۹۳۴۶۶۲
۹ نظر
۵۱۵۰
۹ نظر
۵۱۵۰
پ

پیگیری گران‌فروشی و تخلف در بازار لوازم یدکی

رییس اتاق اصناف تهران از آغاز بررسی تخلف و گران فروشی در لوازم و تجهیزات یدکی خودرو از روز گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: رییس اتاق اصناف تهران از آغاز بررسی تخلف و گران فروشی در لوازم و تجهیزات یدکی خودرو از روز گذشته خبر داد.

قاسم نوده فراهانی در خصوص بازار لوازم یدکی خودرو و اضافه شدن قیمت‌ها در این صنف و چگونگی نظارت اتاق اصناف بر گرانی اظهار داشت: ما یک نظارت، بازرسی مستقل و یک گشت مشترک بین اصناف، سازمان صمت و سازمان تعزیرات داریم. اینکه گفته می‌شود قیمت‌ها تغییر کرده است، درست نیست و کسی نمی‌تواند قیمت را خودسرانه تغییر دهد. اینکه بنزین گران شده است و این موضوع روی هر صنفی تاثیر بگذارد، قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: اکثر جابجایی‌ها با گازوئیل است که با کامیون و وسایل بین شهری جابجا می‌شوند. خیلی کم پیش می‌آید جابجایی با وانت بار انجام شود. بعضی از وانت بارها اعتراضی که در روزهای اول داشتند بحق بود و سهمیه بنزین‌شان نیز روز چهارشنبه اضافه شد.

وی ادامه داد: اگر فردی با وانت، بارش را به مقصد می‌فرستد، نباید بگوید به خاطر گرانی بنزین، اجناس هم گران شده است، مردم این حرف‌ها را می‌پذیرند. مردم ما می‌دانند که بنزین گران شده است و این‌‌گونه دلایل غیرقابل قبول برای گران کردن اجناس درست نیست و به دور از انصاف و وجدان است.

فراهانی با بیان اینکه باید قبول کنیم که در هر صنفی تعداد محدودی متخلف وجود دارد و اصناف هم از این قائده مستثنی نیست، افزود: از روز گذشته برای لوازم یدکی بازرسی گذاشته‌ایم تا تخلفات را به ما گزارش دهند و برخورد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: هر کسی دلایل افزایش قیمت صنف خودش را به ما ارائه کرد و درخواست گران کردن اجناسش را داشت، در کمیته اتاق بررسی می‌کنیم و اگر بحق باشد عمل خواهیم کرد.

رئیس اتاق اصناف در پایان گفت: مردم خودشان نباید اجازه بدهند، از سوی یک واحد صنفی، کسبه، فروشنده و راننده و... به حقشان تجاوز شود. هر جا تخلف و گران فروشی می‌بینند به ۱۲۴ اعلام و از طریق کد رهگیری نتیجه شکایات را پیگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سفیدکوه

      این رییس اتاق اصناف یاخودشو به خواب زده یا مردم رو دروغگو فرض می کنه. آقا همه اقلام چه مصرفی چه غیرمصرفی گرون شده اون شما ميگفت اصلاً قیمتها تغییر نکرده. به خداوند متعال قسم تو دروغگویی نه مردم.

    • وطنم پاره تنم

      124هم جواب نمیده

    • بدون نام

      کدوم پیگیری قیمتها جوری در حال افزایش هست که هر ساله دوبرابر میشود مگر گرانیها برای مسولین مشکل ایجاد میکند که جلوی اون بگیرند

    • بدون نام

      مردم خودشان اجازه ندهند !!!!!!مگه مردم خودشان اجازه میدهند !!!!!فضانورد آگه مردم خودشون اقدام بکنند پس شما و امثال شما چه کاره اید که مفت مفت حقوق می گیرید و لم میدید مفت خورها! !!!!!

    • سجاد

      چقدر دروغ؟؟ بسع دیگه

    • بدون نام

      اول برو یقه سایپا و ایران خودرو رو بگیر که بدون دلیل و دیوانه وار قیمت رو بردن بالا

    • بدون نام

      آقای نوده فراهانی اگه راست میگی جلوی تا افزایش قیمت لوازم یدکی رو بگیر تا الکی قیمت ماشین نره بالا سمند سی و پنج میلیونی قیمتش رفته صد میلیون چه بهونه ای برای این دارید؟

    • بدون نام

      خودتون عرضه ندارید جلو افزایش قیمتها بگیرید بعدش میگید مردم وقتی پراید میشه 52میلیون باید قطعاتش هم گران بشه این حرفای شندر غاز هم واسه خودت خوبه
      اگه عرضه دارید خودتون برید جلو افزایش قیمت پراید و قطعاتش بگیرید
      مردم اومدند از حقشون دفاع کنند و میدانستند که این بلاها سرشون میاد ولی کسی جوابگو نبود

    • اریا

      ای بابا رفتیم نمایندگی رسمی ایرانخودرو همون روز اول جنسشویانمیفروخت یا ۲۵درصد گذاشته بودروش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج