جاباما
۹۳۴۶۴۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پرسپولیس پاسخ فیفا را درباره بودیمیر داد

باشگاه پرسپولیس لایحه دفاعی خود را درباره ادعای ۵۰۰هزار یورویی ماریو بودیمیر به کمیته انضباطی فیفا ارسال کرد.

خبرگزاری مهر: ماریو بودیمیر از طریق فیفا خواهان دریافت مطالبات قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس شده بود. مهاجم کروات نا کارآمد سرخ‌ها که عملکرد قابل قبولی در این تیم نداشت با توجه به بندهای مندرج در قرارداد و طبق آئین نامه بین المللی انتقال بازیکنان خواهان دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادش با توجه به عدم پرداخت دستمزدش در طول مدت دو ماه شد.

همین امر سبب شد بخش حقوقی و بین الملل باشگاه پرسپولیس در هفته گذشته اقدام به تهیه مستندات برای ارسال لایحه دفاعی به فیفا کند.

سرخپوشان در پاسخ به ادعای بودیمیر به فیفا اعلام کرد این مهاجم حاضر به دریافت دستمزد خود در ایران نشد تا پس از سفر به کرواسی، قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

ماریو بودیمیر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته با عقد قرادادی یک و نیم ساله به ارزش ۵۰۰هزار یورو به پرسپولیس آمد اما در انتهای فصل از این تیم جدا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • parsa

      ما میگفتیم دولت جانبداری میکنه کسی زیر بار نمی رفت .. حالا تو قضیه برانکو و طلبش از لنگ و رایزنی سفیر جمهوری اسلامی محرز شد. تمام ارکان دولت از ریئس جمهور و وزیر ورزش و وزارت خارجه در تبرئه لنگ از پرونده طارمی و ریزه اسپور چقد دخالت داشتند ؟ چقد جانبداری و حمایت وزارت ورزش و فدراسیون در قهرمانی تیم لنگ و صعود به فینال آسیا دخیل بود ؟ حالا هم لنگیا نگران نباشید بازم پرونده بودمیر به ناحق حل میشه تا ضرری به لنگ شما نرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج