۹۳۴۴۱۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

چشمی: به داور خسته نباشید می‌گویم

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش گل دوم را روی بدشانسی از سپاهان دریافت کرد.

خبرگزاری ایسنا: روزبه چشمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی تیمش برابر سپاهان بیان کرد:‌ کمترین حق ما در این بازی سه امتیاز بود.

خیلی خوب بازی کردیم. فکر نمی‌کنم تیمی بتواند در اصفهان و در این زمین به سپاهان فشار بیاورد. بعد از گل اولی که خوردیم، کل بازی دست ما بود. جلو هم افتادیم ولی باز هم روی بدشانسی در دقایق پایانی گل مساوی را خوردیم.

او ادامه داد: تیم ما تیم قابل احترامی است. هم فوتبال بازی می‌کند و هم نتیجه می‌گیرد. فکر می‌کنم اگر بتوانیم همین‌طوری ادامه دهیم، اتفاقات خوبی رخ بدهد. ما یک گل ساده خوردیم و می‌توانستیم آن گل را دریافت نکنیم. در آن دقیقه فشار بازی باعث شد گل دوم را بخوریم و به خاطر همین کمی عصبی بودم.

بازیکن استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا عارف غلامی در این بازی تمرکزش را از دست داده بود هم بیان کرد: فکر می‌کنم غلامی در تیم ملی امید هم حضور دارد و تجربه کافی دارد ولی کمی در شرایط جوی تماشاگران اشتباهات اتفاق می‌افتد. او بازیکن باتجربه‌ای است ولی شاید این بازی کمی برایش حساس بود. فکر می‌کنم او عملکرد خوبی داشت.

او درباره اینکه یکی از بازیکنان نساجی گفته بود "زمانی من در استقلال بودم چشمی هفت سنگ بازی می‌کرد" هم، گفت:این را آقای نظری گفته است؟ من نمی‌خواستم این موضوع را کش بدهم، فقط یک جمله می‌گویم که بازی خیلی روند خوبی داشت و دو تیم داشتند فوتبال بازی می‌کردند. یک مقدار که از جو عادی‌تان خارج شوید، به زمین می‌روید این سمت و آن سمت زمین خطا می‌کنید، مقداری سر و صدا می‌کنید. باز هم به او خسته نباشید می‌گویم، او بزرگ‌تر از من است. حالا اگر حرفی زدم یا نزدم از او عذرخواهی می‌کنم.

چشمی درباره داوری هم، گفت: به داور خسته نباشید می‌گویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داور اگه داور بود الان با 4-5 تا اخراجی از تیمتون 3-0 بازنده بودید...(تا حالا اینقدر وحشی ندیده بودم استقلالو... وریا غفوری عامل تنش تو زمین بود و باید سریع اخراج میشد) متاسفم برای داور ترسو

    • مسعود. الف

      به داور بازیتون با تراکتور هم خسته نباشید گفتی؟!!! خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج