۹۳۴۳۵۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کمالوند: ویلموتس باید هرچه زودتر برگردد

فراز کمالوند گفت: باید تکلیف تیم ملی هرچه زودتر مشخص شود زیرا این سردرگمی خیلی به تیم صدمه میزند.

ایلنا: فراز کمالوند در خصوص تساوی مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد ولی بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. اوایل بازی ما خیلی عملکرد خوبی نداشتیم، زیرا نزدیک به بیست روزی بود که بازی نکرده بودیم ولی تیم شاهین بوشهر در این مدت یک بازی با تیم سایپا انجام داده بود.ولی بازی ما مقابل پیکان لغو شده بود و شرایط مسابقه نداشتیم.

بازی مقابل شاهین هم برای ما مثل بازی با شهرخودرو خارج از خانه بود. گرچه حساسیت دربی باعث شد بازیکنانم نتوانند آنطور که باید و شاید بازی کنند اما آن ‌ها در نیمه دوم خیلی بهتر کار کردند. از ابتدای فصل هم مکرر گفته‌ام که تیم ما نسبت به سال گذشته هزینههایش را کاهش داده است و هدف گذاری باشگاه و مجموعه حفظ پارس جم تنها بقا در لیگ برتر بود.

شرایط تیمی ما الان به گونه‌ای است که این هدف محقق کرده‌ایم گرچه که میتوانستیم از این بهتر هم نتیجه بگیریم ولی امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم امتیازات بیشتری کسب کنیم تا در انتهای فصل جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم.

وی درواکنش به اینکه پارس جنوبی به دلیل شکایت سرمربی سابق این تیم از نقل‌انتقالات محروم شده است گفت: چیزی که ما شنیده ایم این است که باشگاه فعلا از نقل‌انتقالات محروم است ولی تیم ما شدیدا نیاز به جذب بازیکن جدید دارد تا شرایطش را تقویت کند ولی باید تا آن موقع منتظر بمانیم و ببینیم که اجازه این کار به ما داده می‌شود یا خیر.

سرمربی تیم پارس‌جنوبی جم در واکنش به مسدود شدن حساب باشگاه ادامه داد: این موضوع کمی کار را برای تیم‌ ما سخت می‌کند اما مثل همیشه تمامی تلاشمان را میکنیم که بتوانیم وظیفه خودمان را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم و با توجه به تمامی این مشکلات با توکل به خدا کار را پیش ببریم.

کمالوند در خصوص استعفای چراغی سرپرست باشگاه به دلیل مشکلات در پارسجم گفت: واقعیتش را بخواهید در جریان جزئیات استعفای ایشان نیستم ولی در خصوص این موضوع حتما با آقای چراغی صحبت می‌کنیم.

وی در خصوص شرایط تیم‌ملی فوتبال ایران اظهار داشت: بنظرم در خصوص شرایط تیم‌ملی و عملکرد سرمربی هرچه بیشتر صحبت کنیم به تیم‌ملی ضربه بیشتری وارد میشود، بنظرم باید تکلیف تیم ملی هرچه زودتر مشخص شود زیرا این سردرگمی خیلی به تیم صدمه میزند. آقای ویلموتس باید هرچه زودتر برگردد و کارش را ادامه دهد زیرا برای صعود به جام‌جهانی بازی‌های بسیار سختی پیش رو داریم و باید بتوانیم در هر چهار دیدار پیروز شویم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم درخصوص شایعه جانشینی برانکو به جای ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: این شایعات همیشه هست ولی باید ببینیم که آیا فدراسیون فوتبال واقعا قصد جانشینی دارد یا نه؟ بنظرم در مورد موضوعی که هنوز مشخص نشده است نمیتوان صحبت کرد در حال حاضر سرمربی تیم ملی کشور ما آقای ویلموتس است و ایشان باید هرچه زودتر برگردند و به کار خودشان با تمام قدرت ادامه دهند، چون که هرچه قدر دیر شود و زمان را از دست بدهیم به ضرر تیم خودمان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      فوتبال مملکت شده منبع درآمد آقایان تاج وساکت ملت فوتبال دوست وفهیم بداند که اقایان بی کفایت فدرسیون باید هرچه زودتر محاکمه قضایی شوند جناب ریسی محترم قضا به فوتبال ایران رجوع وپیگیر حقی که ازمردم فوتبال دوست شده پیگیری. شود. علی آقا کریمی. جادوگر. راست می گفت اینها امده اند تا فوتبال را نابود کنند و جیب خوشان پر شود پارسال زمین اق تاج در بهترین نقطه. تهران. میلیا ردی فروش رفت تا موقعی این اقا واقایان فکر معاملات ملک و املاک هستند. تیم. ملی همین هست که است. مگر نه عراق تیمی نبود که راحت و بدپن. دغدغه. ایران. را ببرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج