جاباما
۹۳۴۸۷۱
۱۸ نظر
۵۰۰۲
۱۸ نظر
۵۰۰۲
پ

باشگاه استقلال: تصمیم زاهدی‌فر تخلف بود نه اشتباه

باشگاه استقلال با ارسال شکواییه‌ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال به طور رسمی از «محمد حسین زاهدی فر» داور دیدار این تیم برابر سپاهان اصفهان شکایت کرد و تصمیم وی درباره اعلام نکردن پنالتی به سود استقلال را «تخلف» خواند.

خبرگزاری ایرنا: باشگاه استقلال با ارسال شکواییه‌ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال به طور رسمی از «محمد حسین زاهدی فر» داور دیدار این تیم برابر سپاهان اصفهان شکایت کرد و تصمیم وی درباره اعلام نکردن پنالتی به سود استقلال را «تخلف» خواند.

تیم فوتبال استقلال در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل سپاهان اصفهان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

استقلالی‌ها معتقد هستند «محمدحسین زاهدی‌فر» در این بازی قضاوت ضعیفی داشت و عامل اصلی تساوی آبی‌پوشان در این مصاف بیرون از خانه بود.

آنها بر این باور هستند که داور مسابقه در چندین صحنه مانند اعلام نکردن پنالتی به واسطه خطای هَند «کی‌روش استنلی» و گل دوم سپاهان که در موقعیت مشکوک آفساید به ثمر رسید، اشتباه کرده است.

باشگاه استقلال: تصمیم زاهدی‌فر تخلف بود نه اشتباه

باشگاه استقلال امروز با ارسال شکواییه‌ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال به صورت رسمی از «محمد حسین زاهدی‌فر» شکایت کرد.

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با تایید این خبر اظهار داشت: بله این کار را انجام دادیم و با قدرت آن را پیگیری کرده و از حقوق باشگاه استقلال کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: اشتباهاتی که در دیدار سپاهان و استقلال رخ داد برای هیچ‌کدام از اهالی فوتبال قابل درک نیست. بدون اغراق می‌توانم بگویم پس از پایان بازی استقلال و سپاهان بیش از ۱۰۰ بار صحنه خطای کی‌روش استنلی را تماشا کردم و هر بار تعجبم بیشتر از این شد که چرا زاهدی‌فر خطای پنالتی به این واضحی را اعلام نکرد.

فتحی تصریح کرد: مگر می‌شود داور در چند متری صحنه ایستاده و این هَند را ندیده باشد؟ متاسفانه نمی‌توان اسم این کار را اشتباه داوری گذاشت بلکه یک تخلف بزرگ روی داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      گل سالم پارس جنوبی رو کمک داور نگرفت یک متر بازیکن استقلال آفسایدرو پرکرده بود اگه این تخلفه.اون هم باید تخلف باشه.

      پاسخ ها

      • آنتی کیسه

        آقای فتحی هوچی گر توجه داشته باش :

    • بدون نام

      این کارقلعه نوعی استاد مافیاایرانه چرا کیسه کشا ازاین که سه تاقهرمانی مامافیای ایران قلعه نوعی دارن حرف نمیزنن کل قهرمانی هاتون بومیده کیسه کشا

    • ابی

      حق استقلال. چهارساله خورده میشه.پرویزخان

    • بدون نام

      بسیار خوشحالم که صابون تیم سرکرده مافیا به تن این کیسه هم خورد! این آشغال ها همونایی هستند که تا پارسال، همه‌ی داوری‌های لیگ رو به نفع تیم سرورشون می‌دیدند و حتی در نبرد بین پرسپولیس و تیم سپاهان ، به خاطر گل روی امیر مافیا، حق رو به اونها می‌دادند. نوش جانتان! گوارای وجود. به پای هم پیر بشید. مافیا و کیسه!

    • بدون نام

      داور پول گرفته فوتبال کثیف

    • محسن عباسی

      سلام متاسفانه این داور بار اولش نیست برای استقلال اینطور داوری میکنه از مدیریت باشگاه تقاضای پیگیری دارم که مشخص بشه این داور یا با استقلال مشکل داره یا رشوه گرفته وگرنه خطای به این واضحی رو به قول خداداد عزیزی از کره ماه میشد
      تشخیص داد

      پاسخ ها

      • ح_ ن

        آقای زاهدی فر،اشتباه بزرگی مرتکب شده ،بایدپیگیری شود ،دل من پیرمردشکست،،قبلا استقلال خوب بازی نمی کرد،منهم ناراحت نمی شدم، ولی دراین بازی همه دیدندکه استقلال تیم برتر میدان بود ،، این قابل قبول نیست پنالتی که همه دیدند آقای داورندیده باشد ،،،اوحاظرنیست یک عذر خواهی ساده هم انجام دهد،این یعنی بی احترامی به همه ی کارشناسان وطرف داران یک تیم بزرگ است،من نمی دانم اصلا نظرات بنده در قسمت انتقادات و نظرات گذاشته مشودیانه؟؟،یک سوال من چطوری باید متوجه بشوم؟؟

      • ح_ ن

        ازاین که داوردران بازی ویابازیهای دیگربرای تیم مقابل استقلال اشتباه کرده ماخوشحال نیستیم،،یک داورباوجدان بایدکا رش رادر ست انجام دهد،،،اگرخودش صحنه ای راندبد بایدباکمکهایش مشورت کند ،پس داورچهارم برای چیه!؟،اقایان پرسپولیسی های محترم ، واقعااگرشمامدرکی داریدکه قلعه نوعی جز؛ باندمافبای فوتبال ایران است خواهشاان مدرک را ارایه کنبد،،تهمت زدن وفحش دادن اصلا کار درستی نیست،،

    • بدون نام

      ببین مافیا چقد بهش پول داده

    • بدون نام

      این آقا پارسال همین بلا را سر استقلال آورد وقتی نگاه میکنی ومیبینی پارسال اونطور وامسال دوباره تکرار شد نمیشه بگی اشتباه داوری با این کارش آدم به شک میندازه ک

    • بدون نام

      گلی که از پارس جنوبی جم خوردین و داور مردد اعلام کرد اون چی بود اشتباه یا تخلف دو تا پنالتی که براشون نگرفت چی بودن اشتباه یا تخلف

    • استقلال ۶ تایی العین

      چطور با داور آقای مرجان زاده
      بازی پارس جنوبی جم و استقلال
      ایقد داد نزدید..
      گل سالم و دوتا پنالتی واسه تیم پارس جم نگرفت.

      پاسخ ها

      • استقلالی ۴ آتیشه

        اولا اون گل سالم نظر کارشناسی بود جا هوچیگری میشستی دقیق میخوندی الان گوش دراز بازی در نمی آوردی دوما شما لنگیا که خیلی دقیق مسابقات سرورتونو میبینید بازی با پدیده ساعت چنده ؟؟؟؟؟یادم رفت

    • بدون نام

      این اقا به شعور میلیونها هوادار توهین کرده این مگه اشتباه داوریه ...هر کی اینو اشتباه داوری بخونه چیزی از فوتبال نمی دونه ...ادم صحنه رو می بینه فاصله داور و بازیکن حریف و خدایی دیونه میشه

    • بدون نام

      لنگیا برید به فکر تیم خودتون باشید تو لجن لابی پول کثیف جعل دزد بزرگ هدایتی غلط میزنین

    • بدون نام

      لنگیایی ک خودتونو جر میدین واسه داوری سرورتون با پارس اینو بدونین اگه ما یه بازی سود بردیم از داوری در عوض چندین بازی چ همین فصل چه فصل های قبل ضرر کردیم،در ضمن بازی هایی که شما بهره بردین از داوری رو اصلا نمیشه شمرد چهار فصل ک دارین با مافیا برنده میشین

    • ایرانی اصل

      بانداصفهانی هاکثیفترین وپلیدترین بانددنیاس وقلعه نوعی کثیفم که دنیافهمیده چقدافیاییه.اون رفیق لاتهای مجازی مثل یارومرادی وهانی کرده و.....هست وعکسهاش بااون ادمهای چرک موجوده.مدستی بانداصفهانیهاوقلله نوعی که فوتبال وعده زیادی ازداوران روبفسادکشیده فقط زاهدی فرنیست همه داوریهای چرک محسن قهرمانی.مسموم کردن بازیکنای تیم مقابل سکه های طلای داخل گزسکه به داوران و......دیدن ومتاسفانه اینهمه ارگانهای عریض وطویل حتی خارج ازفدراسیون مافیایی کمترین توجه راباین مواردکه داره معضل حتی امنیتی ناشی ازدرگیرکردن هواداران تیمهای تهرانی روایجادمیکنن عکس العملی نداشته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج