۹۳۴۴۸۱
۱۸ نظر
۵۰۰۸
۱۸ نظر
۵۰۰۸
پ

بازی استقلال و سپاهان، بیرون زمین ادامه دارد

مطابق انتظار بازی استقلال و سپاهان جنجالی از آب در آمد.

برترین‌ها: مطابق انتظار بازی استقلال و سپاهان جنجالی از آب در آمد.

تیم فوتبال استقلال که تا دقیقه ۹۵ بازی با سپاهان از حریفش پیش بود، با دریافت گل مساوی برد و صدرنشینی لیگ را با هم از دست داد.

در این بازی که در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر و با قضاوت محمدحسین زاهدی فر برگزار شد، «گئورکی ولسیانی» (۱۴) و امید نورافکن (۹۵) برای سپاهان و مهدی قائدی (۵۷) و شیخ دیاباته (۷۹) برای استقلال گلزنی کردند.

جنجالی ترین صحنه این بازی در دقیقه ۵۱ رقم خورد. کرنر ارسالی تیم استقلال روی هوا به دست کی روش استنلی مهاجم سپاهان خورد که برای کمک به خط دفاعی تیمش عقب کشیده بود. داور این صحنه را پنالتی ندانست و رای به ادامه بازی داد.

همین مسئله اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان استقلال را در پی داشت و بازی سه دقیقه متوقف شد.

بازی استقلال و سپاهان، بیرون زمین ادامه دارد

بخش رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال بلافاصله پس از رخ دادن این اتفاق جنجالی، واکنش نشان داد و با انتشار لحظه برخورد توپ به دست کی‌روش استنلی و با جمله کوتاه «واضح‌ترین پنالتی دنیا» به توضیح این صحنه بسنده کرد.

استراماچونی پس از تساوی، در مورد اعتراض‌هایش به داور مسابقه گفت: در آن صحنه خیلی عصبانی بودم به خاطر توضیحاتی که داور در آن صحنه به من داد شاید بتوانم بپذیرم که داور صحنه را ندیده و دیدش بسته بود و محوطه جریمه شلوغ بوده است، اما برایم قابل قبول نیست که هیچکدام از ۵ داور دیگر آن صحنه را ندیده باشند عکس‌العمل من به خاطر این بود که ۶ داور مسابقه آن صحنه پنالتی را ندیده بودند ما استقلال هستیم یکی از بهترین و مهمترین باشگاه‌های اسیا.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد اینکه سپاهانی ها معتقد بودند پنالتی این تیم گرفته نشده، خاطر نشان کرد: من در نشست خبری هم گفتم صحنه سپاهان هم می‌توانست یک پنالتی باشد البته پنالتی ما پنالتی‌تر بود و با این حال داور باید هر دو پنالتی را می‌گرفت.

بازی استقلال و سپاهان، بیرون زمین ادامه دارد

امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان درباره به هم خوردن تمرکز تیمش پس از دریافت دو گل از استقلال بیان کرد: من این موضوع را قبول دارم. به نظرم کاش داور آن صحنه پنالتی را می‌گرفت تا تمرکز تیمی ما به هم نمی‌ریخت. بعد از آن صحنه اتفاقات دیگری افتاد که داور به راحتی از آن گذشت.

شاید من اشتباه می‌کنم و باید فیلم را ببینیم ولی در صحنه مشکوک ما هم فکر می‌کنم خطا داخل محوطه جریمه بود که بیرون گرفته شد. ولی بعد از آن پنالتی که می‌توانست برای استقلال می‌گرفت ما بیشتر ضرر کردیم. ما نباید دروغ بگوییم.

بازی استقلال و سپاهان، بیرون زمین ادامه دارد

وی ادامه داد: یک چیزی را بگویم که شاید هیچکس به آن توجه نکند. آن‌ها وقتی گل زدند، خصوصا گل دوم، یکی از بازیکنان سپاهان که به تیم استقلال رفت چه حرکتی نشان داد ولی امید نورافکن وقتی گل زد رفت و معذرت خواهی کرد. رفتارها را می‌بینید؟ این برگ برنده ماست. ان‌شاءالله استقلال راجع به رفتارهای خودشان هم بیانیه بدهند. آن‌ها حرکات خیلی بدی کردند که ان‌شاءالله خودشان ببینند.


صحنه مشکوک پنالتی برای استقلال مقابل سپاهان

بازی استقلال و سپاهان، بیرون زمین ادامه دارد

سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال در خصوص صحنه‌ مشکوک به پنالتی دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت: در محوطه جریمه توپ به صورت واضح به دست کی‌روش برخورد کرد و یک پنالتی اتفاق افتاد. تعجب می‌کنم چطور داور این صحنه را ندید.

وی در خصوص خطای میلیچ روی رضا میرزایی بیان داشت: این صحنه پشت محوطه جریمه بود و داور به درستی در آن صحنه قضاوت کرد و خطای پنالتی نگرفت.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری نیز درباره قضاوت محمد حسین زاهدی‌فر در دیدار استقلال و سپاهان اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم به کمیته داروان انتقاد کنم که برای بازی حساس استقلال و سپاهان، زاهدی‌فر را به عنوان داور انتخاب کرد. او پارسال هم در همین دیدار یک گل سالم استقلال را مردود اعلام کرد و نشان داد که عملکرد ضعیفی دارد.

وی افزود: داور در دیدار استقلال و سپاهان در دقیقه ۵۰ روی حرکتی که کی‌روش استنلی انجام داد و توپ را با دست زد، باید اعلام خطای پنالتی می‌کرد. کی‌روش با زیرکی خاصی دستش را عقب کشید که وانمود کند خطای هند انجام نداده است، اما خطا اتفاق افتاد و باید برای استقلال اعلام پنالتی می‌شد.

این دیدار حساس آنقدر حاشیه داشت که تصویربرداران تلویزیون هم از بعضی از صحنه‌ها جا ماندند.

در تصویری که مشاهده می کنید زاهدی فر داور دیدار با کارت قرمز، سباستین لتو دستیار استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال را از زمین اخراج کرده است اما این صحنه در هیاهوی بازی از دید تصویربرداران تلویزیونی پنهان ماند.

بازی استقلال و سپاهان، بیرون زمین ادامه دارد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیر مافیای سر تیم مارو برید

      پاسخ ها

      • علی

        استقلالیها دیگه شلوغش نکن نتونستن بردو حفظ کنن .
        دهوری اشتباهش مساوی بود یه پنالتی برا هر دو تیم

      • reza_dodangeh

        همونجوری کل ۳ تا لیگ برترتون (استقلال)و با امیر مافیا دارین،و اون موقع سر بقیه تیما رو می بردین مشکلی نبود...!!!؟؟؟

      • ناشناس

        این امیر که تا دیروز براتون قهرمانی آورده بود و تاج سرتون بود چی شد گسکم الان مافیا شده! ولش کن مهم تونلی بود که کاپیتان در دقیقه پایانی زد!

    • ایوب کرمی

      سلام خسته نباشیدنظری ندارم

    • اس اس

      زاهدی فر باید یک عینک تخته ای باید برایش بگیرن او می خواهد تیم لنگ رو قهرمان کند

    • hadi

      خیالتان جمع پرسپولیس میاد صدر جدول و همه را میبلعد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیزی که میبلعد یه چیز دیگه س عزیزم . زودتر ببلعد تا دیر نشود .

      • بدون نام

        زارت

      • بدون نام

        ای جرپ

    • هوادار

      داور خوب باید در صحنه های مهم خودشو نشون بده وگرنه صحنه های آسان را همه و همه میتونن سوت بزنن، داوری افتضاح، دو امتیاز از استقلال گرفتند هم پنالتی، هم گل دوم سپاهان وقتی توپ ارسال شد پشت محوطه اونی که سر به سر زد از آفساید اومد، متأسفم واسه کمیته داوران و وجدان داوران این مسابقه.

    • momo

      چطور وقتی پرپولیسیا میگن گروهبان مافیاست. تو اسمونا میپرین که استقلالیه و مال شماست. حالا که خوردین دردتون گرفت

    • بینام

      استقلال نشان داد هنوز فوتبال اروپایی بازی می کند ومربی استرو ماچونی بهترین تاکتیک در زمین پیاده می کند دورد بر شرفتان بازیکنان با. غیرت از همه بیشتر وزیر و تاج وساکت خوشحال شدند که. زاهدی فر داور پنالتی نگرفت. داور هم الحق وانصاف ماموریتش را خوب انجام داد امیدوارم امشب با وجدانی که نداری خوابت ببرد زاهدی فر توهم دنبال رو. قهرمانی هستی. پولها آخرو عاقبتی. ندارد

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      اون صحنه برای سپاهان بیرون از هجده بود. پنالتی گرفته نشد واس استقلال. گل دوم سپاهان آفساید بود. لعنت ب مافیای وزارتی و فدراسیونی برعلیه استقلال

    • بدون نام

      فکر می کردیم.نتایج و اتفاقات فقط ب ای یک تیم.خاص رقم.میخوره.
      اینطور نیست.
      امروز مهندسی لیگ را به عینه دیدبم.

    • بدون نام

      خاک بر سر وزیر و ناظمی و شکوری و تاج و ساکت و ممبینی و زاهدی فر و .....
      گمشید از این فوتبال که بوی تعفن تون همه جا رو برداشته.

    • بهنام محمودبان

      لعنت بر مافیای لنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ارسوت زاهدی فربوی لجن ولنگ میومد...خداازسرتقصیرت نگذره که صدرجدولوگرفتی ازاستقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج