جاباما
۹۳۴۸۷۶
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

دستگیری ۱۲ قاچاقچی با ۴۳۸ کیلو زعفران تقلبی

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۴۳۸ کیلو زعفران تقلبی و دستگیری ۱۲ قاچاقچی در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: سردار حسن مهری، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: در پی کشف یک بسته ۱۱ کیلویی زعفران تقلبی در اسفند ماه سال گذشته، کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص در دستور کار پلیس فرودگاه قرار گرفت.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور افزود: با تلاش همکاران در پلیس فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد و بعد از ۹ ماه اقدامات اطلاعاتی ۱۲ نفر متهم بازداشت و از آن‌ها ۴۳۸ کیلو زعفران تقلبی کشف شد.

وی در خصوص چگونگی اقدام متهمان در به فروش رساندن زعفران‌های تقلبی در بازار کشور اظهار کرد: متهمان زعفران‌های تقلبی را از کشور هند به امارات و از امارات به جنوب کشور وارد و پس از مخلوط کردن با زعفران اصلی به قصد فروش روانه بازارهای استان خراسان می‌کردند.

سردار مهری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده ۲۰ کیلوگرم زعفران تقلبی را با یک کیلوگرم زعفران اصلی مخلوط و پس از بسته‌بندی روانه بازارهای مصرفی می‌کردند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در خصوص نوع و جنس زعفران‌های تقلبی بیان کرد: مواد مکشوفه اصلا زعفران نبوده و نوعی الیاف مصنوعی با شکل ظاهری شبیه به زعفران است که غیرخوراکی بوده و مصرف انسانی ندارد.

وی تاکید کرد: از وزارت بهداشت و تمام متولیان امر خواهش داریم که به‌منظور جلوگیری از فروش هرگونه کالای خوراکی تقلبی در بازارهای مصرفی کشور که با سلامت جامعه در ارتباط است، نسبت به راستی‌آزمایی سلامت کالاهای قابل ارائه نظارت بیشتری داشته باشد.

سردار مهری با اعلام اینکه سرشبکه این باند دستگیر شده در خارج از کشور است، عنوان کرد: پیگیری برای دستگیری مجرمان از طریق پلیس اینترپل در دستور کار قرار دارد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور به تمام کسانی که قصد انجام اعمال مجرمانه خود، از مسیر هوایی و فرودگاه را دارند، هشدار داد: ماموران پلیس فرودگاه اجازه نخواهد داد منفعت‌طلبان و سودجویان اقتصاد کشور و سلامت مردم را به خطر انداخته و با آن‌ها به‌شدت برخورد می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه جنسشان را بریزید به شکمشان تا بترگند و برن به جهنم .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج