۹۳۴۷۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شیخ‌ویسی:‌ای کاش با تراکتور بازی می‌کردیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: ای کاش بازی با تراکتور انجام می‌شد چرا که فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل این تیم نتیجه خوبی بگیریم.

خبرگزاری فارس: وحید شیخ‌ویسی اظهار داشت: وضعیت پیکان با توجه به نتایجی که در هفته‌های اخیر گرفتیم خوب است. در ۳ هفته اخیر لیگ ما هفت امتیاز گرفتیم اما ۲ بازی عقب‌افتاده داریم که این کار را سخت می‌کند. ای کاش بازی مقابل تراکتور انجام می‌شد چرا که به نظر هوا بد نبود اما مسئولان تصمیم‌گیرنده نظر دیگری داشتند و بازی عقب افتاد. فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل تراکتور نتیجه خوبی بگیریم اما این بازی به عقب افتاد.

وی درخصوص اینکه ۲ بازی عقب افتاده تیم پیکان فشار زیادی به این تیم وارد خواهد کرد، افزود: قطعا این دو بازی به ما فشار می‌آورد چرا که تا ۶ دی ماه هر ۴ روز یکبار بازی می‌کنیم و مطمئنا باز‌ی‌های عقب افتاده بین این بازی‌ها برگزار نخواهد شد. احتمالا از تعطیلات نیم فصل ما کم می‌شود و باید این ۲ بازی را در آن تاریخ برگزار کنیم.

دروازه‌بان پیکان درباره بازی‌های سخت این تیم که پیش روی آنهاست خاطرنشان کرد: واقعا دیدارهای خیلی سختی در پیش داریم اما تا همینجا بد کار نکردیم. در بازی با سپاهان در جام حذفی حق ما باخت نبود و حتی مسئولان سپاهان هم همین نظر را داشتند. آنها با یک گل آفساید ما را شکست دادند و به گونه‌ای تصمیم گرفته شد که بازنده شدیم. با این همه شرایط خوبی داریم و می‌توانیم این یک ماه وحشتناک را پشت سر بگذاریم.

شیخ‌ویسی درخصوص نتیجه‌گیری پیکان تا اینجای لیگ گفت: شما ببینید که تیم‌های دیگر چطور بسته شده‌اند و ما را با آنها مقایسه کنید. مغانلو از لیگ یک و به عنوان آقای گل به پیکان آمده اما تیم‌های دیگر چه هزینه‌های کلانی کردند. ما جوان‌گرایی کردیم و پیکان یک تیم بازیکن‌ساز است. در این تیم بازیکن اسم و رسم‌داری وجود ندارد اما با همین شرایط هم نتایج خوبی گرفته‌ایم. قبول دارم که بالا و پایین زیاد داشتیم و یک سکته بین نتایجمان بوجود آمد اما با وضعیتی که ما داریم نتیجه‌گیریمان خیلی هم بد نبوده است.

وی درباره بازی این هفته مقابل نفت آبادان هم خاطرنشان کرد: نفت آبادان از سال گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته و یکی از تیم‌هایی است که بهترین بازی را انجام می‌دهد. با این همه ما هم خط حمله خیلی خوبی داریم و صددرصد برای پیروزی به آبادان می‌رویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج