۹۳۴۸۳۸
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

باورنکردنی؛ رونالدو جلوی پیروزی تیمش را گرفت!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس هنوز با روزهای اوج خود فاصله دارد.

ورزش سه: عصر امروز یوونتوس در دیداری دشوار و در شرایطی که برای حفظ صدر جدول به سه امتیاز نیاز داشت، مقابل ساسولو با نتیجه ۲-۲ متوقف شد و برتری اینتر مقابل اسپال باعث شد صدر جدول به شاگردان آنتونیو کونته برسد. در رقم خوردن این نتیجه رونالدو نیز تاثیرگذار بود.

کریستیانو رونالدو بعد از چند هفته ناکامی در گلزنی، در اواسط نیمه دوم و از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد تا به این روند نامطلوب پایان دهد، اما در دقایق پایانی اتفاق عجیبی برای ستاره پرتغالی رخ داد که در بین کاربران شبکه های اجتماعی بسیار خبرساز شده است.

باورنکردنی؛ رونالدو جلوی پیروزی تیمش را گرفت!

باورنکردنی؛ رونالدو جلوی پیروزی تیمش را گرفت!

در دقایقی که یوونتوس به شدت به دنبال زدن گل سوم بود، در یک صحنه پائولو دیبالا درون محوطه جریمه ساسولو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی دروازه حریف را تهدید کرد. در حالیکه به نظر می رسید توپ در آستانه ورود به دروازه ساسولو است، جایگیری بد کریستیانو رونالدو باعث شد توپ به او برخورد کند و همین اتفاق دروازه ساسولو را بسته نگه داشت.

خود کریستیانو رونالدو نیز از رخ دادن این اتفاق شوکه شده بود و ناراحتی به وضوح در چهره این بازیکن پیدا بود. در ادامه نیز یوونتوس نتوانست گل سوم را به ثمر برساند و اینگونه دو امتیاز حساس از دست رفت. کریستیانو رونالدو در این فصل در شانزده بازی تنها موفق به زدن هفت گل شده که این روند فاصله قابل توجهی با آمار همیشگی او دارد و باید دید آیا رونالدو در ادامه فصل موفق به بازگشت به روزهای اوج خود خواهد شد یا خیر.

باورنکردنی؛ رونالدو جلوی پیروزی تیمش را گرفت!

باورنکردنی؛ رونالدو جلوی پیروزی تیمش را گرفت!

باورنکردنی؛ رونالدو جلوی پیروزی تیمش را گرفت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداحافظ رونالدو

    • بدون نام

      همون هفت گل هم پنالتی بوده

    • بدون نام

      زیاد سابقه داشته که این خودخواه احمق جلوی گلزنی رقیباش رو تو تیم گرفته مثل درگیری ها و حسادت هاش به گرت بیل و هیگواین تو زغال مادرید حکومتی

    • بدون نام

      این بی مغز مفت خور تجاوزی الکلی رو با کینگ مسی فرازمینی مقایسه کردن یعنی توهین به شعور خود اون فرد

      پاسخ ها

      • احمد حیدری

        فسی کتوله هورمونی اسرائیلی در بازی بزرگ گم وابسته به بارسا بی افتخار ملی بیشرف حیفه جز صد بازیکنه الان هم باشه چه برسه به تاریخ

    • بدون نام

      چه ربطی داره .تیترتون فقط برای خراب کردن سلطان بود .با اون تیتر برای لوله زدید هه مدیریت این رسانه هم پنالسلونایی ازای دراومد

    • احمد حیدری

      کریس رونالدو با پنج لیگ قهرمانان اروپا اقای گل لیگ قهرمانان اروپا بهترین پاسور لیگ قهرمانان اروپا و بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا مراحل حذفی و بیشترین گل زده به تیم های قدر بایرن یوه سیتی اتلتیکو دورتمند( (2)بهترین گلزن تاریخ جام ملتهای اروپا و بردن پرتغال بی افتخار رده هشتمی به فینال اونم سه بار و گرفتن جام ملتها و لیگ ملتها و سومی جام جهانی( ۳)زدن ۱۱۸ گل در لیگ دشوار و قدرتی انگلستان و گرفتن کفش طلا توپ طلا بهترین بازیکنه لیگ وووگرفتن چهار لیگ برتر ( ۴)انتقال قرن به رئال مادرید گرفتن سه لالیگا چهار لیگ قهرمانان اروپا بعد ۹سال برای رئال ۴ توپ طلا ۴ کفش طلا سه بار بهترین بازیکنه اروپا که در تاریخ اوله بهترین گلزن و پاسور تاریخ کهکشانیها ک بهترین گلزن قرن ۲۱ (۵)رفتن به یوه در سن ۳۵ سالگی و تبدیل به گرانترین بازیکنه تاریخ یوه ک بهترین بازیکنه لیگ بسته سری آ در سال اول (6)بهترین گلزن تاریخ پرتغال بهترین گلزن ملی تاریخ اروپا و ده گل تا شکستن رکورد دایی و جهان بیشترین گل با ضربه سر ۱۶۰ ایستگاهیی ۵۶ قیچی به بوفون شوت پنجا متری به پورتو و گرفتن جایزه پوشکاش و زدن ۷۲۰ گل تا سن ۳۵ سالگی هر کسی در تاریخ با کریس رونالدو بهترین کاملترین و باثباتترین بازیکنه تاریخ مقایسه شود محکوم به فناست عقده بدبینی تعصب زشت حسودی رو کنار بزارید و با پاکترین سلام عشق با این فوق اعجوبه افسانه ای آشتی کنید چون هر کدوم از بازیکنان بزرگ جهان نقطه ضعفی دارد یکی افتخار ملی نداره و در بازیهای بزرگ اروپایی گمه یکی لیگ قهرمانان نداره و سه سال در اوج بود یکی تکنیک ناب و جادویی داره وله دواران اوجش کم بوده ولی تنها کریسه که ۱۷ سال تمام قمری در اوج بوده و هیچ نقطه ضعفی در کارنامه سفید فوتبالیش نیست لا حول ولا قوته الا بالله العلی سید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول دمت گرم همه رو خوب اومدی..آقای حیدری..فقط کریس یه اشتباه تو زندگیش کرد این بود ک نباید میرفت ب لیگ ایتالیا

      • سهیل سهیلی ی استقلالی.کرمانشاه

        آره خداییش باید با رعال مادرید خداحافظی میکرد! ولی خب کریستیانو رونالدو چ بخوایم چ نخوایم از روزی ک بازی فوتبال شروع شده تا روز قیامت بهترین و کامل ترین بازیکنه و نفر دوم با اختلاف خیلی زیاد پله برزیلی هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج