۹۳۴۸۷۵
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

معاون شهردار تهران:

پلیس در ترافیک، خودرو‌ها را به خط ویژه می‌فرستد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از هدایت خودروها در هنگام بروز ترافیک به سمت خطوط بی‌آرتی توسط پلیس انتقاد کرد.

ایسنا: محسن پورسید آقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در چهارمین جلسه شورای ترافیک استان تهران که در محل استانداری تهران برگزار شد، گفت: شهرداری تهران همانند گذشته کیسه‌های شن را در معابر شهر قرار داده است. همچنین تعداد زیادی ماشین‌آلات ویژه پاشیدن شن و نمک برای هنگام بارش برف خریداری شده است.

وی افزود: با خرید این ماشین‌آلات، پاشیدن شن و نمک کاملا به‌صورت مکانیزه انجام می‌شود و پمپاژ قوی در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانیم معابر را پاک‌سازی کنیم.

پلیس در ترافیک، خودرو‌ها را به خط ویژه می‌فرستد

وی درخصوص مشکلاتی که در بارش برف اخیر در شهر تهران به وجود آمد، گفت: اگر بارش برف در وسط روز اتفاق بیفتد و ترافیک در معابر شکل بگیرد، نمی‌توانیم از این دستگاه‌ها استفاده کنیم. اما اگر بارش برف در شب انجام شود می‌توانیم به راحتی با بهره‌گیری از ماشین‌آلات مکانیزه نمک‌پاشی سطح معابر را در مدت‌زمان کوتاهی انجام دهیم و معابر را پاک‌سازی کنیم. اما در بارش برف اخیر به دلیل شکل‌گیری ترافیک با توجه به بارش از صبح آن روز، نتوانستیم از این ماشین‌آلات بهره بگیریم و نمک‌پاشی به صورت دستی انجام شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برای روز سه‌شنبه پیش‌بینی بارش انجام شده است. لذا ماشین‌آلات مکانیزه را با توجه به تجربه گذشته از قبل در این معابر مستقر می‌کنیم تا در صورت بارش قبل از تشکیل ترافیک برای پاک‌سازی معابر از آن‌ها بهره بگیریم.

وی ادامه داد: در بارش برف اخیر وقتی مسیر اصلی خودروهای سواری بسته شد، پلیس آن‌ها را به سمت مسیر بی‌.آر.تی هدایت کرد به این ترتیب خط ویژه به صورت خط عادی تبدیل شد و مسیر بی‌.آر.تی نیز بسته شد. لذا مردم در این خصوص گله‌های بسیاری داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پلیس مردم را بد عادت کرده در آیت اله سعیدی راننده ها در روزهای خلوت هم به خط ویژه بی آر تی می زوند و اتوبوس ها در ترافیک گیر می افتند

    • بدون نام

      آقای رئیس حمل ونقل شما بی اطلاع هستیددروقت بدون بارندگی ماشین های شخصی درخط بی آرتی میروندوماشین پلیس هم اونجانظاره گره،می گی نه به خودت زحمت بده ساعت ها ۵ و۶ عصربیا اتوبان اماعلی،ع،مشاهده کن،تاشما مدیران بی عرضه هستید این مردم باید گله مندباشند البته مقصراصلی هم انتخاب کنندگانی هستند که اون های راانتخاب کردند وآنها هم شماهارا.علی برکت الله،

    • بدون نام

      راست میگی! اول باید مثل شما بچاپه بعد!
      اینکه زودتر ترافیک تمام بشه و از آلودگی و مصرف بنزین بیشتر جلوگیری بشه ناراحتی؟!

    • بدون نام

      تو فقط لال شو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج