۹۳۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

مرفاوی: استقلال نیاز به جذب بازیکن جدید دارد

صمد مرفاوی سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است که این تیم برای نتیجه گرفتن در سه جام نیاز به تقویت دارد.

خبرگزاری تسنیم: صمد مرفاوی در مورد وضعیت مطلوب این روزهای استقلال و نتایج خوب آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر گفت: استقلال برای رسیدن به این شرایط مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت، این تیم برای اینکه از لحاظ فنی به موقعیت فعلی برسد ضررهای زیادی دید، از جمله بازی با پرسپولیس که نتیجه‌اش مهم بود، ولی استقلال آن بازی را از دست داد. استقلال در بازی با پرسپولیس با همین سیستم دفاعی بازی کرد و البته در همان بازی نشانه‌هایی برای بهتر شدن در این تیم دیده شد.

وی ادامه داد: من آن زمان گفتم که استقلال نیاز به زمان دارد و هواداران هم باید صبور باشند، خوشبختانه استقلال الان به وضعیت مطلوبی رسیده و در فاز تدافعی و تهاجمی هم شرایط خوبی دارد. مهمترین اتفاقی که باعث شد تا استقلال به روزهای خوبی برسد، بازی با گل ریحان و فجرسپاسی در جام حذفی بود. این دو بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای به استقلال کمک کرد تا از لحاظ تاکتیکی پیشرفت کند و استقلال به دلیل شرایط بدنی خوبی که داشت هر دو حریفش را در وقت‌های تلف شده شکست داد. بعد از این دو بازی هم نتایج خوب استقلال ادامه داشت و این دو مسابقه سکوی پرتاب استقلال بود.

مرفاوی با بیان اینکه استقلال نیاز به تقویت دارد، تصریح کرد: استقلال در سه جام درگیر است و ممکن است در برخی از بازی‌ها کم بیاورد به همین دلیل نیاز به جذب بازیکن در خطوط دفاع، هافبک و حمله دارد. شما دیدید که وقتی یزدانی در بای با سپاهان مصدوم شد، این تیم با مشکل مواجه شد و اگر دانشگر روی نیمکت بود می‌توانست جای یزدانی وارد زمین شود. انتظار من از استراماچونی به عنوان یک مربی حرفه‌ای این بود که دانشگر را همراه با تیم به اصفهان ببرد، او نباید برای این بازی دانشگر را کنار می‌گذاشت چون این بازیکن در بازی با نساجی که به میدان نرفت تنبیه شده بود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال باید نیروی جدید به تیمش اضافه کند، شرایط فنی‌اش را بهتر کند و مسئله مهمتر این است که مسائل حاشیه‌ای باید از اطراف این تیم دور باشد. اگر این چیزها به نحو احسن انجام شود استقلال می‌تواند در این فصل مدعی قهرمانی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برادر مرفاوی و دوستان دلسوز
      استقلال بیشتر از بازیکن جدید
      به ثابت موندن ترکیبش احتیاج داره
      استقلال تو چند ساله فقط و فقط از تغییرات زیادش ضربه خورده
      از شما که فوتبالیست بودی بعیده...

      پاسخ ها

      • استراماچونی

        برادر جان نگفته که بازیکن کم کنه گفته باید خرید جدید انجام بده مگه نباید جای شجاعیان و محسن کریمی بازیکن اضافه بشه باید نیمکتمون قوی باشه

      • پیمان

        تیم به مدافع و مهاجم بیشتر نیاز داره

      • پیمان

        تیم به مدافع و مهاجم بیشتر نیاز داره

    • سرداران آبی

      واقعا تعجبم از اونایکه ادعای استقلالی بودن را دارن ولی وقتی دستشون کوتاه میشه شروع میکنن چرت گفتن..
      همین صمد همیشه مخالف استرا بوده و ادعا میکرد جایی نمیرسیم ... بعد از چند برد ادعا کرد مقابل تراکتور عیار استرا مشخص. میشه. .که دیدیم... باز از رو نرفت گفت شانسی. بود مقابل نفت با اون نتیجه و سپاهان هم دیدیم .... حالا که حرفی واسه گفتن نداره مگه بازیکن میخایم. .. بابا بس کن دیگ....

    • سرداران آبی

      آقای صمد خان تو را خدا بس کن ... آخه چرا همیشه درصدد تضعيف روحیه هسی ... از اول فصل تا الان گیر دادی...بعداز بردهای تیم گفتی عیار مقابل تراکتور سپاهان اونم دیدی.. دیگ دنبال چی هسی. .. مربی گری خودتم قبلا دیدیم.با بهترین بازیکنان آنموقع کاری نکردی اخراج شدید... تو رو خدا بس کن آخه شمارا میگن پیشکسوت. .؟؟؟ چون دستتون کوتاه شده باید از این حرفا بزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج