جاباما
۹۳۴۳۹۹
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

صفوی: رهبری سیاست آمریکا را شکست دادند

انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه دارد و مهم آن است که گذشته را به حال و حال را به آینده مرتبط بدانیم و وظیفه خودمان را بشناسیم.

خبرآنلاین: مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: رهبری رهبر انقلاب در صحنه ایران، عراق، سوریه و مقابله با تروریست‌های تکفیری بر سیاست‌های خبیثانه اسرائیل و صهیونیسم و آمریکا و نوکران منطقه‌ای آنها غلبه پیدا کرده است و همانگونه که دفاع مقدس مکتب مقاومت را بوجود آورد، مکتب مقاومت جبهه مقاومت را شکل داد و پیروزی‌های ملت‌ها در عراق، سوریه، لبنان و یمن محصول جبهه مقاومت است.

سردار سرلشکر پاسدار «سیدیحیی رحیم صفوی» روز شنبه درآئین کریم و معارفه روسای پیشین و جدید پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس که در محل ستادکل نیروهای مسلح و با حضور فرماندهان عالی نیروهای مسلح برگزار شد با اشاره به روند عهده‌دار شدن مسئولیت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس اظهار داشت: از عنایت مقام معظم رهبری که عهده‌دار شدن این مسئولیت را در راستای ادامه وظیفه و ماموریت دستیاری و مشاورت عالی فرماندهی معظم کل قوا توسط اینجانب و به پیشنهاد رئیس ستادکل نیروهای مسلح پذیرفتند صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این کار را با انگیزه و علاقه و به خواست خدا با یک کار متعالی پس از چند ماه فکر، پذیرفتم. آشنایی من با پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس مربوط به زمان قبل و شهید عالی مقام سوداگر و پس از آن می‌باشد و کمک‌های زیادی خصوصا در تدوین درس علوم و معارف دفاع مقدس برای تمام دانشجویان مقطع کارشناسی در وزارت علوم و وزارت بهداشت انجام دادم و به لطف خدا درس آشنایی با دفاع مقدس در مقطع کارشناسی ارشد برای همه رشته‌ها تدوین و مصوب شد و هم اکنون امیدوار هستم با کمک فرماندهان قدیمی و شهیدان زنده نیروهای مسلح این پژوهشگاه را برابر تدابیر مقام معظم رهبری و تدابیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به پیش ببریم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان افول قدرت مستکبرین و ظالمین عالم بیان کرد: جریان هستی و نظام هستی در زمان حاضر به سمت غلبه مستضعفین و ملت‌های مستضعف بر ظالمین و مستکبرین حرکت می‌کند.

صفوی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سر آغاز شکست مستکبرین و غلبه جبهه حق بر باطل در مقیاس جهانی حاصل شده است و انقلاب کبیر اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) و تداوم آن به دست مقام معظم رهبری مسیر غلبه جبهه حق و جبهه مقاومت اسلامی به رهبری انقلاب اسلامی، بر نظام‌های مستکبر و ظالم دنیا را هموار کرده است و انتهای مسیر حق بشارت پیروزی است و ما در مسیر غلبه اسلام بر کفر و شرک جهانی قرار گرفته‌ایم و انقلاب اسلامی ایران تمام نظریه‌های، نظریه‌پردازان انقلاب‌های گذشته را به چالش کشیده و بهم ریخته است.

وی عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران تمدن نوین اسلامی را ایجاد و تمدن نوین اسلامی، قطب قدرت جهان اسلام را در قرن حاضر شکل خواهد داد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در تبین شاخص‌ها و تفاوت‌های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های جهان گفت: وقتی انقلاب اسلامی را با سایر انقلاب‌ها مقایسه می‌کنیم در کیفیت رهبری و ایدئولوژی و درصد مشارکت مردم و آرمان‌ها و بازتاب‌های بین المللی و دامنه تاثیرگذاری و نفوذ آن در جهان هیچ انقلابی را همتای انقلاب اسلامی ایران نمی‌بینیم.

صفوی در ادامه به بیان ویژگی‌های دفاع مقدس ملت ایران پرداخت و تصریح کرد: دفاع مقدس ما نه در جنگ‌های صد سال گذشته دنیا همچون جنگ‌های جهانی و نه در جنگ‌های ۵۰۰ سال گذشته ایران، نظیر و همتا ندارد و قابل قیاس با دیگر جنگ‌ها نیست و این دفاع مقدس، شاکله‌ها و برتری‌ها و نبوغ و فرماندهی متمایز و متفاوتی با سایر جنگ‌ها داشت و تنها جنگی است که رهبر آن، رهبری شجاع و خردمند و مرجع مسلمین جهان بود.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با اشاره به رهبری رهبر معظم انقلاب و آثار آن در شکست سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه داد: هم‌اکنون نیز رهبری رهبر انقلاب در صحنه ایران و عراق و سوریه و مقابله با تروریست‌های تکفیری بر سیاست‌های خبیثانه اسرائیل و صهیونیسم و آمریکا و نوکران منطقه‌ای آنها غلبه پیدا کرده است و همانگونه که دفاع مقدس مکتب مقاومت را بوجود آورد، مکتب مقاومت جبهه مقاومت را شکل داد و پیروزی‌های ملت‌ها در عراق و سوریه و لبنان و یمن محصول جبهه مقاومت است.

صفوی با اشاره به سطح پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: سطح پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سطحی راهبردی است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه دارد و مهم آن است که گذشته را به حال و حال را به آینده مرتبط بدانیم و وظیفه خودمان را بشناسیم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان رویکرد آینده این پژوهشگاه یادآور شد: امیدواریم در این پژوهشگاه مسائل فراموش شده جنگ را که نیروهای مسلح به آن نپرداخته اند بپردازیم، سیاست و اقتصاد و جنگ و ارتباط بین آنها موضوع مهمی است و از سوی دیگر ارتباط بین جنگ و جامعه و بررسی موضوعات مرتبط با دفاع مقدس در اولویت فعالیت پژوهشی این پژوهشگاه قرار دارد.

وی تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم پیوند مناسبی بین مسائل گذشته و دفاع هشت ساله شجاعانه و مدبرانه و مظلومانه برای وضعیت حال و آینده برقرار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج