشی هستید و این اخلاق باعث شده تا دوستان و اطرافیان از شما کناره بگیرند.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز حسابی مریض‌شده‌اید و بهتر است به جای اینکه نگران انجام کارهای روزانه باشید، سری به پزشک‌ خانوادگی‌تان بزنید. تلاش زیادی می‌کنید تا اعضای خانواده همیشه از شما راضی باشند، اما به رغم تمام این تلاش‌ها باز هم اهل منزل دل خوشی از شما ندارند، شاید بهتر باشد رویکرد جدیدی برای ارتباط با اعضای خانواده در پیش بگیرید. برنامه‌های زیادی برای آینده در نظر دارید، اما این برنامه‌ها واقع‌گرایانه نیستند و به همین دلیل هم دستاورد چشمگیری در زندگی نداشته‌اید. از همین امروز برنامه‌های جدیدی با در نظرگرفتن واقعیت‌های زندگی آماده کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز یکی از اعضای خانواده به کمک مالی شما نیاز دارد، اما کمک مالی به این فرد، دست شما را آینده تنگ خواهد کرد و برای اینکه روی این فرد را زمین نیاندازید و خودتان هم به مشکل نیافتید، مقداری از پول مورد نیاز او را به وی قرض دهید. در گذشته زندگی سختی داشته‌اید اما اجازه ندهید سایه این زندگی روی رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیافتد. به دردسر بزرگی افتاده‌اید و برای حل این مشکل از یکی از دوستان نزدیک خود کمک بگیرید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرحسین

      مرسی ازین همه امید واقعا!!!!
      همش چرت و پرته
      امروز مریض میشید
      امروز ب دردسر بزرگ میفتین
      مگه تو خدایی ک از آینده خبر داری؟
      همش مزخرفه
      گولشو نخورین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی چرت و پرت سر هم کردید

      • بدون نام

        د

      • زهرا.۲۲

        هعی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج