۹۳۴۷۸
۲ نظر
۵۰۳۹
۲ نظر
۵۰۳۹
پ

ایده‌های نوروزی: تزئین تخم مرغ بدون رنگ

شاید تاکنون برای تزئین تخم‌مرغ سفره هفت سین همیشه از رنگ استفاده کرده باشید. اما ما در این مطلب ۵ ایده زیبا به شما آموزش می دهیم تا بدون هر گونه رنگی، تخم‌مرغ های زیبا درست کنید.

ایده‌های نوروزی: تزئین تخم مرغ بدون رنگ


برترین ها: شاید تاکنون برای تزئین تخم‌مرغ سفره هفت سین همیشه از رنگ استفاده کرده باشید. اما ما در این مطلب 5 ایده زیبا به شما آموزش می دهیم تا بدون هر گونه رنگی، تخم‌مرغ های زیبا درست کنید.

جوجه پر طلایی

این ایده بسیار آسان است. برای ساخت پای جوجه ها، یک عدد گلبرگ 6 پر فومی درست کنید. آن را از وسط دونیم کنید تا سه انگشت برای پای جوجه درست شود. سپس آن را با چسب حرارتی به پایین تخم‌مرغ بچسبانید. برای تهیه نوک جوجه هم از همان فوم یک مثلت کوچک برش دهید. چشمان جوجه را نیز با ماژیک روی بدنه تخم‌مرغ بکشید. با پرهای رنگی، برای جوجه طلایی خودتان بال بگذارید و با چسب حرارتی آن را به پشت تخم‌مرغ بچسبانید. این تخم‌مرغ ها برای کودکان بسیار جالب توجه خواهند بود.

ایده‌های نوروزی: تزئین تخم مرغ بدون رنگ

رنگین کمان نخی

از یک طرف تخم‌مرغ شروع کنید به چسباندن نخ های رنگی به بدنه. برای این منظور باید از چسب حرارتی استفاده کنید. در ضمن، هر دور نخی که روی تخم‌مرغ می چسبانید را با انگشت کمی فشار دهید تا در جای خود محکم شود. با دقت و سلیقه و بدون اینکه چسب از لای نخ ها بیرون بزند این کار را انجام دهید تا در انتها، تخم‌مرغ های رنگی زیبا و تمیز داشته باشید.

ایده‌های نوروزی: تزئین تخم مرغ بدون رنگ

بوم تخم‌مرغی

اگر در نقاشی و کشیدن طرح های ظریف استعداد و دستی دارید، می توانید با کمک ماژیک هایی که پاک نمی شوند، هر نقش و نگاری که دوست دارید را روی تخم‌مرغ پیاده کنید. باید توجه داشته باشید که هر بخش از طرح خود را که می کشید صبر کنید تا جوهر ماژیک روی تخم‌مرغ خشک شود و سپس سراغ بخش دیگر بروید. این کار باعث می شود تا زحمت های شما هدر نرود.

ایده‌های نوروزی: تزئین تخم مرغ بدون رنگ

دکمه دوزی

دکمه های رنگی نیز برای تزئین تخم‌مرغ سفره هفت سین گزینه های خوبی هستند. با انتخاب چندین دکمه در اندازه و رنگ های مختلف می توانید تخم‌مرغ هایی جالب و متفاوت تزئین کنید.

ایده‌های نوروزی: تزئین تخم مرغ بدون رنگ

روکش پارچه ای

این گزینه شاید برای خانم های خیاطی که یک عالمه خرده پارچه اضافه دارند، جالب توجه باشد. با تکه های ریز پارچه های رنگی و زیبا، می توانید تخم مرغ های سفره هفت‌سین خود را تزئین کنید. برای این منظور، پارچه ها را به نوارهای باریک برش دهید و آنها را با چسب به تخم‌مرغ بچسبانید. یکی از روش های بهتر، استفاده از چسب دوطرفه است.

ایده‌های نوروزی: تزئین تخم مرغ بدون رنگ

تخم‌مرغ خال‌خالی

برای ساخت این تخم‌مرغ باید چسب های اکلیکی رنگی را با کمک پانچ به صورت دایره های کوچک برش دهید. سپس روی تخم‌مرغ بچسبانید. اگر چسب اکیلی پیدا نکردید. خودتان دایره هایی از چسب روی تخم‌مرغ بگذارید و روی آن اکلیل بریزید. یا حتی می توانید با چسب های اکلیلی موجود در فروشگاه های نوشت افزار نیز این کار را انجام دهید.


ایده‌های نوروزی: تزئین تخم مرغ بدون رنگ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارسلان

      ینی اینقد مطلب کم دارین؟!!!!
      یه مطلب راجع به پماد آلفا و یه مطلب هم راجع به کبد چرب خواسته بودم اگه امکانش هست لطف کنید تهیه فرمایید!

    • مامان لیلا

      خیلی خوشگل بودن انشالله برای عید سال بعد.
      دستتون درد نکنه قربونتون بشم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج