۹۳۵۰۲۳
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

رشیدی: بعید می‌دانم استقلال قهرمان شود

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است قهرمانی این تیم در لیگ برتر دور از دسترس نیست اما بعید می‌داند افتخار فتح جام، این فصل به دست آید.

ایسنا: منصور رشیدی، دروازه‌بان پیشین استقلال درباره تساوی دو تیم استقلال و سپاهان در مهم‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: تیم استقلال نسبت به بازی گذشته، هماهنگی بیشتری پیدا کرده بود و همه بازیکنان با ۹۰ دقیقه دوندگی برای پیروزی جنگیدند و مقابل تیم پرمهره و باتجربه‌ای مثل سپاهان - که عملکرد خوبی نداشت - بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

او درباره عملکرد زوج قائدی و دیاباته در خط حمله استقلال تصریح کرد: این دو بازیکن چند بازی گذشته وظیفه خود را به خوبی ایفا کرده‌اند و در مقابل سپاهان هم موقعیت‌های زیادی خلق کردند و به گل رسیدند ولی من با تصمیم سرمربی درباره تعویض قائدی موافق نیستم و معتقدم اگر حضور قائدی ادامه پیدا می‌کرد استقلال می‌توانست به نتیجه بهتری دست پیدا کند.

رشیدی همچنین درباره مصدومیت سیاوش یزدانی دفاع استقلال در میانه بازی گفت: وجود هر بازیکنی در زمین می‌تواند بر عملکرد تیم تاثیرگذار باشد و مصدومیت بازیکن جوان و دونده‌ای همچون سیاوش یزدانی مطمئنا بر نتیجه‌ای که حاصل شد تاثیرگذار بود. امیدوارم دوران مصدومیت او طولانی نشود و هرچه زودتر به تیم اضافه شود.

وی در ادامه درباره صحنه برخورد توپ به دست کیروش استنلی که مشکوک به پنالتی بود، گفت: همان طور که همه صاحب نظران هم اعلام کردند برخورد صورت گرفت و تصمیم داور اشتباه بود ولی من به عنوان یک بیننده معتقدم به غیر از آن صحنه، تیم داوری در بازی عملکرد قابل قبولی داشت.

پیشکسوت استقلال در همین حال، وضعیت فعلی این تیم را مطلوب توصیف کرد و گفت: استقلال در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب نکرده بود. این تیم پیش از شروع فصل، بازیکنان جدید و جوانی را جذب کرد که برای نمایش کیفیت خود و ایجاد هماهنگی در تیم به زمان احتیاج داشتند و به نظرم همین موضوع می‌تواند دلیل همان نتایج ضعیف باشد ولی با گذشت زمان و به خصوص در بازی‌های اخیر شرایط خیلی بهتر شده و نظم و تعادلی که سرمربی در تیم به وجود آورده یکی از دلایل موفقیت استقلال است. آقای فتحی هم به عنوان مدیر باشگاه تصمیمات خوبی گرفته و به این شکل در موفقیت تیم سهیم است.

رشیدی همچنین تاکید دارد که نظم و انسجامی که استراماچونی در استقلال به وجود آورده نه تنها به تثبیت شرایط کمک می‌کند بلکه باعث بهبود کیفیت عملکرد بازیکنان و در نهایت راهیابی آن‌ها به تیم ملی می‌شود.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با این شرایط می‌تواند به قهرمانی برسد، گفت: در ابتدای فصل حتی تصور می‌کردم استقلال نتواند به سهیمه آسیا هم دست یابد ولی در ادامه با مشاهده سرعت عمل سرمربی در بهبود شرایط و در نتیجه بازی‌های خوبی که در این چند هفته شاهد بودیم قهرمانی دور از دسترس نیست هرچند بعید می‌دانم استقلال این فصل قهرمان لیگ برتر شود. با این حال امیدوارم یکی از چهار سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از آن استقلال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ان شاالله قهرمان میشه چشمه همتون درمیاد

    • بدون نام

      ممنون بابت نظر کارشناسانه و دلسوزانه شما از اینکه امید را به تیم برگرداندی! کمی از پیشکسوتان تیمهای رقیب یاد بگیرید.

    • ساناز

      این همون نیست که توبازی ۶تایی ها دروازبان کیسه بود...که بعد از بازی خسروانی مجبورشون کرد برن حموم به مدت ۶روز به تن مشتریها کیسه بکشندخخخخ چاپ کنید

    • بی انگیزه

      ممنون از روحیه دادنت مردک پلشت تو احتمالا لنگی هستی....

    • محمد

      چرت نگو

    • بدون نام

      چرا بعیده؟! تیمی که داره تمام مدعیا رو شکست میده و هنوز سه تا بازی مونده تا نیم فصل، چرا نتونه قهرمان بشه؟!!!

    • بدون نام

      چرت نگو انرژی بده.هرجور فکر کنی همون میشه،پس فکرت خرابه.استقلال با این تیم قهرمان آسیا هم میشه اگه فدراسیون بازیهاشو پشت هم نزاره بچه ها مصدوم نشن

    • ح ی

      تو استقلالی نیستی خاک بر سرت نگاه به پیسکسوتان پرسپولیس کن ناراحتیت از ‌کجان تو که مخالف استقلالی نظر نده .

    • yass

      از خوانندگان محترم میخوام تا مصاحبه های قبلی این شخص به ظاهر محترم رو بخونند. اسم نحسشو سرچ کنید کل مصاحبه هاش میاد.

    • علی11

      اگر مثل سال‌های قبل، تمام ارکان فدراسیون درخدمت تیم‌های پایتخت نباشن و طبق عدالت بازی‌ها پیش بره، بی شک سپاهان یا تراکتور قهرمان لیگ امسال هستن

    • بدون نام

      آقای رشیدی خودت هم فهمیدی چی گفتی خرفهایت پرازتناقص هستش اول که میگی قهرمانی دورازدسترس نیست دوم میگین بعید میدونم قهرمان بشه درمورد داوری میقرمایید به جزصخنه پنالتی داوزی عملکرد خوبی داشت اتقاقا عملکرد داوری وکمکهایش بسیارصعیف بودنه تتها صعیف بلکه بوداربود چه حوری داوراون صحنه رو نمیبینه اگراتفاق پایین بود ممکن بود بازیکنی داوررو ماکس کرده باشه این صحنه درهوا اتفاق افتاده وجالب اینکه بلند قدترین بازیکن سپاهان به هوا پریده ودستش را نیزبالا برده یعنی اینکه بازیکنی مانع ازدید داورنیست ومهمتراینکه بلند قدترین داورایران هستش اقای زاهدی آیا این نمیتواند دال بربوداربودن قصاوت باشه ایشان چرا نضرات کمکهای خودش را نمیپرسید

    • بدون نام

      بله با این وصعیت داوری امکان نداره قهرمان بشه ودل شما هم خحک میشه آقای رشیدی

    • بدون نام

      آقای رشیدی چون دراستقلال جایی نداری باید هم این چرندیات رو هم بگی

    • بدون نام

      تو غلط کردی رشیدی بی غیرت

    • بدون نام

      تو غلط کردی رشیدی بی غیرت

    • سرداران آبی

      آقای رشیدی کمی خجالتم خوبه ....
      هروقت دست شما از این تیم کوتاه شده و بخور بخور نبوده ... آومدی فقط چرت گفتی...
      قبل از بازی تراختور گفتی عیار تیم با تراکتور مشخص میشه که چشم داشتی دیدی چی. ..
      مدتی سکوت کردی.باز گفتی با سپاهان مشخص میشه بازم دیدی از رو نرفتی. ..حالا دیگ دنبال چی هسی .... حالا ما هوادارن ازت میخابم لطف کنید راجب اس اس اطهار نطر نکنید ممنون هم میشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج