۹۳۴۸۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ساری: از مغزمان استفاده نکردیم!

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است شاگردانش در بازی با ساسولو تمرکز لازم را نداشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم: مائوریتزیو ساری که شاگردانش بعدازظهر امروز (یکشنبه) با ارائه نمایشی نسبتاً ضعیف در دیداری خانگی مقابل ساسولو تن به تساوی ۲-۲ دادند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: پس از بازی تنها ۳۰ ثانیه با بازیکنانم صحبت کردم.

ما عملکرد بدی از خود ارائه نکردیم اما فضاهای زیادی را در اختیار حریف گذاشتیم، توپ‌ را خیلی راحت از دست دادیم و از مغزمان استفاده نکردیم. در نیمه دوم اوضاع بهتر بود اما به نظر می‌رسید که در نیمه اول تمرکز لازم را نداشتیم.

ساری: از مغزمان استفاده نکردیم!

وی افزود: ما چند اشتباه احمقانه مرتکب شدیم و روی یکی از گل‌ها در برگشت به زمین خودی و تعقیب بازیکن ساسولو کُند عمل کردیم. ما همچنین در بازیسازی کُند بودیم و هافبک‌های‌مان پرتحرک نبودند. به نظرم این به خاطر این بود که ما بعد از دو بازی پراسترس پا به این دیدار گذاشته بودیم که شارژ مجدد باتری‌ها کار آسانی نبود. ما در این دیدار از روح و مغزمان به خوبی استفاده نکردیم. در دقایق پایانی بازی تیم واکنش خوبی از خود نشان داد و حتی می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی یوونتوس همچنین در خصوص بیرون کشیدن ایگواین از بازی در دقایق پایانی و فرستادن آرون رمزی به زمین اظهار داشت: ما با وجود رونالدو، دیبالا و ایگواین موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و توپ را بهتر پاسکاری کردیم، اما هدفم از آوردن رمزی به زمین، استحکام بخشیدن بیشتر به تیم بود.

ساری در پایان خاطرنشان کرد: ما یک سری اشتباه باورنکردنی مرتکب شدیم، از پاس رو به عقب بد تا کوبیدن توپ به بازیکن ساسولو. وقتی تمرکز کامل نداشته باشید، چنین اشتباهات احمقانه‌ای هم می‌تواند رخ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج