۹۳۴۹۸۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سیمئونه: اتلتیکومادرید در سال تغییر و تحول است

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید شکست تیمش مقابل بارسلونا در واندامتروپولیتانو را با توجه به شرایطی که تیمش در آن قرار دارد طبیعی می‌داند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال اتلتیکومادرید شب گذشته (یکشنبه) در دیداری خانگی از هفته پازدهم لالیگا، مقابل بارسلونا که یکی از رقبای مستقیمش در کورس قهرمانی است شکست خورد. گل دیرهنگام لیونل مسی سبب شد که دومین باخت این فصل روخی‌بلانکو رقم بخورد و این تیم به رده ششم سقوط کند. اکنون میان اتلتیکومادرید و بارسلونای صدرنشین ۶ امتیاز فاصله ایجاد شده است. با این حال دیه‌گو سیمئونه سرمربی قرمزوسفیدپوشان مادرید نگران اوضاع نیست.

سیمئونه گفت: تیم هر کاری که می‌توانست انجام داد. بازیکنان تمام کار‌هایی که خواسته شده بود را انجام دادند. اوضاع همینطور نخواهد ماند. یک بار هم توپ به جای اینکه به تیر بخورد داخل دروازه می‌رود. باید صبوری کنیم و بدانیم که تیم ما در سال گذار قرار دارد. خودم من کم‌طاقت‌ترین آدم هستم. باید تغییری قابل توجهی که در تیم‌مان ایجاد شده است را درک کنیم و بدانیم که این تیم از چه مقطعی در حال عبور است اما ما برای پیشرفت به زمان نیاز داریم. ما در تمام تورنمنت‌هایی که حضور داریم، در حال رقابت هستیم. من آنقدر قدرت و تعادل دارم که بدانم لیگ، پروسه‌ای طولانی است.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید با اشاره به گلی که لیونل مسی برای بارسلونا به ثمر رساند، افزود: او گلی فوق‌العاده زد. پشت محوطه جریمه برایش فضای زیادی ایجاد شد و وقتی که بازی اینطور باز می‌شود، او می‌تواند کارش را انجام دهد و همین اتفاق هم سرنوشت بازی را رقم زد.

روخی‌بلانکو در ۱۵ بازی‌اش در این فصل لالیگا تنها ۱۶ گل زده و این آمار پایین نگرانی سیمئونه را در پی داشته است. او در این باره هم تأکید کرد: ما نمی‌توانیم در مورد آمار و ارقام بحث کنیم. مشغول پیدا کردن راه حلی برای بهبود اوضاع هستیم اما تحقق این هدف فقط یک راه دارد و آن ایجاد موقعیت است. ژوائو فلیکس و آنخل کورئا هر دو بازی‌های بسیار خوبی ارائه کردند. فلیکس را تعویض کردم چون او هر کاری می‌توانست انجام داده و خسته شده بود. من می‌خواستم ویتولو را به زمین بفرستم. پس انجام این تعویض بهترین راه حل بود.

هواداران اتلتیکومادرید در مقطعی از مسابقه برای نشان دادن نارضایتی خود از عملکرد تیم‌شان شروع به سوت زدن کردند. سیمئونه در این باره هم گفت: به نظر من اینکه هواداران سوت می‌زدند طبیعی است. ما در معرض انتقاد هستیم. اینکه بارسلونا و رئال مادرید دارند چه کار می‌کنند برای من اهمیتی ندارد چون خودمان را با آنها مقایسه نمی‌کنم. در مورد سویا اما چرا و الان ما با سویا ۵ امتیاز فاصله داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج